Kremy BB

12:36 PM

 BB kremy czyli belmish balms to azjatyckie kosmetyki, które pełnią podobną rolę co podkłady, jednak są to produkty z zupełnie innej półki. Legenda głosi, że powstały jako następca kremów dla ludzi z poważnymi problemami skórnymi. Ostatnio stają się coraz popularniejsze i w Polsce.

Moja opinia na ich temat

 Przetestowałam kilka kremów BB, wiec miałam okazję się przekonać co je łączy, a co jest indywidualną cechą każdego z nich. Najbardziej spodobały mi się BB kremy od skin79. Swego czasu miałam cerę bardzo problemową, szczególnie pod grzywką, a do tego cały czas się paskudnie przetłuszczała. Pomimo tego, że "podobno" BBkremy nie są kosmetykami leczniczymi to uwierzcie mi, że po kilku miesiącach nie miałam już absolutnie żadnych problemów ze skórą. Stała się gładka, zdrowa, koloryt się wyrównał, a żadne niespodzianki już nie wyskakiwały. Była idealna! Jak u porcelanowej laleczki.

 A jak działają powierzchniowo? Po pierwsze to główną ich zaletą jest to, że niezależnie od odcienia, dopasowują się do kolorytu skóry. Co do krycia to jest średnie, kosmetyk nie tworzy na twarzy pigmentowej maski bo po protu tego pigmentu ma w śladowych ilościach, wygląda dzięki temu naturalnie. A więc czemu tak dobrze maskuje niedoskonałości? Po prostu dobrze odbija światło, przez co skóra wydaje się jednolita. jak dla mnie jest to to kosmetyk idealny.

Azjatyckie kremy BB, a te sprzedawane w polskich drogeriach.

 Nie będę owijać w bawełnę, ani słodzić. To są dwa różne kosmetyki. Mają ze sobą tyle wspólnego co tradycyjny rosół, a zupka chińska. Te wszystkie "bb kremy" jakie możemy dostać w drogeriach to zwykłe podkłady, w opakowaniu na którym pisze "BB". Kupowanie czegoś takiego to zwykłe wyrzucanie pieniędzy w błoto, a spodziewanie się po nich czegoś poza kryciem to naiwność. Nie posiadają w składnie żadnych dobroczynnych składników dla naszej skóry. Już skoro jesteśmy w temacie składu, to nawet nie przypomina on składu azjatyckich BB kremów. 

Skąd zamówić?

 Osobiście zawsze zamawiam BB kremy prosto z Korei. Mam największe zaufanie do tego sposobu zakupu. Jeszcze nigdy się na tym nie zawiodłam. Jeśli koś by chciał to mogę mu zamówić, nie stanowi to dla mnie większego problemu, niestety trzeba liczyć się z tym, że przesyłka z Korei Południowej to kwestia dwóch tygodni. Ceny są wyższe od przeciętnych podkładów, ale biorąc pod uwagę wydajność (mi osobiście taki skin79 starcza na ponad pół roku codziennego używania) i jakość kosmetyku, koszt jest uzasadniony. W Polsce można zamówić je z internetowego sklepu asianstore jednak ceny są w nim wyższe niż zamawiane prosto od producenta.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Drogawe faktycznie :(.
    No nic. mam jakieś tam oszczędności, czemu by nie ^.^

    ReplyDelete
  2. za ładna jesteś,oddaj mi ten krem

    ReplyDelete
  3. A ile musiałabym Ci zapłacić, jeżeli chciałabym abyś mi zamówiła oryginalny krem Skin79 Hot Pink? : )Wliczając już przesyłkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli mogę doradzić to szczerze mówiąc Vip Gold jest lepszy od Hot Pink, to po prostu ulepszona wersja Hot Pink.
      A wracając do tematu to za 35zł mogę zamówić 15g Skin79 Hot Pink.

      Delete
    2. A po czym oceniasz, że VIP GOLD jest lepszy od HOT PINK? ;3

      Delete
    3. Po tym, że miałam oba kremy ^^" Hot Pink jest bardziej różowawy i ciemniejszy od Vip Gold, za to Vip Gold ma lepsze krycie. Ogółem jeśli chodzi o moje odczucia to VIp Gold jest o klasę lepszy od Hot Pink.

      Delete
  4. A jeśli ty byś mi zamówiła to ile by to kosztowało ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Równie dobrze możesz się zapytać ile kosztuje marchewka :D Jest pełno rodzajów BB kremów ^^"

      Delete
  5. jprdl kup sobie jakiś dobry aparat/ lepszą kamerkę bo Twojej twarzy w ogóle nie widać, pomyśl o tym, bo np to zdjęcie jest okropne pod względem jakości ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przykro mi, na jedzenie mnie nie stać ^^" na aparat tym bardziej

      Delete
  6. Mimi mam baaardzo ważne pytanie ! Czym zmywasz kremy bb ? Sama ich używam i wydaje mi się, że zaczynają mnie zapychać, dlatego chcę się przerzucić na metodę OCM. A ty jak sobie z nimi radzisz ? ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmywam je olejami, ale zwykłymi kosmetykami też wszystko schodziło.

      Delete
  7. Szkoda, że w Polsce je tak ciężko dostać :(

    ReplyDelete
  8. A słyszałaś o kremach CC ? :D

    ReplyDelete
  9. zawsze chciałam bb, ale kasy brak D:

    ReplyDelete
  10. Śliczny kolor oczu. Takie moooocno zielone :)

    ReplyDelete