Sesja Doll - Shizuko

12:51 AM

Witajcie!
Dziś pokażę Wam zdjęcia z mojej pierwszej "poważnej" sesji, do której się przygotowałam. =^.^=
Od dawna podoba mi się mroczny styl. Lolita, Goth, Nu/Pastel Goth to główne nurty, które mnie interesują. Ciekawią mnie także sesje zdjęciowe w stylu Doll. Widziałam ich naprawdę dużo i to właśnie z tego powodu także zapragnęłam na chwilę stać się lalką. Czy mi wyszło oceńcie sami. =^.^=

Zdjęcia wykonała Klaudia Czerwińska

Sesja zdjęciowa była dla mnie głównie zabawą, nie robiłam niczego na siłę. Myślę, że jest to dobry sposób na miłe i kreatywne spędzenie czasu. =^.^=

Jeśli fotki Wam się spodobały zaglądajcie na mojego bloga. Zapraszam!  =^.^=

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetna sesja! :D Takie są najlepsze, bo są bardziej naturalne :D

    ReplyDelete
  2. Czy jest możliwość umówienia się z Tobą na sesje? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz proszę do mnie maila ^^ shizukomemori@gmail.com

      Delete