twitter

4:54 AM

 Chciałabym was poinformować, iż założyłam sobie tłitera ^^" Dodałam do niego okienku z boku bloga ooo, o tam, po prawej --->

 Jeśli kogoś już kompletnie pogięło i interesuje go co ja robię w nocy gdy nie śpię i moje codzienne dziwne, pedalskie rozkminy to właściwie może go obserwować. Powstał głównie dlatego, że moi znajomi z facebooka mają do mnie wąty o to, że spamię im tablicę bezsensownymi postami, które tylko ja rozumiem xD.
 Jestem tak bardzo forever alone, że piszę sama do siebie tweety. Oj tam, uznajmy, że to wina mojej artystycznej duszy, ewentualnie nadmiaru żelek w diecie ^^"


You Might Also Like

9 komentarze

  1. ile mm mają twoje soczewki?~

    ReplyDelete
  2. Czemu ja przynoszę innym pecha?
    :(
    Odkąd zaczynam kogoś obserwować na yt/ blogu, zawsze albo ten ktoś się sprzedaje, albo nagle pisze mniej lub się zupełnie zmienia :c
    Jaka szkoda.
    Ostatnio właśnie piszesz mniej, albo piszesz jakieś recenzje.
    Szkoda :c
    Wybacz, bo w sumie hulaj dusza wolna wola, ludzie się zmieniają i wgl.
    Ale oprócz jakiś odmiennych pojedynczych notek masz zamiar wprowadzić jakąś kategorię, która będzie się pojawiać częściej? (tak jak recenzje) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, piszę o wszystkim co mnie interesuje, ale teraz głównie zacznie zajmować się tym o co prosili mnie znajomi ze szkoły ^^" są wspaniali i wspierają mnie w blogowaniu :) Na pewno pojawi się dużo notek na temat azjatyckich mazideł, soczewek i ogółem lalkowego wyglądu, poza tym pełno postów stricte psychologicznych.

      Delete
  3. Zapuść grzywkę , ślicznie ci bez niej *.*

    ReplyDelete
  4. Haha jak ja ciebie dobrze rozumiem XD

    ReplyDelete
  5. Też mam twitter'a, ale w ogóle z niego nie korzystam ;p

    ReplyDelete