Vassen Nova Green - Review

5:41 PM


 Hi, I would like to show you lenses with the perfect green color. I hope this review will be useful for you if you are looking for green lenses.
 Hej, chciałabym przedstawić wam soczewki w idealnie zielonym kolorze. mam nadzieję, że ta recenzja będzie dla was użyteczna jeśli rozglądacie się za zielonymi soczewkami.





  Specification/Właściwości

Base Curve: 8.6mm
Diameter: 14,5mm
Replacement Period: 12 months
Water Content: 42%






Color: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 They are my favourite green lenses, they are amazing. If you are looking for perfect green lenses, you just found them! 
 Są to moje ulubione zielone soczewki, są niesamowite. Jeśli szukasz idealnych zielonych soczewek to właśnie je znalazłeś.


Enlargement: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 They are big, but not too big, just perfect for daily use and also for cosplays.
 Są duże, ale nie za duże, idealnie nadają się do codziennego użytku, ale tez do cosplayów.


Design: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 When I bought them I was afraid that design would be a bit strange and obvious. I was wrong, they look super natural because the design covers natural iris very well.
 Kiedy je kupiłam bałam się, że ich wygląd będzie trochę dziwny i widoczny. Byłam w błędzie, one wyglądają bardzo naturalnie i bardzo dobrze kryją naturalną tęczówkę oka.

Comfortableness: ♥ ♥ ♥ ♥ 
 They are comfortable, I mean they are ok but I don't recommend them to wear all day.
 Są komfortowe, ale to na tyle, mam namyśli, że są ok, ale nie polecam ich nosić całymi dniami

Overall: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 I like them. They are good for daily use but not for super long time, their design and color is amazing, so I gave them maximum rating.
 Bardzo je lubię, nadają się do codziennego noszenia, ale nie w ciągu bardzo długiego czasu. Ich kolor i wygląd jest fantastyczny, z tego powodu postawiłam im maksymalną ocenę.



I bought them at pinkyparadise
Soczewki kupiłam ze strony pinkyparadise



And here are some photos of how they look on me:
A tutaj zdjęcie tego jak prezentują się na mnie:



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ślicznie w nich wyglądasz, Mimi <3 I owowow, co to za przecudowny wig, chcę go *o*
    Makijaż jak zwykle urokliwy, chciałabym mieć takie oczka jak ty :c
    Zielonych soczewek nie szukam, w ogóle, do osiemnastki nie szukam żadnych, bo mama myśli, że od nich oczy wypadają i roznoszą ebolę. Jeszcze dwa miesiące :v Masz może jakieś jasne niebieskie albo brązowe, złote? Z chęcią bym je oglądnęła :3
    Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  2. Zrobiłaś się taka urocza i pultaśna :)

    ReplyDelete
  3. Jestem pełna podziwu dla Twoich oczu, zwłaszcza, że są efektem Twojej ciężkiej pracy nad sobą ^^
    I te soczewki <3 I ten rudzielec ^^ Świetny wig <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny makijaż! Pasuje do soczewek. Mam pytanie, jaki masz naturalny kolor oczu? Pozdrawiam!

    ReplyDelete