włam c:

3:47 PM

Ohayou~^^
Jestem Tafii, Mimi nie ma więc postanowiłam napisać u niej notkę c:
Takie tam kilka ripost dotyczących naszego wspólnego mieszkania XD


Mimi: Ile sierpień  ma miesięcy?


„… ale zapomniałam, że jak mam nos pod wodą to nie mogę oddychać!” o tym jak Mimi prawie się utopiła <3 p="p">

„ Chciałam się odwrócić, ale zapomniałam, że trzeba podnieść nogę…” o tym jak Tafii prawie skręciła kostkę <3 p="p">


Ja: Spierdlaj, to mój pokój!
Mimi: Ale mój Internet!
Ja: No dobra, siedź…


*pies liże Mimi po twarzy*
Ja: Ale wiesz że wcześniej lizał sobie jaja?


Gleba Mimi, bo oparła się o ścianę której nie było <3 p="p">



*Mimi nie pamięta które drzwi były od mojego mieszkania i dzwoni*
Mimi: Etto…toffi , bo…
Ja: Wiesz co, jak nie chciałaś do mnie przyjechać to mogłaś wczoraj powiedzieć!!!!”



*rano, mimi wchodzi do mojego pokoju i chce obudzić do szkoły…*
Mimi: Toffiiiiii, wstawaj…
Ja: Cicho  *podniosłam kołdrę*, leż…
*Mimi wchodzi pod kołdrę i dalej śpimy XD*



Mimi próbuje otworzyć drzwi ale za lekko, a jak w końcu dała radę to się wyjebała. I tak trzy  kolejne razy z rzędu, wchodząc do mieszkania XD



Ja: Nie jem kolacji!
Mimi: Ja też nie…
*15 minut później*
Moja mama: A gdzie się podziały te ciasteczka? I to są te co kolacji nie jedzą…




Ja: Otaku są grubi i mają tłuste włosy bo nie śpią, tylko oglądają anime i jedzą chipsy!
Mimi: My właśnie robimy to samo…



*kłótnia przed moją matką*
Mimi: Toffi kocha się w pedałach!
Ja: To nie pedał! Jest Bi! To twój jest homo! (problemy XXI wieku XD)




Ja: Mimi patrz, mam z okna widok na zatokę!
Mimi: *udaje że zrozumiała* aaaa…
*pół roku później*
*mijamy zatokę (sklep) przed moim blokiem*
Mimi: To o to ci chodziło! A wtedy uznałam cię za kretynkę…




Wychodzimy na sesje zdjęciową bo ładny śnieg, a wracamy 10 minut później nie czując nóg i rąk… Mimi na rozgrzanie robi kakao ale myli mleko z maślanką XD



Siedzimy w kuchni i jemy płatki. Stwierdziłam że jak rzucę w mimi płatkiem to będzie śmiesznie. I było XD więc rzuciłam jeszcze kilkoma ^^ ale Mimi się zdenerwowała i wysypała mi na głowę całą miskę :C




Mimi: Toffik, czym zasłużyłam sobie na twoją dobroć?
Ja: Nie zasłużyłaś, jestem jak Caritas.




Wywalenie się Mimi na ostatniej prostej XD Na lodzie, kiedy była dodatnia temperatura i właściwie nigdzie nie było lodu XD



Mimi: On się tnie więc na pewno ogląda rozmowy w toku! Jak się to obejrzy to nie pozostaje nic innego jak iść się pociąć…




No i nasz ulubiony dowcip~! XD
„Jaś wraca do domu cały podrapany. Mama pyta Jasia:
-Synku, co ci się stało?!
-Bo jechałem na hulajnodze i się przewróciłem…- odpowiada Jaś.
-Ależ Jasiu, twoja hulajnoga leży zepsuta w garażu!
-Powiedziałem na hulajnodze? Miałem na myśli rowerek! Jechałem na rowerku i się przewróciłem…
-Kochanie, ale ty nie masz rowerku!
-Ale pożyczyłem od Stasia! I jadąc wpadłem w krzaki…
-Te krzaki przed blokiem?
-Tak.
-Ale przecież wycieli je wczoraj wieczorem!
-Tak właściwie to przewróciłem się na żwirze przed blokiem…
-Skarbie, dzisiaj rano wylali tam asfalt!
- KOT JEST MÓJ I BĘDĘ GO PIxRDOLIC KIEDY MI SIĘ DPOBA!!!” XDDD




Nie ma to jak nie spać do trzeciej nad ranem i gadać w nocy o sensie życia <3 bardzo="bardzo" my="my" p="p" tak="tak">




Jako iż mamy Internet z limitem to niezbyt mamy możliwości żeby oglądać anime. Ale nie poddałyśmy się! Poszłyśmy do kafejki internetowej  ^^ Kiedy skończyłyśmy oglądać  „Junjuo Romantica” (yaoi) to właściciel kafejki podszedł na nas i zapytał „Dziewczynki, a cóż to za animacje tam oglądacie?”, a Mimi „He…he…he… yaoi” , a ja wtedy w dziki śmiech XD Mimi po chwili również, a biedny właściciel nie wiedział o co chodzi XD


Czytam z Mimi komentarze co do gifa. Ktoś napisał, że Mimi przy mnie wygląda chłopięco. O co się kłócimy? O to, że każda twierdziła że jest bardziej chłopięca XD JA JESTEM I KROPKA. :c

 http://stream3.gifyo.com/pictures/435/large/1dc952198c969ed07697366746466b54-310173046.gif

You Might Also Like

9 komentarze

  1. z tego wszystkiego można książkę napisać. :3

    ReplyDelete
  2. Hahaha nie mogę z was XD
    Obydwie jesteście bardzo chłopięce <3

    ReplyDelete
  3. Strasznie przypominacie mi moją przyjaciółkę... Jej i wasze teksty mogą ze sobą konkurować :D.

    ReplyDelete
  4. Hahahahahahahhahahahhaha, nieźle się uśmiałam :D

    ReplyDelete
  5. Chciałabym mieć taką przyjaciółkę jak Tafii ^^

    ReplyDelete