recenzja maseczki do włosów Alterra Granat i Aloes

1:01 PM

 Hej, jako, że wiele z was zadaje mi naprawde duzo pytań na temat pielęgnacji włosów, postanowaiłam częściej tutaj o nich wspominać. Wiele z was dba o swoje włosy, aczkolwiek nie właściwie, nie będąc tego świadomym. Głównym błędem jest kupowanie kosmetyków, które zamiast pomagać w pielęgacji, szkodzą. Należą do nich odżywki napakowane samymi silikonami, kosmetyki pełne alkoholu, szampony z silnymi detergentami. Ale jak wybierać te, które rzeczywiście będa nam pomagać? Czytać składy. Tak, to bardzo przydatne, jednak jestem świadoma tego, że nie każdy orientuje się w INCI więc postanowiłam recenzować tu kosmetyki, których używam. Pierwsza w kolejce jest moją ukochana maska z alterry.


Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne

No, a teraz skład bardziej po ludzku: 
woda, alkohol,  emolient, antystatyk, gliceryna (utrzymuje wilgoć), olejek sojowy, nawilżacz, olejek z pestek granatu,  masło shea, olejek z krokosza bawierskiego, olejek rycynowy, ekstrakt z pestek granatu, ekstrakt z aloesu, ekstrakt z kwiatów akacji,  pantenol (łagodzi), nawilżacz, antystatyk, zagęstnik, witamina E, olej słonecznikowy, przeciwutleniacz, substancje zapachowe



Jak widac, skład bardzo przyjemny :) A jak z działaniem? Moje włosy są po niej bardzo mięciutkie i lejące, uwielbiam używac jej zaraz po umyciu włosków kiedy są jescze mokre. Woda po nich pięknie spływa, a one robią się śliskie pomimo braku silikonów w składzie. Po wysuszeniu łatwo się  układają, a ja kochaaam je w kółko macać. Kupiłam już kilka opakowac tej maski (kosztuje około 10 zł), niestety ma jeden duży minus, zapach, jest tak intensywnie owocowy, że często robi mi się po prostu nie dobrze, aczkolwiek pomęczenie się dwóch minut z nim jest warte tego co ta maska robi z włosami.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. też używam tej maski, tyle, że nakładam ją razem z olejkami na głowę na jakąś godzinę przed myciem i nie muszę używać właściwie żadnej odżywki po.

    ReplyDelete
  2. Ciekawe produkty z aloesu można zneść też tutaj: http://aloes-sklep.com.pl/

    ReplyDelete
  3. Właśnie ją kupiłam, dzięki Tobie ^.^ Genialna jest!
    winter-chan.blogspot.com

    ReplyDelete