Po co się pisze bloga?

11:24 PM


 Po to aby móc wyrażać siebie, swój tok myślenia, swoje zainteresowania. Bez względu na opinię publiczną czy na media, które mówią o rzeczach, które im się opłacają, za które dostają fundusze. Bloger musi być osobą o co najmniej stalowych nerwach, a jednocześnie być na tyle elastyczny i wrażliwy by być w stanie ocenić wiele rzeczy subiektywnie. Jeśli ktoś nie jest na tyle odważny, aby narażać swoje dobre imię, za słowa, które uważa za słuszne to dupa z niego a nie bloger.

 Prawdziwą potęgą blogów jest swoboda wyrażania się, poruszanie tematów na jakie opinia publiczna milczy, bo są nie wygodne, bo niesmaczne, bo dla kogoś mogą być nie opłacalne. W tym świecie mówi się o wszystkim, tutaj nie ma tabu.

 Jako doświadczona blogerka, bo swój pięcioletni staż uważam za podstawę moich poglądów, mogę szczerze powiedzieć, że to właśnie kontrowersyjni blogerzy osiągają największe sukcesy. Czemu tak jest? Ludzie od zawsze szukają prawdy, a w XXIw, epoce mediów i wszech obecnych reklam są z każdej strony bombardowani przekolorowanymi faktami. To właśnie w blogoswera jest tym miejscem gdzie można znaleźć rzetelne informacje.

 Ludzie piszą blogi z różnych powodów, ale głównie po to aby opisać swoje odczucia względem wielu rzeczy. Ja go piszę dlatego, że cieszy mnie to, iż mam jak podzielić się swoim tokiem myślenia. Robię to dla moich czytelników, a naprawdę nie ma dla mnie nic bardziej miłego od tego jak dostaję wiadomości z podziękowaniami za coś, a szczególnie listy, takie pisane odręcznie, których mam już naprawdę sporo. Według mnie, każdy człowiek ma coś wartościowego do przekazania, jeśli ma na to ochotę i odrobinę odwagi, w każdej chwili może zacząć.

 Robię to dlatego, że cieszy mnie, że w pewien sposób mogę przysłużyć się dla ludzi. Zwrócić ich uwagę na ważne dla mnie rzeczy i podarowywać im wartościowe informacje. Chciałabym aby ludzie żyli lepiej. A poza tym mam tak wiele myśli w zakamarkach mojego umysłu do przekazania. Myślę, że zostałam do tego stworzona, po prostu, aby pisać o tym co mnie nurtuje.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Dał mi Twój post do myślenia. Sama blogów używam jako rodzaju terapii, po prostu pomagają mi uporządkować niektóre sprawy.
    Genialne jest to, że czujesz powołanie, by pisać. Podziwiam ;)
    http://winter-chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Nie wiem co bym zrobiła bez bloga :)

    ReplyDelete
  3. Łau!
    Ale zmieniłaś wygląd bloga, w stu procentach.
    Byłam przyzwyczajona do tamtego, był inny niż wszystkie, ale ten też jest uroczy ;)

    ReplyDelete
  4. Jedyne co mi przekazałaś do tej pory to skład masek do włosów xD Sorki że z anonima Mimi, ale na moim cudownym telefonie nie mogę się zalogować... -.-

    ReplyDelete
  5. Najważniejsze to pisać to co ci leży na sercu. Nie kłamać wbrew sobie i nie robić nic na siłe :)

    ReplyDelete
  6. Dla mnie blog stanowi pewnego rodzaju wyzwanie. Tak jak i mam swoje pewne postanowienie, tak i mój blog ma być tego dokumentem.

    ReplyDelete