Dolly Eye Crystal.i Grey - review

2:07 PM


 I wanted to start this series of posts about contact lenses I promised earlier with my favorite ones. Yeah, I know I was supposed to do this much earlier, but I was too busy with my final year at high school. Anyways, welcome to the first post of the circle lenses reviews series!
 Serię postów z recenzjami soczewek, którą obiecałam już jakiś czas temu tutaj postanowiłam zacząć od moich ulubionych soczewek. Tak, wiem, miałam zrobić to już dawno temu jednak klasa maturalna nie dała mi ani chwili na zajęcie się czymkolwiek poza szkołą. No w każdym razie, witajcie w pierwszym poście z serii soczewkowych recenzji!



  Specification/Właściwości

Base Curve: 8.6mm
Color Tones: 2 Tones
Diameter: 14,5mm
Processing Time: 2-3 working days
Replacement Period: 12 months
Water Content: 38%





  Color:  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
It looks really natural. Even though I have multi-colored eyes, they fit in perfectly yet look very subtle; they became noticeable only after a closer inspection.
 Jest on niesamowicie naturalny. Pomimo tego, że mam wielokolorowe oczy to idealnie się w nie wpasowują i wyglądają przy tym bardzo subtelnie, dopiero przy bliższym przyjrzeniu się da się zauważyć, że mam ubrane soczewki. 

 Enlargement: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
They aren't big, they don't give you the alien effect, but they aren't too small either. The difference in iris diameter is really noticeable, but still within reason. I think they're perfect in this aspect, at least for me.
 Nie są duże, nie dają efektu aliena, ale również nie są małe. Różnica w wielkości tęczówki jest zauważalna i to bardzo, jednak w granicach rozsądku. Jak dla mnie pod tym względem są idealne.

 Design: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
To be honest when I was buying those, I expected that they'll look more like the older ones, which were really noticeable on the eyes and the separation from the natural iris was really obvious. I was really surprised after I finally wore them and they fit perfectly and I realized that they look like they aren't even there!
Prawdę mówiąc gdy zamawiałam te soczewki to myślałam, że ich wygląd będzie bardziej przypominał te starsze modele, które są bardzo widoczne na oku i odcinają się od naturalnej tęczówki. Bardzo się zdziwiłam kiedy po założeniu ich idealnie wpasowały się w moje oczy i wyglądały jakby ich wcale nie było!

 Comfortableness: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
These are the most comfortable contacts I own. I used these the most when I was going to school - and even after a whole day I don't feel like they're there. They're amazing to wear.
Są to najwygodniejsze soczewki jakie posiadam. To własnie w nich najczęściej chodziłam do szkoły, nawet po całym dniu noszenia nie czuje się ich na oku. Są przecudowne jeżeli chodzi o ten aspekt.


Overall: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
As I said, these are my favorites. I'd recommend them to everyone who's looking for natural-looking yet still iris enlarging circle lenses. Overall, they're good for daily use both in terms of the looks and the comfort of wearing them.
Jak już mówiłam, są to moje ulubione soczewki. Polecam je każdemu kto szuka naturalnie wyglądających circle lenses, które jednocześnie bardzo powiększą tęczówkę oka, ale na tyle by wyglądać w nich jak człowiek, podsumowując, nadają się do codziennego użytku i pod względem wyglądu i komfortu noszenia.

I bought them at uniqso
Soczewki kupiłam ze strony uniqso
http://www.uniqso.com/dolly-eye-crystal-i-grey


A few photos of me wearing them; I tried to take photos at various angles and lightings. I didn't edit the contacts on any of the photos
Kilka zdjęć jak prezentują się na żywo, starałam się robić zdjęcia pod różnymi kątami i oświetleniami, aby w pełni oddać ich wygląd, na żadnym ze zdjęć soczewki nie są powiększane ani retuszowane







You Might Also Like

1 komentarze

  1. Genialne soczewki! Dzieki za recenzje w imieniu wszystkich jasnookich xD mam jedno pytanie, moglabys dodac wiecej ujec samych oczu a mniej selfie? Wiesz porownanie z jedna soczewka, rozne oświetlenia... Byloby to super przydatne! Sciskam, ciesze sie ze wrocilas :)

    ReplyDelete