niespodzianka~

6:28 PM

 Hej kochani ♥

 Tak sobie pomyślałam, że mogłabym zrobić dla was pewną małą zabawę. Dużo dostaje pytań na temat tego co się u mnie pozmieniało i jak teraz żyję. Obiecałam, że kiedyś wam wszytsko opowiem. Mam lepszy pomysł. Możecie skorzystać z niepowtarzalnej okazji i zapytac się mnie o cokolwiek co was interesuje w komentarzu pod tą notką ^^. Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w następym poście :).


wygrzebałam z otchłani internetu, śliczne jest




You Might Also Like

44 komentarze

  1. Kim jest dla ciebie Tafii?

    ReplyDelete
  2. Możesz trochę konkretniej powiedziec dlaczego z sztumu się wyniosłaś?

    ReplyDelete
  3. masz zamiar wrócic do pisania na blogu tak jak dawniej ? chodzi mi o opisywanie poszczególnych dni.

    Madd.

    ReplyDelete
  4. Nie żal ci trochę twoich włosków po ścięciu ? Masz znowu grzywkę ? Ja osobiście uważam , że ładniutko ci było bez niej :3

    ReplyDelete
  5. w jakim stylu teraz sie pokazujesz? to lolita,czy juz cos nowego?
    jak w szkole? gdzie teraz mieszkasz?

    ReplyDelete
  6. Jak u Ciebie z nauką? Jak się najczęściej uczysz? Jak u Ciebie wygląda szkoła? W której ławce siedzisz? Jak wygląda Twój codzienny makijaż? Poleć książki.
    Opisuj też Swoje dni tak jak kiedyś np. Środa u Mimi itd. ze szkołą :c To naprawdę motywuje do nauki XD

    ReplyDelete
  7. Czym zajmuję się twój tata ?

    ReplyDelete
  8. Dlaczego zostałaś lolitą? Nie żal ci było "zostawiać" styl emo ?

    ReplyDelete
  9. Czego najbardziej żałujesz w zyciu ?

    ReplyDelete
  10. Dlaczego przefarbowałaś włosy na blond, a nie zostałaś w swoim naturalnym? :)

    nicesweetsmoothies.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Co tam u Brutal? Kolegujecie się jeszcze? Jeśli nie to dlaczego?

    ReplyDelete
  12. Rodzice wiedzą o twoim blogu? Jeśli tak to jak na niego reagują. Jeśli nie to jak udało ci się to przed nimi ukryć?

    ReplyDelete
  13. Masz dalej kontakt z Candy?

    ReplyDelete
  14. dlaczego tak gardzisz swoimi czytelnikami?

    ReplyDelete
  15. dlaczego zachowujesz się jak typowy plastik

    ReplyDelete
  16. Gdzie teraz mieszkasz?
    Gdzie chodzisz do szkoły?

    ReplyDelete
  17. Dlaczego tak mało postów z twojego życia? Te takie wpisy z pamiętnika. Wszyscy je bardzo kochają :)

    ReplyDelete
  18. Chodzisz to tej samej klasy co Toffik?

    ReplyDelete
  19. zakochałaś się w kimś?

    ReplyDelete
  20. chodzisz jeszcze czasem w loli? jak ubierasz się na codzień? :D

    ReplyDelete
  21. Skąd wzięło się Twoje zainteresowanie Japonią?

    ReplyDelete
  22. Jesteś nadal dziewicą mimi? :)

    ReplyDelete
  23. Do jakiej szkoły chodzisz, na jaki profil? Skąd się wzięłaś w Gdańsku?
    :D

    ReplyDelete
  24. Czytam Twój blog od kiedy piszesz tu o Stardoll. :D Przez ten czas obserwowałam jak wykańczasz swoje włosy tapirowaniem, zaklejasz ściany w pokoju rysunkami od "fanów" (tak ich wtedy nazywałaś :3) i ogólnie rzecz biorąc patrzyłam co ty najlepszego wyprawiasz ze swoim zakręconym życiem. Interesuje mnie bardzo jak to się stało że już nie mieszkasz z rodzicami. Wszystko mnie tak okropnie ciekawi. Myślę że zaraz pojawi się cała masa komentarzy o podobnej treści więc nie pozostaje Ci nic innego Martyno Dębińska, jak wziąść się do roboty i napisać nam tu wszystko, a nie miziać się ze swoim Tofikiem! :3

    ReplyDelete
  25. Mieszkasz u Taffi, bo chodzisz do liceum w Gdańsku?

    ReplyDelete
  26. Czemu nie masz własnej osobowości i ciągle udajesz kogoś innego? Czemu nie potrafisz rozmawiać bez udawania i bez kłamania? Czemu robisz z siebie kogoś kim nie jesteś?

    ReplyDelete
  27. Nie mieszkasz z rodzicami, prawda? Dlaczego? No chyba, że ja coś źle zrozumiałam :>

    ReplyDelete
  28. Świetna okazja!
    Tak więc mam jedno pytanie, czy to prawda, że Twoja mama jest zawodową tancerką makareny?

    ReplyDelete
  29. Czemu nie mieszkasz z rodzicami i jak ci na to pozwolili? :o

    ReplyDelete
  30. Może nakręcisz jeszcze kiedyś video? Bardzo chciałabym znów usłyszeć Twój głosik i zobaczyć Twój sliczny pyszczek! ♥

    ReplyDelete
  31. Mieszkasz z Tafi czy sama? W poście o włosach napisałać coś w stylu "samotnie mieszkającej dziewczyny", ale z innych można wnioskować, że u Tafi.

    ReplyDelete
  32. Będziesz na Animatsuri w wakacje? Tak, wiem, że nie w temacie xD

    ReplyDelete
  33. Boisz się BUKI?
    Masz jeszcze kontakt z Ladą i Brutal?

    ReplyDelete
  34. Co się stało z Riką?

    ReplyDelete
  35. Nie tęsknisz za dawnymi przyjaciółmi ?

    ReplyDelete
  36. Masz jeszcze jakiś kontakt z Ledą ? :)

    ReplyDelete
  37. Chodzisz do liceum ? Jezeli tak to na jaki profil ? :D

    ReplyDelete
  38. Ile mialas chlopcow ? :D jestes sliczna .

    ReplyDelete
  39. Jak było pod namiotami w wejherowie ? :D

    ReplyDelete
  40. Piszesz że mieszkasz w Gdańsku bez rodziców bo chodzisz tam do szkoły, jak Ci się udało ich do tego przekonać?

    ReplyDelete
  41. Gdzie kupiłaś soczewki?

    ReplyDelete