pole dance- taniec na rurze

2:10 PM


Often associated with night clubs- pole dance, spite of everything it haven't much in common with erotic. It's more and more popular sport. In Poland are opening new schools of this denace. Unfortunately some stereotypes prevail on it, fortunately they aren't true. This dance requires a lot of practice. Is lot of acrobatics elements and requires much strong.
Często kojarzony z klubami nocnymi- taniec na rurze, pomimo wszystko z erotyką ma mało wspólnego. Jest to coraz popularniejszy sport. W całej Polsce otwierane są coraz to nowe szkoły tego tańca. Niestety cały czas panują pewne stereotypy go dotyczące, na szczęście są one nie prawdziwe. Taniec ten wymaga wiele treningów i poświęcenia. Jest pełen akrobatycznych elementów, a sam wymaga wiele siły.

 Since I was a child I love it. Always I want to learn it because it's very beautiful and phenomenal. I don't see in it anything embarrassing, this is clean art, look at this is true pleasure. You can see this here:
 Od dziecka jestem nim oczarowana. Zawsze chciałam się nauczyć tego wszystkiego ponieważ jest to niesamowicie piękne i zjawiskowe. Nie widzę w tym nic niezręcznego. przecież to czysta sztuka, spoglądanie na to to prawdziwa przyjemność. Możecie to zobaczyć tutaj:



 One of controversy can be thing that dancers are scantily clad. But it have sens and that sens isn't getting to the male audience. Uncovered skin in contact with the pole creates resistance. This is all the magic why dancer doesn't fall from a height.
 Jedną z kontrowersji może być to, ze tancerki są dosyć skąpo ubrane. Jednak to ma swój sens i nie jest nim dotarcie do męskiego grona odbiorców. Odsłonięta skóra w kontakcie z rurą stwarza opór. To cała magia, dzięki której tancerka nie spada z wysokości.

 Exercise of this dance brings many advantages. Increases the condition, work all the muscles, many calories burned and the most important is this is hard training! And everybody can start training this.
 Ćwiczenie tego tańca przynosi wiele korzyści. Zwiększa się kondycja, pracują wszystkie mięśnie, spala się wiele kalorii i co najważniejsze jest to ciężki trening! I każdy może zacząć to trenować. 


 What do you think about it?
 Co o tym myślicie?

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Od zawsze byłam *i jestem* ty zafascynowana. W przyszłym roku zamierzam zacząć treningi. ♥
    Jakbyś miała zamiar zacząć uprawiać ten sport daj znać ♥

    ReplyDelete
  2. Mimi czytasz mi w myślach z tym tematem normalnie <3 Ja też od bardzo dawna podziwiam ten taniec i chciałabym zacząć go trenować. Jednak w moim przypadku jest bariera a mianowicie rodzice. Myślę, że ich przekonania o tym tańcu będą negatywne i po prostu mi nie pozwolą, co znaczy, że nie sfinansują mi tego -.- Ale już za rok będę pełnoletnia :D Więc może wtedy...

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam i sama praktykuję ;)

    SnowLittleBitch~

    ReplyDelete
  4. Teraz dzięki temu, że staje się modne zaczyna się mniej z erotyką kojarzyć. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie. To raczej już gimnastyczne.
    Ale jakkolwiek to nazwać to zachwyca. Bardzo.

    ReplyDelete
  5. Od dawna mi się podoba :)Myślę, że oprócz jazz'u niedługo zacznę go trenować. Dla mnie to po prostu sztuka ^^

    ReplyDelete
  6. wszystko fajne i ten ... ale ja bym tak w życiu nie zrobiła ;___; (efekt co rocznego naciąganego zwolnienia z lekcji w-f'u C:)

    ReplyDelete
  7. Nie okłamujmy się uszata, pomimo wszystko jest to związane z erotyzmem.

    ReplyDelete
  8. Masz rację, to sztuka. Wszyscy myślą, że wszystko jest łatwe, a by coś takiego osiągnąć potrzeba lat treningu. /himari

    ReplyDelete
  9. Ja się tym jaram, odkąd skończyłam jakieś 11 lat. Już wtedy po obejrzeniu jakiegoś porządnego programu w telewizji, patrzyłam na to pod kątem czysto artystycznym. Niestety, w moim mieście nie ma możliwości rozpoczęcia tego typu treningu ;c

    ReplyDelete
  10. wygląda pięknie, jednakże to ciut za nudne dla mnie :P

    ReplyDelete
  11. Fajnie wygląda taki taniec.. ahh, też bym chciała się go nauczyć:)

    ReplyDelete
  12. Nie kojarzy mi się to z erotyzmem, ale nadal nie podoba mi się taki rodzaj tańca. Jeżeli już to podciągnęłabym to pod etykietę gimnastyki artystycznej. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. myślę, że jednak dotarcie do męskiego grona odbiorców jest tutaj ważnym celem - jeśli nie, dlaczego panie mają szpilki i stroje kojarzone estetycznie niestety głównie z klubami dla panów? zastanawia mnie też, czy istnieje taniec na rurze w wykonaniu panów?
    ale mimo wszystko jest to ciekawe i na pewno wymaga wiele wysiłku i dobrych umiejętności~

    [pigeongray.blogspot.com]

    ReplyDelete