I ja powróciłam

9:40 AM

 Witam! Tak więc i ja dołączyłam do ekipy, jako nowa-stara bloggerka. Już dawniej pisałam z Mimi pod pseudonimem ,,Candy". Mam cichą nadzieję, że w tej chwili jakiejś części ze starych czytelników, lampka zaświeciła się w głowie. W każdym razie, postanowiłam, że przedstawię się nowszym, jak i tym, którym moja obecność tutaj umknęła. Od tych trzech lat, wiele się zmieniło, ale i wiele pozostało na swoim niezmiennym miejscu. Wciąż kolekcjonuję lalki. Obecnie moja kolekcja to 3Pullipy, Tangkou, Isul, Dal i jedna BJD. Jednak moja miłość do Lolity przeminęła i teraz jest to dla mnie bardziej kostium, niż ubranie. Co za tym idzie, mój wygląd zewnętrzny też się zmienił. Ścięłam włosy, rozjaśniłam i zaczęłam się ubierać w zupełnie nowy dla mnie sposób, ale to wszystko wyjdzie w praniu. Na blogu, chciałabym głównie opisywać kulturową stronę mojego życia. Wszelkie wystawy, eventy, wyjścia. Oczywiście, nie zabraknie lalek, bo jest to coś, bez czego żyć nie potrafię. Pamiętajcie, jednak, że jestem tutaj dla was. Jestem otwarta na wszelkie propozycje i chętnie się dowiem, czego oczekujecie od moich wpisów! Idąc za pomysłem innych dziewczyn, też dodaję gify z moim pyszczkiem. :)





You Might Also Like

14 komentarze

  1. Candyyyyy! ♥
    Długo Cię tutaj nie było, ale i tak pamiętam stare wpisy ^^
    No i powodzenia~

    ReplyDelete
  2. Czekam na Twoje posty ^^
    Przepiękna jesteś *^*

    ReplyDelete
  3. Same ładne blogerki :) Zazdroszczę Wam urody. Czekam na pościki ♥

    ReplyDelete
  4. Cieszę się że wróciłaś :)

    ReplyDelete
  5. Ojejku, Candy <3
    Uwielbiałam Cię <3 XD Czekam na Twoje nowe posty, zwłaszcza te lalkowe, bo dzięki Tobie wkręciłam się w pullipy .w. (dziękuję~! <3)
    Powodzenia~ c;

    ReplyDelete
  6. jejkuu Candy *_* chciałabym, żeby było jak kiedyś / Ty, Leda, Mimi i Brutal Panther :((((((

    ReplyDelete
  7. Ja jestem tu taj pierwszy raz, ale.. piekny masz outfit na ostatniej fotce ^^
    Pozdrawiam
    --
    http://cherrylimeade0.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jejku, jak się zmieniłaś kochana :)!

    ReplyDelete
  9. Witamy c:
    Co prawda nie pamiętam Cię, bo sama jestem tu nowa, ale czekam z niecierpliwością na Twoje posty c:

    ReplyDelete
  10. Hej c:
    Co prawda Cię nie pamiętam, bo sama jestem tu od niedawna, ale z niecierpliwością czekam na Twoje posty c:

    ReplyDelete
  11. Jaki masz mold BJD?

    ReplyDelete
  12. Piękna<3
    Skąd masz to coś na szyji, i jak to się nazywa jeśli mogę spytać? Szukam tego już od dawna :<

    ReplyDelete
  13. Ale super, że wróciłaś :)

    ReplyDelete
  14. Siema, przyjaciele moich znajomych sprzed lat (brutalpanther) są moimi znajomymi. Widzę, że nie tylko ja zmieniłem się na przestrzeni tych lat. Pozdro ;)

    ReplyDelete