rwt a mangowcy

5:56 PM

 Na chwilkę oderwałam się od książki, którą właśnie czytam aby naskrobać notkę. Jejku, jaka ja jestem szczęśliwa, zapisałam się do pobliskiej biblioteki i już mam w domku kolejne skarby do przeczytania. Ogółem nie nudzę się dzisiaj, miałam całkiem ciekawy poranek, obudziłam się w łóżku Tafii nie przebrana w piżamę ^^" Ech, nie ma to jak wieczory spędzane na szczerych rozmowach z wódką ♥.
 Wczoraj pierwszy raz odwiedziłam sąsiada, z pytaniem czy ma tvn, bo chciałabym rozmowy w toku obejrzeć. Dawno z Tafii nie siedziałyśmy tak długo z pokerfacem na twarzach jak oglądając to.
 Proszę, juz mozna go obejrzeć w internecie: link
 Najzwyczajniej w świecie jestem przybita do podłogi poziomem mangowców tam występujących. Za to Anastasyię uwielbiam i miałam okazję być w Krakowie w czasie nagrywania tamtego odcinka rwt, omg, jak bardzo się nią wtedy jarałam. Wracając do tematu, cieszę się, że przynajmniej pani psycholog miała pojęcie na temat na który się wypowiadała, wydawać by się mogło, nawet od występujących w programie "mangowców". Podsumowując, rwt zrobiło cyrk, jak na rwt przystało i tyle, jakoś trzeba sobie zwiększać oglądalność.
 Ech, zmykam zrobić coś pysznego dla tafii na kolacje~

You Might Also Like

11 komentarze



  1. Żałosne. Sama zachowujesz się gorzej od tych mangozjebów w rwt

    Ech, nie ma to jak wieczory spędzane na szczerych rozmowach z wódką ♥.

    A te zdanie rozumiem że dla szpamu napisane? Oh niech wszyscy się dowiedzą jaka to Mimi jest KREJZI. Gdy pisałas posta w którym mówiłaś że się zmieniłaś na poczatku w to uwierzyłam. Owszem zmieniłaś się. Co roku stajesz się coraz głupsza POZDRAWIAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanami, kocham cię XDD

      Delete
    2. Nanami, gorzej? Z tego co mi wiadomo Mimi nie zrobiła z siebie debila w TV dla kasy, a przed czym wspomniane mangozjeby nie miały oporów.

      Delete
    3. NANAMI MĄDRZE PRAWISZ

      Delete
  2. Ja pisałam już na lolicim forum Mimi, ale wspomnę jeszcze tu. Pani psycholog nacodzień interesuję się mangą, mieszkała chyba 2 lata w Japonii i jest przemiłą osobą! ;)

    ReplyDelete
  3. bardzo chcialam obejrzec ale po reklamach nie chce mi się załadować :<

    ReplyDelete
  4. Oglądałam i oczywiście Ewka musiała się doczepić do tego ile waży Anastasyia .__.''

    ReplyDelete
  5. Widziałam ten odcinek - to było po prostu straszne !!!

    ReplyDelete
  6. Anastasyia jest genialna ♥

    ReplyDelete
  7. Anastasyia jest moim ideałem.
    Ostatnio widziałam jej zdjęcia z wakacji, gdzie jest ukazana w całej swej postaci i z pięknymi, blond włosami.
    Jest urzekająca, po prostu mówiąc.

    ReplyDelete