Small/big change

1:25 PM

 The fact that I'm hair maniac, I guess we all now know, why I decided to go back to dark hair. I have done it to strength my hair , and not have to worry about at the roots. And I have been thinking about it for a long time, so when I felt more like doing it, I’ve decided to do it immediately the next day.
 To, że jestem włosomaniaczką to chyba wszyscy już wiedzą, w związku z tym postanowiłam wrócić do ciemnych włosów. Wzmocnią się i nie muszę się przejmować odrostami. Długo się nad tym nie zastanawiałam, jak tylko wpadłam na ten pomysł to już następnego dnia to zrealizowałam.

I don’t know how to take a decent photos, so I decided to post gifs, made in the morning, after a sleepless night with math :D
 Nie mam czym zrobić porządne zdjęcia, więc postanowiłam zamieścić gify. Robione z rana, po nieprzespanej nocy, spędzonej przy matematyce, ach ten zmęczony pyszczek :D.




 


And how do you like me in my new hair?
A jak wam się podobam w takim wydaniu? 

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Wyglądasz jak druga Kotakoti ...

    ReplyDelete
  2. Co ty zrobilas ze swoimi pieknymi wloskami? Teraz sa takie nijakie.

    ReplyDelete
  3. Już nie przypominasz aniołka :( .

    ReplyDelete
  4. A według mnie Mimi nadal jest prześliczna i wygląda jak laleczka <3

    ReplyDelete
  5. A dla mnie nadal jest moim pięknym aniołkiem :3 *meow*

    ReplyDelete
  6. A no pewnie że nadal wygląda prześlicznie! ^^

    ReplyDelete
  7. Pięknie<3333 Mów szybciutko jakiej farby użyłaś! Uwielbiam taki kolor włosów, a tobie w nim na prawdę ślicznie i wyglądasz jaszcze bardziej uroczo niż wczesniej! +twoje soczewki na każdym zdjęciu wyglądają inaczej XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do soczewek to na wszystkich gifach mam Vassen Nova Green.

      Delete
  8. Według mnie wyglądasz ok, ale na gifach wyglądasz jak chora psychicznie plastikowa lalka D:

    ReplyDelete
  9. wygladasz na gifach jakbyś chciała kogos zabić.....lepiej bylo by ci w czerwonych włosach

    ReplyDelete
  10. Według mnie, wyglądasz dużo lepiej w tych włoskach. Ładnie to się komponuje z twoją karnacją. I w takiej fryzurze jest Ci najładniej, powinnaś cały czas się tak czesać. :3
    Jaką farbą robiłaś? (Też zastanawiałam się nad zmianą i myślałam nad mniej więcej czymś takim.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To miał być czekoladowy brąz, jednak na moim platynowym blondzie wyszedł dużo jaśniejszy kolor ^^".

      Delete
    2. Hehe. To ja zastanawiałam się nad miodowym brązem. Urzekł mnie ten kolor. Niestety nigdy nie wychodzi tak jak na pudełku T^T.

      Delete
  11. Mimi a używałaś może Schwarzkopf czy innej marki? ja żeby pozbyć się czerwini użyłam kasztanowego brązu/mlecznel czekolady i wyszedł dokładnie jak na opakowaniu :3

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz NIESAMOWICIE! Teraz dopiero mogę stwierdzić, że jesteś jedną z bardziej uroczych osób jakie dane było mi widzieć :) Kolor pasuje idealnie, podkreśla w Tobie wszystko co najlepsze. Zmiana zdecydowanie na plus. Dopiero teraz widać PRAWDZIWĄ CHODZĄCĄ LALECZKĘ :) I szczerze, mi faktycznie przypominasz Dakote, ale nie odbierz tego źle. Jesteście tak samo śliczne, a może wrażenie jakiegoś podobieństwa wiąże się z kolorem włosów i grzywką.

    ReplyDelete
  13. Jak robisz gify? Masz jakiś program, czy robione w necie?

