nyaa~

12:36 PM

  W województwie, w którym mieszkam zaczeły sie już ferie, powinnam byc juz u rodziców i cieszyc się czasem wolnym. Tymczasem zdycham w łóżku i czuje się jakby mnie tarktor przejechał, a poza tym nie mam pieniędzy na pociąg. Nie tak to sobie wyobrażałam ^^". Jedyną konstruktywną rzeczą na jaką się oststnio zdobyłam było przeczytanie pięciu książek, kocham książki. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich, to byłoby straszne .____." Jestem molem książkowym, czasem wole dokończyć książkę niz iść spać, a nistety ilośc mojego czasu wolnego czasem mnie do tego zmusza. Zastanawiam się nad zrobieniem duużej czystki w mojej szafie, malutkiej blogowej wyprzedaży cukiereczków z mojej garderoby. Tak więc możecie się niedługo takowej spodziewać ^-^.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nyaa Też kocham czytać :3

    ReplyDelete
  2. ubierasz się jeszcze w te sukienki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do szkoły nie moge ich nosić :< więc się troszkę odzwyczaiłam ^^"

      Delete
  3. Uwielbiam ksiażki, to jest mój drugi świat :)

    ReplyDelete
  4. Oo.. jaka słitaśna muzyczkaaa...

    ReplyDelete
  5. Jak wypiękniałaś i taka dojrzalsza zrobiłaś się na buzi :))

    ReplyDelete
  6. Nie mogę się doczekać tych ciuszków które dla nas szykujesz <3

    ReplyDelete
  7. Też kiedyś ciągle czytałam, ale teraz wolę siedzieć przed kompem;>

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że nie możesz ich nosić do szkoły . _ . Zobaczymy co takiego będziesz sprzedawać i może coś podłapię ^ ^
    Iii też lubie czytać :3

    ReplyDelete
  9. zmień ten sweter w końcu! ;*

    ReplyDelete