Witajcie!

4:16 PM


Hej wszystkim!
Nazywam się Justyna, lecz od lat większość osób zna mnie pod nickiem Yumi. Jestem pasjonatem wszelakiej maści literatury, cosplayu, mody azjatyckiej, muzyki i historii. Kiedyś jeszcze manga i anime, ale od jakiegoś czasu nie mogę znaleźć nic dla siebie. Uwielbiam k-pop, muzykę alternatywną i elektroniczną. W dzieciństwie przez 3 lata trenowałam kick boxing, parę miesięcy judo i taekwondo. Dodatkowo, od dwóch lat jestem administratorem dosyć popularnego fan page'a o tematyce azjatyckiej - Polish Otaku Mode. Można powiedzieć, że znam się na polskich mangowcach.
Mam zamiar zamieszczać tu posty o tematyce fandomowej, nowościach w muzyce azjatyckiej, tutoriale na dodatki handmade i swoje przemyślenia, które i mnie czasem nawiedzają.

Liczę na owocną współpracę 8)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ładny blog, będę czytać :D powodzenia w prowadzeniu :3

    ReplyDelete
  2. No siema :D pamiętasz jeszcze fana #1?

    ReplyDelete
  3. Obiecuję komentować, tylko dodawaj często ק×
    Tak... Jeżeli czytasz inne komentarki, to pewnie mnie już kojarzysz :d
    Czytając, znalazłam dwa małe błędy:
    1. "Kiedyś jeszcze manga i anime [...]" -> "Kiedyś jeszcze interesowały mnie..."
    2. "[...] tutoriale na dodatki hand made..." -> "[...] tutoriale o dodatkach/jak zrobić dodatki handmade..."
    Tak znacznie lepiej brzmi ;3
    Pozdrawiam i czekam na posty (duuużo postów~!),
    Rena~

    ReplyDelete
  4. Mam pytanie,skąd wziął się twój pseudonim :) ?

    ReplyDelete
  5. Ogarnięta dziewczyna, Twoje wpisy na pewno będą super :) Czekam!

    ReplyDelete