Q & A

11:16 PM

 Tak więc przyszedł czas na ten piękny wyczekiwany moment odpowiedzi na wasze pytania ♥



Kim jest dla ciebie Tafii?


Tafii jest moim szczęściem, nie wyobrażam sobie mojego życia bez niej.




Możesz trochę konkretniej powiedziec dlaczego z sztumu się wyniosłaś?


Nie było mi tam dobrze, nie byłam szczęśliwa, brakowało mi tam tego co mam w Gdynii.




masz zamiar wrócic do pisania na blogu tak jak dawniej ? chodzi mi o opisywanie poszczególnych dni.


Raczej nie, moje życie to nie bajka.




Nie żal ci trochę twoich włosków po ścięciu ? Masz znowu grzywkę ? Ja osobiście uważam , że ładniutko ci było bez niej :3


Nie żal, nie mam czego, raczej się cieszę, że są teraz krótsze bo wyglądają ślicznie i dobrze im to zrobiło, a poza tym, mam jakoś lekko na głowie 8D Jeśli bym tego nie zrobiła to nadal miałabym na to ochotę i spędzało by mi to sen z powiek. Jeśli się czegoś chce, ale się boi, że się będzie żałować, to lepiej spróbować. A grzywkę mam, jednak Mimi bez grzywki to nie Mimi, czuje się w niej najlepiej.



w jakim stylu teraz sie pokazujesz? to lolita,czy juz cos nowego?

jak w szkole? gdzie teraz mieszkasz?


Cóż, do szkoły ubieram się normalnie, staram się nie wyróżniać, poza szkołą gdy tylko mam czas - lolita. Mieszkam w Gdynii.



Ogólnie co u cb słychać?


A bardzo miło, ciągle zaczytuje się w książkach, ale Tafii wyciągnęła mnie na spacer po trójmieście na jakieś pół dnia, miałam okazję się prze wietrzyć.




zmieniłaś orientacje?


Nie, nadal się wszędzie gubię.




Jak u Ciebie z nauką? Jak się najczęściej uczysz? Jak u Ciebie wygląda szkoła? W której ławce siedzisz? Jak wygląda Twój codzienny makijaż? Poleć książki. 
Opisuj też Swoje dni tak jak kiedyś np. Środa u Mimi itd. ze szkołą :c To naprawdę motywuje do nauki XD


Cóż, uczę się bardzo dobrze, moja szkoła jest świetna, mili nauczyciele, ciepła atmosfera, aż chce się przychodzić. Siedzę w drugiej ławce od okna, mój makijaż ogranicza się do podkładu, różu, kredki do brwi i tuszu do rzęs. Książki jakie mogę polecić to John Doowhit - Zorganizuj się! i Jadwiga Płocka - Sekrety samokształcenia.




Czym zajmuję się twój tata ?

Mój tata ma dwie firmy, a poza tym pracuje w olejarni i trenuje piłkę nożną.




Dlaczego zostałaś lolitą? Nie żal ci było "zostawiać" styl emo ?

Lolitą zostałam bo to niesamowicie śliczne i słodkie, ten styl mnie fascynuje. Emoskiem byłam kiedy jeszcze bawiłam się zabawkami, z obu rzeczy wyrosłam :3.




Czego najbardziej żałujesz w zyciu ?

Niczego nie żałuję, w końcu decyzje jakie podejmowałam, nawet te z negatywnym skutkiem doprowadziły mnie do sytuacji w której jestem teraz, a teraz jestem szczęśliwa.




Dlaczego przefarbowałaś włosy na blond, a nie zostałaś w swoim naturalnym?

Nie pamiętam co mną wtedy kierowało, to było cztery lata temu, wiem tylko, że przy blondzie już pozostanę, dobrze się czuje w tym kolorze, dużo lepiej niż w naturalnym.




Co tam u Brutal? Kolegujecie się jeszcze? Jeśli nie to dlaczego?

Nie mam pojęcia, po prostu jakoś urwał nam się kontakt.




