Circle lenses

1:04 PM



 Jakiś czas temu zamieściłam na blogowym fanpege zdjęcie moich soczewek i spotkało się to z dużym entuzjazmem. Czytelnicy podsunełi mi wtedy pomysł abym zaczeła pisać recenzje na ich temat. Tak sobie myślę, że byłby to całkiem niezły pomysł biorac pod uwagę, że wszystkich par mam już 23 (tak, cały czas poluję na wiecej ^^"), a dzieki temu jestem w stanie porównać, które nich są najwygodiejsze, najbardziej nawilżone, a które mają inne ciekawe cechy.

 Biorąc to pod uwagę, to co będę pisać będzie bardziej na zasadzie porównawczej, w przeciwieństwie do większości recenzji na ich temat jekie można znaleźć w internecie. Mam na myśli to, że większość opini na temat danych soczewek opisuje tylko jakie są w opini ich właściciela. Jednak nie jest to całkowicie bezwględna opinia. Załóżmy, że jest dana para soczewek X, ktoś kto wcześniej nosił lepsze soczewki, napisze, że ta para X jest złej jakości, za to ktoś kto nosił gorsze, napisze, że para X jest świetna. Już pomijając recenzje osób, które mają coś pierwszy raz w rękach i nie mają żadnego porównania.

 Nie krytykuję tych osób, zwracam tylko uwagę na to, że opinia ich jest zależna od innych czynników. Nie tyczy sie to tylko soczewek, ale wszystkiego co nas otacza. Biorąc to pod uwagę, postaram się dać z siebie wszystko, w końcu jestem małym ekspertem w tej dziedzinie ( LOL). Poza tym, żadna z recenzji nie będzie w żaden sposób przekłamana, nikt mi za nie nie płaci, a wszystkie soczewki kupiłam za własne pieniądze, więc nie mam powodu by komukolwiek mydlić oczy, czy zachęcać do zakupu.

 Jednak pod każdą recenzją zamieszczę link do tego skąd można je kupić. To, że robie to za darmo nie oznacza, że będę komukolwiek utrudniac dotarcie do źródła. Jeśli komuś przypadną do gustu to czemu mu nie pomóc? Poza tym zamawiam je z różnych sklepów i na niektóre całkiem trudno wpaść.

  No i oststnia kwestia, postaram się je pisać w dwóch językach, chociaż zdaję sobie sprawę, że mój angielski ssie, no ale daję z siebie wszystko, to najważnejsze prawda? Chciałabym pomóc nie tylko osobom znającym język polski.

 No to chyba na tyle, jak wam się podoba ten pomysł?

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Myślę, że ten punkt widzenia jest naprawdę obiektywny. Chętnie dowiem się co nieco o tym gdzie można znaleźć fajne soczewki, zwłaszcza, że ostatnio zainwestowałam w soczewki codziennego użytku, bo na ogół noszę okulary. Postanowiłam więc, że skoro umiem już zakładać soczewki, to moje cosplaye nie będą ich pozbawione :)

    ReplyDelete
  2. Planujesz na najbliższy czas kolejne zamówienie grupowe z Uniqso? ^ ^

    ReplyDelete
  3. Swietny pomysł, czekamy na recenzje! Mam nadzieję że bedą obfitowały w nieedytowane zdjęcia oczu :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Nie wyjdzie... Za długo czytam tego bloga, żeby myśleć, że będziesz regularnie pisać ;*

    ReplyDelete
  5. Super, że będą posty o soczewkach i ich recenzjach! Mam nadzieję, że w końcu zdecyduję się na zakup, bo trochę boję się zamawiać zwłaszcza z zagranicznych stron :O

    ReplyDelete
  6. Kiedy w końcu te recenzje?

    ReplyDelete
  7. Jeśli będziesz robiła takie porównanie, to ja proszę o jedną rzecz: napisz chociaż ogólnie czy sprzedają również soczewki korekcyjne (z wadą) i co najważniejsze dla mnie: czy można dobrać dwie, o różnej mocy. Wielu producentów ma to, za przeproszeniem w dupie. Kiedyś szukałam na polskich stronach i w sklepach w mojej okolicy. Nigdzie nie mogłam kupić soczewek o różnych mocach. Jedynym wyjściem było kupienie dwóch takich samych par (co jest moim zdaniem bez sensu).
    Uwzględnij to w swoich recenzjach, nie tylko ja będę bardzo wdzięczna <3

    ReplyDelete
  8. To świetny pomysł, jak też pamiętam masz jasne oczy więc fajną sprawą byłoby "nakierowanie" na te soczewki, które dobrze wyglądają na jasnookich :) to bardzo ułatwiłoby sprawę ponieważ niewiele soczewek na np pinkyparadise ma zdjęcia przykładowe na jasnookich modelek, więc wiele soczewek kupuję się tak naprawdę "na czuja" c:

    ReplyDelete
  9. We have nominated you to liebster awards if you want to answer the questions are here :) :

    http://magazinegeeky.blogspot.com/2014/12/liebster-awards.html

    ReplyDelete
  10. Świetne są te soczewki! Ale ja nigdy nie byłabym w stanie włożyć sobie coś do oka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete