First Time - Shizuko

4:57 PM

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jeszcze się nie znamy, dlatego w moim pierwszym poście na himemimi.com przedstawię się. 
Mam na imię Alicja, jednak posługuję się nickiem Shizuko. W grudniu skończę 18 lat. Jeśli ktoś z Was mnie kojarzy, to zapewne ze strony Pastel Goth Poland lub z mojego bloga.


Jestem początkującą cosplayerką. Interesuję się stylami azjatyckimi i nie tylko (głównie Pastel Goth, Nu Goth, Lolita). Fascynuje mnie Japonia i wiążę z nią wielkie nadzieje. Uwielbiam wszystko co urocze i słodkie. Jestem wielką fanką Hello Kitty, a moim ulubionym kolorem jest fiolet. 

Na blogu znalazłam się dzięki Mimi, która zaproponowała mi współpracę. Mam nadzieję, że mnie polubicie i zainteresują Was tematy, które będę poruszać. Wrzucam Wam również kilka fotek abyście mogli się ze mną oswoić. ♥ ♥





PS wybaczcie krótką notkę. Niedługo dodam coś konkretnego. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, tymczasem zapraszam Was na mój instagram Shizuko_alice.
♥ ♥ ♥ ♥

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hej! Miło, że tu będziesz ♥ uwielbiam Cię z Pastel Goth Poland ♡
    Ja również prowadzę bloga o podobej tematyce. Często ubieram się w stylu lolita, ale teraz idę w kierunku Natural Kei ^^"
    Ten wig z pierwszego zdjęcia skradł moje serce ♥♥♥

    ReplyDelete