Google zaktualizowaƂo opcje edycji html i css

11:04 AM

 Dobra wiadomoƛć dla webmasterĂłw. Google nareszcie pomyƛlaƂo o tym aby uƂatwić edycję szablonĂłw. Poprzednia opcja wyglądaƂa tak:


ĆșrĂłdƂo : www.imediasolutions.pl



WƂaƛciwie to ja się z nią bardzo polubiƂam i nie sprawiaƂa mi ĆŒadnego kƂopotu. Przez te kilka lat nauczyƂam się szybko na niej pracować. I tak owszem, nie uĆŒywam ĆŒadnego programu do edycji html. To zabrzmi gƂupio, ale ten, dosyć trudny i maƂo czytelny sposĂłb byƂ dla mnie najwygodniejszy. Nikt mnie nie poprawiaƂ, ani nie zaznaczaƂ bƂędĂłw, więc musiaƂam sama zacząć się pilnować, a poza tym ta opcja daje duĆŒo wolnoƛci i zawsze moĆŒna podejrzeć jak się prezentuje strona klikając na "podgląd". Aczkolwiek, nie polecam tego nikomu, jestem geekiem, bawię się html i css praktycznie codziennie, nie bierzcie ze mnie przykƂadu. Ym, powracając do tematu, aktualnie strona do edycji html w bloggerze prezentuje się tak:




 Jak widać, dodano numerację wierszy, tekst zmienia kolor w zaleĆŒnoƛci od funkcji jaką peƂni, czyli jednoczeƛnie jeƛli ją Ćșle zakodujemy to od razu widzimy co jest nie tak, okienko jest szersze, dodano nowe opcje i ogóƂem jest duĆŒo proƛciej i przejrzyƛciej.
 Myƛlę, ĆŒe uƂatwi to pracę wielu osobom, ktĂłre dopiero zaczynają zabawę z htmlem i cssem. Cieszę się, ĆŒe Blogger stara się uƂatwić pracę webmasterom. Dziękujemy wujku Google~ 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Umiesz język html O__O? Sama projektujesz szablony?

    ReplyDelete
  2. Kiedyƛ pisaƂam bloga... ale nigdy tego nie uĆŒywaƂam xD A mĂłj blog wyglądaƂ caƂkiem przyzwoicie. Podziwiam Cię...


    Rany, Serio?! No nie mogę no... xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo znanie htmla nie jest konieczne, jednak jest bardzo przydatne i daje duĆŒe pole manewru. U mnie zwykle to się przejawia tylko w szczegóƂach. Wyznaję zasadę, im mniej tym lepiej.

      Delete
  3. Ja się zawsze męczyƂam z html'em. Twój blog ma ƛliczny wygląd <33

    ReplyDelete
  4. Kocham wygląd Twojego bloga :>

    ReplyDelete