    ReplyDelete
  14. O mój boże, jesteś niesamowita! *^*

    ReplyDelete
  15. Nie mogę zdecydować w których Ci ładniej. :) A wracasz do naturalnego całkiem (bo masz ciemniejsze, prawda)? Bo ten wyszedł całkiem ciekawy. Taki milk-tea troszkę. ^^

    ReplyDelete
  16. W obu wersjach wyglądasz ślicznie ;)

    ReplyDelete
  17. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu! Ten kolor włosów bardzo do ciebie pasuje. Wyglądasz lepiej niż w tych platynowych #><#

    ReplyDelete
  18. jejku jak ślicznie wyglądasz <3 pasuje Ci ten kolor ^^ i przez to,że są ciemne wydaje się jakbyś miała jeszcze jaśniejszą cerę :3

    ReplyDelete
  19. kurwa jak można być tak sztucznym?! Jprdl... tez kocham Azje przez swoje korzenie i style japonskie ale to nie Japonia i wyglądasz po prostu jak przyjeb... brak slow -,- ogarnij... gdybym kurwa mieszkala w Japonii to chętnie zostałabym Gyaru, ale tu czy nawet w Korei to wygladza dziwnie ;/. Po co tak BARDZOO starasz się wygladac jak Azjatka? Rysow twarzy nie zmienisz ani swojego pochodzenia, chyba ze nalozysz tapete i odpowiednio to zrobisz, będziesz mieć odpowiednia fryzure zakrywajaca twarz, grzywkę na prosto itd. To co pasuje Azjatkom nie pasuje Europejkom... Ja mam korzenie azjatyckie i nie wyglądam na nie a tym bardziej Ty bez korzeni... chyba ze oczy to kurwa jest porazka ;// przynajmniej niebieskie xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesli masz azjatyckie korzenie to wspolczuje bo azjatki bez operacji sa brzydkie

      Delete
    2. Komentarz anonimowego w prawdzie był niemiły i po prostu żałosny, ale jak możesz tak uogólniać? Czy rasa ma tu znaczenie? Są zarówno ładne jak i brzydkie Europejki, Azjatki, Latynoski, Murzynki... Poza tym nie masz czego jej współczuć, bo osoby o korzeniach azjatycko-europejskich są zazwyczaj śliczne (chociażby bloggerka Sophie Willocq, bez operacji ;) ) I uwierz mi, brakuje ci duuużo do niejednej Azjatki, która żadnych operacji nie miała :P Rozumiem że chciałaś się odegrać bo anonim cię tak zwyzywał, ale to co napisałaś jest po prostu głupie.

      Isa

      Delete
    3. To smutne, ale według mnie Sophie nie grzeszy urodą. No, a poza tym azjatycka uroda mi się wcale, a wcale nie podoba, według mnie europejki są najśliczniejsze. I sugerowanie, że chce się upodobnić do azjatek jest śmieszne.

      Delete
    4. Ok, kwestia gustu :) Najechałam tak na ciebie bo trochę rasistowskie wydało mi się to uogólnienie i współczucie korzeni. Ty jej możesz "współczuć" wyglądu (pomijając fakt że robisz to tylko ze względu na to, że jak twierdzi jest częściowo Azjatką), a kto inny okrzyknąć najładniejszą dziewczyną na świecie. Poza tym nie wyobrażam sobie, że dajmy na to Niemiec współczuje mi bycia Polką. Jeśli cię uraziłam to przepraszam, ale nie znoszę takich stwierdzeń.



      Isa

      Delete
  20. Straaaasznie wielkie oczy masz na gifach *-*''

    ReplyDelete
  21. Ślicznie ci w jasnym brązie :)

    ReplyDelete
  22. Słodko wyglądasz :3 Porób jakieś aktualniejsze zdjęcia, w ogóle dawaj więcej zdjęć, bo mało Cię tu ! :)

    ReplyDelete
  23. Troszkę upiorne te gify :D

    ReplyDelete
  24. Preferuję bardziej nienaturalne kolory włosów. Uważam że w kolorze niebywale jasnego blondu było ci lepiej.

    ReplyDelete
  25. Jaką farbą malowałaś włosy ??? :D

    ReplyDelete
  26. Hahaha, tydzień w nich wytrzymałaś. Ale platyna zawsze spoko. XDD

    ReplyDelete
  27. Piękne! Zazdroszczę ci włosów ^^

    ReplyDelete