Barbie Puffy 3 Tones Green - review

2:38 PM



 I was looking for circle lens which are natural and at the same time very big. I found Barbie Puffy 3 Tones! These are the most beautiful lens that I have. I bought them from uniqso.com . Unfortunatelly one of there lenses was damaged, but shop service helped me and sent next one very quickly. I highly recommend this store.
 Szukałam soczewek, które wyglądałyby naturalnie, a jednocześnie były bardzo duże. Tak wpadłam na Barbie Puffy 3 Tones! Są to najpiękniejsze soczewki jakie posiadam. Zamówiłam je ze sklepu uniqso.com . Niestety jedna z soczewek okazała się uszkodzona, jednak obsługa bardzo szybko mi pomogła i wysłała następną. Bardzo polecam wam ten sklep.

  Specification/Właściwości

Base Curve: 8.6mm
Color Tones: 3 Tones
Diameter: 16.2mm
Processing Time: 2-3 working days
Replacement Period: 12 months
Water Content: 38%




  Color:  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  I fall in love with this lens. They  are incredibly natural, beautiful,and don't stand out from the iris of the eye. They are perfect for me.
 Jetem zakochana w kolorze tych soczewek. Wyglądają pięknie, są niesamowicie naturalne i nie odcinają się od tęczówki oka. Są dla mnie idealne.

 Enlargement: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 They are the biggest lens that I have. They enlarging iris very much but so subtle that lens doesn't look like an alien eyes. I like about them is that they are the pigmented virtually to the end, leaving no free space on the lens.
 Są to największe soczewki jakie posiadam. Bardzo powiększają tęczówkę, ale na tyle subtelnie, że nie wygląda ona jak u aliena. Podoba mi się w nich to, że są na pigmentowane praktycznie do samego ich końca, nie zostawiając na soczewce wolnego miejsca.

 Design: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 Is beautiful and perfectly replicates natural color layout of iris. It doesn't have unnatural and kitch black rign around lens. It is most refined lens in this category that I have seen.
 Jest piękny i doskonale odwzorowano na soczewce naturalny układ z przeciętnej tęczówki. Nie posiada zbędnej i kiczowatej czarnej obwódki dookoła. Są to najbardziej dopracowane pod tym względem soczewki jakie miałam okazje widzieć.

 Comfortableness: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 It is very, very comfortable. I haven't problems with putting on them on. I do not feel it in the eye even after long time wearing.
 Jest bardzo, bardzo komfortowa. Nie mam żadnego problemu z zakładaniem jej. Nie czuję jej na oku nawet po długim czasie noszenia.

Overall: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  I love this lens. They are my favourite ones .  I'm happy because i'm able to wear to school those lens because they look so natural.
 Kocham te soczewki. Są to moje ulubione z tych, które posiadam. Cieszę się  że nadają się do noszenia w szkole ponieważ wyglądają bardzo naturalnie.



 I am happy with the purchase in Uniqso. Shipment arrived to me in two weeks although it was shipped from Malaysia. Contact with the Store is great. If you have any questions, answer them in a moment . They are very nice and patient. Shopping in Uniqsois safe and  I highly recommend you this store.
 Jestem zadowolona z zakupów w Uniqso. Przesyłka dotarła do mnie już po dwóch tygodniach, chociaż została wysłana aż z Malezji. Kontakt z obsługą sklepu jest świetny. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, oni po chwili na nie odpowiedzą. Są bardzo mili i cierpliwi. Zakupy w Uniqso są bezpieczne i bardzo polecam wam ten sklep. 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. To ta, której zdjęcie miałaś na fejsie? XD

    ReplyDelete
  2. Cudowne *-* Ile kosztowały? :3

    ReplyDelete
  3. Czy są to soczewki roczne? Do noszenia cały czas czy jest to już niekomfortowe? Jaka była ich cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są roczne, bardzo wygodne, kosztowały 16.90 dolarów + przesyłka

      Delete
  4. Soczewki idealne *-* Zwłaszcza jeśli chodzi o kolor. Naprawdę wyglądają bardzo naturalnie na twoich oczkach ^-^

    ReplyDelete
  5. Czy to są te, co widziałam na InfoShare? Faktycznie są ładne i naturalne :) Z brązowych z kolei nic ciekawego nie mają, więc pozostaję wierna ColorVue, które wygladają naturalnie i kupuję je w Polsce.

    Btw, "how to ENLARGING eyes" dalej straszy na głównej! ENLARGE, na litość boską!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, to moje nowe soczewki (^__^ )

      Delete
    2. OMG, znowu masz białe włosy? A tak ładnie wyglądałaś... :(

      Delete
  6. Są cudne *o*
    Zastanawiam się czy są takie same tylko np. w mniejszym rozmiarze? Myślę nad kupnem soczewek, te są śliczne. Nie mają tej 'kiczowatej' obwódki i wyglądają naturalnie, ale jednak wolałabym je w mniejszym rozmiarze ;3

    ReplyDelete
  7. This is beautiful! You should make more reviews about lenses.

    ReplyDelete
  8. przepiękne *-* akurat szukam soczewek, lecz cały czas mam dylemat, gdyż byłyby to moje pierwsze, więc bardzo mi pomogłaś! <3
    czy masz może jeszcze jakieś zdjęcie w tych cudeńkach? ;3 bo na zdjęciach z unisqo są jakieś bardziej niebieskie niż u Ciebie.. kwestia oświetlenia? ^ ^''

    ReplyDelete
  9. ile się płaci za przesyłkę ? : 3

    ReplyDelete
  10. These are so lovely! I have quite a few lenses but they expire soon so I'm looking to buy a new pair. I think these will be my new favourites! ^_^
    Your blog is very lovely and you have gorgeous eyes!
    What eyelashes are you wearing in this photo? They are really lovely.
    ♥ Bec

    ReplyDelete
  11. piękne... Po świętach kupuje też soczewki *.* Shiroi mówiła że jej zamawiałaś, ale jeszcze jej nie widziałam w nich nie doszły . Po świętach też bym miała podobną proźbę, ale nie aż 16 mm... O.o

    ReplyDelete