Rodzice wiedzą o twoim blogu? Jeśli tak to jak na niego reagują. Jeśli nie to jak udało ci się to przed nimi ukryć?

Wiedzą od... czterech lat? Przyzwyczaili się do niego, czasem czytują.




Masz dalej kontakt z Candy?

Jasne, że tak! To w końcu moja kochana słodka loli ♥!




dlaczego tak gardzisz swoimi czytelnikami?

tylko tobą, szmato

A tak serio to chyba cię pojebało, że kimkolwiek gardzę, tym bardziej moimi czytelnikami.




dlaczego zachowujesz się jak typowy plastik

Tylko osoba, która nie miała okazji mnie poznać mogła dojść do takiego wniosku.




Gdzie teraz mieszkasz?
Gdzie chodzisz do szkoły?

Mieszkam w Gdyni, chodzę do Liceum Ogólnokształcącego nr XIV w Gdyni.




Dlaczego tak mało postów z twojego życia? Te takie wpisy z pamiętnika. Wszyscy je bardzo kochają :)

Ponieważ moje życie jest tak nieciekawe, że nawet nie ma czego opisywać.




Chodzisz to tej samej klasy co Toffik?

Tafii jest ode mnie starsza, także nie miałybyśmy nawet jak chodzić do tej samej klasy.




zakochałaś się w kimś?

Tak, w Yochio, jest świetny.




chodzisz jeszcze czasem w loli? jak ubierasz się na codzień? :D

Jasne, ze chodzę, a do szkoły po prostu normalnie.




Skąd wzięło się Twoje zainteresowanie Japonią?

Anime, manga, style harajuku, j-rock, jakoś dużo tego, ale ogółem interesowanie się Japonią stało się mainstreamowe, więc aktualnie Chiny są tym krajem, któremu poświęcam uwagę.




Jesteś nadal dziewicą mimi? :)

Jestem i mam zamiar wytrwać w tym postanowieniu do śmierci... razem z moimi przyszłymi kotami.




Do jakiej szkoły chodzisz, na jaki profil? Skąd się wzięłaś w Gdańsku?

W GDYNI, w Gdyni, nie w Gdańsku. Chodzę do XIV LO w Gdyni na profil ekonomiczny.




Czytam Twój blog od kiedy piszesz tu o Stardoll. :D Przez ten czas obserwowałam jak wykańczasz swoje włosy tapirowaniem, zaklejasz ściany w pokoju rysunkami od "fanów" (tak ich wtedy nazywałaś :3) i ogólnie rzecz biorąc patrzyłam co ty najlepszego wyprawiasz ze swoim zakręconym życiem. Interesuje mnie bardzo jak to się stało że już nie mieszkasz z rodzicami. Wszystko mnie tak okropnie ciekawi. Myślę że zaraz pojawi się cała masa komentarzy o podobnej treści więc nie pozostaje Ci nic innego Martyno Dębińska, jak wziąść się do roboty i napisać nam tu wszystko, a nie miziać się ze swoim Tofikiem! :3

Dembińska!!




Mieszkasz u Taffi, bo chodzisz do liceum w Gdańsku?

Chodzę do liceum w Gdyni! Gdynia jest dużo bardziej zajebista od Gdańska, proszę nie mylcie ._.




Czemu nie masz własnej osobowości i ciągle udajesz kogoś innego? Czemu nie potrafisz rozmawiać bez udawania i bez kłamania? Czemu robisz z siebie kogoś kim nie jesteś?

CZEŚĆ, JESTEM MARTYNA, LUBIE KOTY I ŻELKI, ALE KOTY BARDZIEJ.

Wierz mi, że uważam się za tak zajebistą osobę, że nie potrzebuje udawać kogoś innego.




Nie mieszkasz z rodzicami, prawda? Dlaczego? No chyba, że ja coś źle zrozumiałam :>

Nie mieszkam, po prostu się wyprowadziłam, mieszkam z Tafii, jest mi tu dobrze.




