Haters~

4:25 PM

 Do wszechobecnego hejtu w internecie już dawno przywykłam, właściwie to jest on już jego nieodłaczą częścią. Bo gdzie jak nie w internecie wyrazić swoje żale do niesprawiedliwego losu tak aby trafiły do największej ilości odbiorców? Jednak trudno mi pojąć sens jaki niesie za sobą zjawisko zakładania blogów/fotoblogów/stron internetowych na których autorki (autorzy?) starają się w sposób co najmniej mało efektowny wyrazić swoją antypatię do osób rozpoznawalnych w internecie. I tu chciałam nawiązać do fotobloga na jaki miałam okazję wpaść. Chodzi dokładnie o ten fbl .


 Już pomijając kwestie kradzieży zdjęć (bo wstawiając je do internetu miałysmy z Tafii świadomość, że tym samym zgadzamy się na ich prztwarzanie), to uważam, że wysoce bezsensowne jest pisanie pseudo politycznych wywodów na tak niepoważnych stronach. Przykro mi, hejter nie urośnie w niczyich oczach w chwili kiedy bedzie się posługiwał pojęciami klasy wykształconej, wygląda to jedynie śmiesznie.
 A skoro już dana osoba pozwoli sobie na komentowanie czyjegokolwiek stylu życia, to może przy okazji przedstawi argumenty świadczące o tym, że jej racja jest jedyną słuszną i niepodważalną. Nie wydaje mi się, abyśmy (Tafii i ja) były jakkolwiek zdemoralizowane z powodu oddalenia się od rodziny. Pomimo tego, że już z nią nie mieszkam to nadal jestem jej częścią. Poza tym, życie jest tak ukształtowane, że każdy w końcu powinien w końcu sam poukładać sobie życie, a nie ciągle siedzieć na garnuszku u rodziców.

 Cytując poprzednią notkę:
Podążacie za wytyczoną modą, z głupoty, czy z próby akceptacji społeczeństwa? Jedna z użytkowniczek fotobloga, Tafii wkłada soczewki powiększające oczy, prawdopodobnie podkleja powieki, słucha jpopu, jej idolką jest Hyuna. Jej przyjaciółka Mimi, która nazywała się "najsłynniejszą emo girl" również jest już sweet lolitą. Nosi sukienki w babeczki, kokardki na głowie i powtarza, że mimo powiększania oczu, zachowywania się "kawaii"  ( czyli słodko, bo mówienie po polsku to teraz obciach, teraz mówi się po japońsku ) powtarza, że jest europejką i wygląda jak europejka. 
 Czytając to, turlałyśmy się z Tafii po łóżku ze śmiechu. Kochamy ludzi, którzy wiedzą o nas wszystko ♥. No nic dodać, nic ująć, no może poza tym, że kariera jasnowidza raczej nie jest tej osobie pisana.


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Hahahaah, szkoda mi hejterów. Są żałośni.

    ReplyDelete
  2. Swoją drogą nikt nie miał prawa używać waszych zdjęć, zwłaszcza oczerniając was przy tym. Generalnie mogłybyscie zgłosić to do administratora strony, bo to złamanie prawa.

    ReplyDelete
  3. boże, czasem spotyka mnie podobny hejt...
    dobrze, że się z niego śmiałyście, bo to jedyna prawidłowa reakcja xD

    ReplyDelete
  4. Czemu nie mieszkasz juz z Toffikiem ?

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha, ja nie mogę. Zakompleksione dziewczynki muszą się popisać w necie. Myślą że są takie fajne ?

    ReplyDelete
  6. mnie kiedys ktos nazwal 'nieszczesliwym placzacym dzieckiem' XD

    ReplyDelete
  7. hejtów by nie było gdybyś była normalna kochana ;>

    ReplyDelete
  8. Nie powinno się takimi ludźmi przejmować :D

    ReplyDelete
  9. Trzeba iść przez życie z podniesioną głową i mieć na takich ludzi wywalone :)

    ReplyDelete
  10. Hahaha, żałosny człowiek :P Ale Hyuna i tak jest świetna :D

    ReplyDelete
  11. co do tego hejtera, ma rację- Mimi i ta Tafii nie wygląda w 100% Europejsko.

    ReplyDelete