How to make your eyes bigger and see the difference

5:58 PM


 I decided to make this tutorial because I often get messages about my doll look. I get this very, very often. I feel really uncomfortable because I'm not blind and I see what I look like but when I deny, nobody trust me.
 Postanowiłam zrobić ten tutorial ze względu na to, że często dostaję wiadomości, że wyglądam jak laleczka. Dostaję je naprawdę bardzo, bardzo często. Jest mi wtedy naprawdę głupio bo ślepa nie jestem i dobrze widzę jak wyglądam, a kiedy zaprzeczam to nikt mi nie wierzy.

 In this video I showed how much different is my face with and without make up. It's amazing how person can change, right? I'm not ashamed to show you without make up or inform people that I'm not beauty. I'll feel like badly lying that I have natural beauty.
 Na tym filmie pokazuję jak bardzo różni się moja twarz w makijażu i bez niego. Zadziwiające jak bardzo potrafi on zmienić wygląd człowieka, prawda? Nie wstydzę się pokazać bez makijażu, ani uświadomić ludzi w tym, że piękna wcale nie jestem. Czuła bym się paskudnie kłamiąc, że jestem ładna z natury.

 This is one of my delicates make up, I often make it for school. I can did it in fiveteen minutes, I schow you how to enlarging yours eyes. I don't use every trick that i know because it is one of my casual make up.
 Jest to jeden z moich delikatniejszych makijaży, często go robię do szkoły, zajmuje mi około piętnaście minut. Pokazałam tu jak w kilku prostych krokach można powiększyć sobie oczko. Nie zastosowałam tu wszystkich znanych mi sposobów ponieważ jest to jeden z moich makijaży "na co dzień".


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Delikatniejszy makijaż? Zastanawiam się jak wygląda w takim razie mocny XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakby nie te doczepiane rzęsy mogłabym go zaliczyć do tych dziennych. Ale stanowczo nie delikatnych.. Mam prośbe mogłabyś nakrecić filmik dotyczący mocnego makijażu ;> Mam pomysł zrób coś w stylu "Idź na impreze z Mimi" w tym makijaz OTDD Myśle że to fajny pomysł ;) Mam nadzieję że rozważysz. Pozdrawiam

      Delete
  2. wow! Różnica jest, a twoje oczy wyglądają na naprawdę większe! I to dużo większe! Mów co chcesz ale według mnie nawet jako emos byłaś urocza i bez makijażu także jesteś śliczna! Nie używasz korektora? Tylko bb? Bo z makijażem masz mniejsze cienie pod oczami.
    +Dbasz jakoś wyjątkowe o skórę, czy z natury jest taka gładka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam nawet korektora~ a poza tym nie posiadam cieni pod oczyma, to wina mojego beznadziejnego ustawienia do światła. Dam o skórę używając koreańskich bb kremów i stosując ocm.

      Delete
  3. Nosisz fake lashes na codzień? :)

    ReplyDelete
  4. Nosisz do szkoły sztuczne rzęsy?

    ReplyDelete
  5. Super, dzięki, że zrobiłaś taki tutorial i post ♥
    Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się tak malować ;3

    ReplyDelete
  6. A ja właśnie uważam, że jesteś ładna z natury.
    Trochę zaskoszył mnie ten "delikatny" makijaż. :)Zawsze pod pojęciem delikatnego makijażu rozumiałam odrobinę maskary i pomadkę ochronną. :D
    Rzeczywiście różnica jest ogromna. Bardzo podoba mi się jak optycznie wyszczuplasz sobie nos. Może kiedyś, jak będę miała na to czas i chęci, też spróbuję.
    Masz bardzo ładne paznokcie.

    ReplyDelete
  7. Nie radzę sztucznych rzęs na co dzień - zbyt częste noszenie ich może powodować przedwczesne zmarszczki i przebarwienia.... Fajny makijaż, chciałabym tak dobrze umieć robić kreski, ale wg. mnie na pewno nie do szkoły.

    ReplyDelete
  8. jak to .. :C przecież ty i bez makijażu jak laleczka wyglądasz... Okej może i makijaż coś daje, ale żeby nawet z makijażem dawało to taki efekt, to trzeba mieć i ładne proporcję twarzy, lalkowy kształt oczu , nosa itp. xD Bo gdyby komuś bardziej np. pasował styl visual-kei to nawet jakby był najlepszym makijażystą to i tak danego efektu nie uzyska .. Jak dla mnie jesteś piękna <3 I nie masz czego się wstydzić pokazywać bez makijażu !

    ReplyDelete
  9. Ale ty jesteś ładna :< Wiadomo makijaż daje dużo nie można tego ukrywać ale jak widzę ty nawet bez niego ładnie wyglądasz.
    Sama chyba kiedyś skorzystam z twojego tutoriala. Makijaż jest ładny i prosty więc chyba nawet ja temu podołam.

    ReplyDelete
  10. Nie wiem po co stosujesz taki makijaż NA CODZIEŃ. Twoje oczy i bez niego wyglądają dobrze, nie wiesz co to są naprawdę małe patrzałki. Według mnie - taki styl jest ok na imprezę czy inne Bóg wie co, ale do szkoły? Delikatnie mówiąc przesadzasz i wyglądasz bardzo nienaturalnie w tym "delikatnym makijażu".

    ReplyDelete