Nowy teledysk PSY

9:56 PM



Po światowym sukcesie piosenki Gangnam syle, artysta PSY znów zaskakuje swoim nowym przebojem. Mi osobiście pomysł się bardzo podoba, jak poprzednio jest zabawnie, a piosenka jest miła dla ucha. Kpopu słucham od baaardzo dawna, więc bardzo mnie cieszy fakt tego, że PSY wprowadza do niego coś nowego, oryginalnego. Wypracował swój zabawny, lekko prześmiewczy styl, który lubię. Nie należy do grupy klonów po operacjach plastycznych śpiewających prze-słodziutkie piosenki z nieproporcjonalnie trudnymi do nich układami tanecznymi.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Zaledwie chwilę temu słuchałam właśnie tej piosenki. Ponownie PSY zaskoczył ale też przyciągnął moją uwagę. Muzyka miła dla ucha, pomysł ciekawy, no i kolejny, genialny, charakterystyczny taniec :3 PSY reprezentuje coś odmiennego, i to jest fajne ^^

    ReplyDelete
  2. Moim zdaniem piosenka nie jest już tak chwytliwa, chociaż wątpię, żeby on kiedykolwiek przebił fenomen Gangnam Style, ale jak napisałaś - miło się słucha i teledysk jest ciekawy ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Facet reprezentuje muzyka, który tworzy utwory "na chwilę". Niech zarabia póki ludzie chcą go słuchać. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda tylko, że to nie on zarabia, a yg entertainment.

      Delete
  4. Mi też utwór się podoba, ale jak już recenzujesz tę piosenkę warto byłoby też wspomnieć, że taniec z teledysku został zaczerpnięty z innej choreografii. Mam tu na myśli choreografię BEG do piosenki 'Abracadabra'. Przy okazji, w MV PSY występuje jedna z członkiń tego zespołu, Ga-In.

    Co do samego PSY to nie mam o nim tak przychylnej opinii jak Ty. Ale jego piosenki i tak lubię.

    ReplyDelete
  5. Ja nie lubię PSY i chyba się do niego nie przekonam :x

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie wole Gentleman niż Gangnam style :D

    ReplyDelete
  7. Mimo wszystko lubię słuchać tych "klonów".

    ReplyDelete