Mamiko

3:27 PM

Hej tu Mamiko . Postaram się wnieść coś ciekawego do tego bloga :) Od ponad roku zajmuję się modelingiem. Jestem podobno "gotycką lalką". http://www.maxmodels.pl/modelka-jestemamatorka.html
Uwielbiam suknie wiktoriańskie, balowe, gorsety, wigi. Zawsze chciałam być księżniczką. :D Ulubione zajęcie to wizaż i stylizacje. Aktualnie kończę studia. (Tak jestem ciut starsza od koleżanek prowadzących bloga ;)) Mieszkam pod Bydgoszczą.  Jeśli chcecie zaproponować jakiś temat, który mam poruszyć piszcie do mnie na fp . :)

A teraz pospamuje fotkami ;)




 Tak tak to Mr. Yan :D











You Might Also Like

13 komentarze

  1. kurczę, nie powiedziałabym, że kończysz studia. o.O Wyglądasz ślicznie, bycie księżniczką masz chyba genach.

    ReplyDelete
  2. Mamiko! *^* Uwielbiam Twoje stylizacje i naprawdę się cieszę, że będziesz obecna na tym blogu! Oczekuję Twoich postów! :D

    ReplyDelete
  3. O mój boże to drugie zdjęcie jest takie piękne *,*

    ReplyDelete
  4. Very nice collection of Mamiko's work. Always a pleasure to see her. ;)

    ReplyDelete
  5. Tyle redaktorek a żadna nic nie pisze... Nie mówiąc o tym, że na nagłówku widnieje "himemimi" tak jakbyś pod pracą wszystkich chciała podpisać się tylko ty.

    ReplyDelete
  6. Ojej, mieszkasz pod Bydgoszczą? Jakim cudem ja Cię tu nigdy nie widziałam?! Faktycznie to zdjęcie z krzesłem z Wyspy jakoś umknęło przed moim wzrokiem. Gratuluję przyłączenia do witryny i czekamy na dalszy rozwój aktywności. :)
    www.himechatte.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic straconego, zawsze można się spotkać ;)

      Delete