Tak więc mam jedno pytanie, czy to prawda, że Twoja mama jest zawodową tancerką makareny?

Nie, ale świetnie gotuje, polecam.




Czemu nie mieszkasz z rodzicami i jak ci na to pozwolili?

Bardzo szybko dorosłam, potrafiłam zdecydować gdzie będzie mi lepiej, a oni to za akceptowali.




Może nakręcisz jeszcze kiedyś video? Bardzo chciałabym znów usłyszeć Twój głosik i zobaczyć Twój sliczny pyszczek! ♥

Dziękuję, postaram się, ale jak już mówiłam, nie mam kamery.




Mieszkasz z Tafi czy sama? W poście o włosach napisałać coś w stylu "samotnie mieszkającej dziewczyny", ale z innych można wnioskować, że u Tafi.

Mieszkam z Tafii, ale jak nie trudno się domyślić, Tafii mnie nie utrzymuje.




Będziesz na Animatsuri w wakacje? Tak, wiem, że nie w temacie xD

Jak uda mi się za oszczędzić pieniądze, to jasne, że wpadnę.



Tyle na dziś~ jeśli ktoś jest jeszcze czegoś ciekaw, śmiało pytajcie się pod notką.




You Might Also Like

36 komentarze

  1. Owww pytanie o mnie <3 Też Cię kocham Mimi ';)

    ReplyDelete
  2. Co się stało z Riką? Utrzymujecie jeszcze kontakt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, niestety nic nie poradzę na to, że jest moją siostrą :< jestem na nią skazana

      Delete
  3. Czy nadal słuchasz muzyki emo i temu podobnej?

    ReplyDelete
  4. Oglądałas Vampire Knight ? jaka jest twoja ulubiona postać ? =w=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądałam, nikogo nie polubiłam, właściwie mogłabym prędzej zrobić ranking najbardziej wkurwiających postaci z tego anime i o pierwsze miejsce pewnie konkurowałaby Yuuki z Zero.

      Delete
  5. No właśnie teraz twoja najlepszą przyjaciółką jest Taffi , a co z Ledą , Brutalem , Riką itp. Przecież kiedyś mówiłaś , że Leda jest twoją najlepszą przyjaciółką co się w tym zmieniło ?

    ReplyDelete
  6. co najbardziej chciała byś zmienić w swoim wyglądzie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podbródek, jak będę sama zarabiać to zabieg jego wypełniania będzie pierwszą rzeczą na jaką wydam pieniądze.

      Delete
  7. Piszesz ,że lubisz czytać . Tak więc czytałaś może "Piękne Istoty" ? polecam ! :3 wychodzi nawet z tego film ^^. Kolejne części to "Istoty Ciemności" i "Istoty Chaosu" .

    ReplyDelete
  8. Co u Twojej babci ? ta od przygody w przychodni, ta z którą mieszkałaś :)
    i jak zaczęła się twoja przygoda ze stylem lolita ? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mojej babci jest bardzo dobrze, już nie choruje, tylko troszkę mi smutno, że nie mam jak się z nią co dzień widzieć od kiedy mieszkam w Gdyni.
      Oj zaczęła się już dawno, maniacznie przeglądałam lolicie tumbrle.

      Delete
  9. Ale twój podbródek na zdjęciach jest całkiem ładny ( o ile to nie photoshop ) , nie rozumiem co chcesz w nim zmienić .

    ReplyDelete
  10. jak sie utrzymujecie ? Rysujesz jeszcze? Mieszkasz w Gdyni ze sowim psem/kotem? Utrzymujesz kontakt z ludzmi z chatu? Dlaczego postanowilas chodzic do szkoly ubrana ,,zwyczajnie''?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rodzice nam pomagają na tyle na ile mogą. Nie stać mnie na baterie do rysika ^^" A w Gdyni mamy już trzy Yorki, więcej zwierząt nam nie potrzeba, za to za tydzień zabieram do Gdyni moją rybkę ♥. Nie mam z nimi żadnego kontaktu. Nie chcę się wyróżniać.

      Delete
  11. Candy ma blog? Podasz? :)

    ReplyDelete
  12. z tego co wnioskuję chodzisz do tego samego LO co CZAJKA, znana fotoblogerka, widujecie się, kojarzysz ją, czy raczej nie . ? http://www.facebook.com/Czajkaaa?ref=ts&fref=ts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwsze o niej słyszę, ale to raczej nie jest dziwne, chodzę tam dopiero miesiąc.

      Delete
  13. Mialabys cos przeciwko, jesli chcialabym cie blizej poznac?

    ReplyDelete
  14. Mimi,jak to się stało, że teraz jesteś w LO w Gdyni? Musiałaś się chyba wypisać ze szkoły w Sztumie i to chyba w środku roku szkolnego. Co na to Twoja klasa i nauczyciele? Ludzie z Twojej klasy za Tobą tęsknią czy raczej nie?

    ReplyDelete
  15. Boże jak ty kłamiesz! hahah
    znam Cię w realu i wierzcie ludzie większość co tu jest to kłamstwo..
    udajesz bogatą loli a mieszkasz na 2 pokojach i to małych..
    po drugie jesteś fałszywa, plastikowa i już dawno nie jesteś dziewicą..
    dziewica aż do śmierci.. jasne.. udawaj dalej hahah

    ReplyDelete
  16. Takie małe pytanko.. Ile loli średnio wydaje na np.spódnicę, buciki, torebkę czy gorset.?

    ReplyDelete
  17. "Bardzo szybko dorosłam," Nie chce hejcic, tylko wyrażam swoje zdanie. mając te 16 lat, ubierając się jak loli twierdzisz, że dorosłaś? Proszę Cię. Twoje półkule mózgowe dopiero sie ustawiają tak jak powinny :) Zaufaj mi :) W tym wieku nie można być "dojrzałym", bądź "dorosłym"
    A co do pytania. Jak Ci sie podobało pod NAMIOTEM w Wejherowie? :D
    H.

    ReplyDelete
  18. Kto jest twoim prawnym opiekunem?
    Czy sąd nie ingerował w to, że wyprowadziłaś się od rodziców do (wg prawa) obcych ludzi?

    ReplyDelete
  19. Cześć *3* Ja również od jakiegoś czasu odwiedzam Twój blog, pamiętam jak byłaś tzw. "scene girl" (jeśli się mylę, zabij mnie! XDD *___*). Co jest czynnikiem tak wielkiej zmiany? Widzę że BARDZO interesujesz się Azją, to tak jak ja ;) W ogóle Ty nawet nie wiesz jak bardzo Cię podziwiam, jesteś niesamowicie ciekawą osobą! Mam kolejne pytanie. Gdzie kupujesz te różne sukienki? Na allegro niestety nie widziałam. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    ReplyDelete
  20. Jakich kosmetyków używasz żeby wyglądać bardziej azjatycko? Szczególnie jakiego podkładu używasz? *3*

    ReplyDelete
  21. A ja bym chciała wiedzieć co z twoim kontem na stardoll. Sama je usunęłaś czy zrobili to admini? Jeśli sama: po co? nie lepiej komuś dać?
    Jeśli admini - matko, ZA CO?

    ReplyDelete
  22. proosze podaj link do tw bloga dawnego jak opisywalas swoje zycie , dni itp. czytal tw bloga juz dawno jeszcze jak opisywalas te wszystkie dni.. Uwielbiam Cie !!! potem jakos przestalam i teraz natrafilam na ten blog . chcialabym wszystkie linki do blogow itp. ktore masz lub mialas .. dziekuje z gory : )) jestes super os . i podziwiam cie !

    ReplyDelete
  23. Hihihi! "Bardzo szybko doroslam"... Oj bedzie Ci wstyd jak bedziesz to czytac za pare lat dziewczynko :)

    ReplyDelete