愛してるよ

11:02 PM

Smutne, jak bardzo pokochałam Cie w tak krótkim czasie. Pomimo tego, ze to miłość  która nigdy nie będzie wzajemna, jest bardzo szczęśliwa  Nigdy Cie nie pożądałam  nigdy nie chciałam całować, ani dotykać  Chciałam tylko byś była radosna, chciałam powodować uśmiech na Twojej twarzy, pomagać spełniać Twoje marzenia, być przy Tobie. Nie potrafię tego wytłumaczyć  Nie potrafiłabym żyć bez Ciebie, umarłabym  Kiedy jesteś daleko, dzwonie i mowie o niczym, tylko po to aby usłyszeć twój głos. Po prostu jesteś moja śliczną księżniczką. Najserdeczniejsza i najukochańszą osoba jaka znam. Pomimo tego jestem szczęśliwa  wiem, ze byłabyś w stanie uciec ze mną na koniec świata  robić najbardziej szalone rzeczy jakie są w stanie wpaść nam do głowy  mogę przyjść do twojego łóżka w nocy kiedy nie mogę zasnąć, przytulic się do ciebie kiedy jest mi smutno i mówić o rzeczach, o których nie mowie nikomu. Kocham Cie nie jak kochankę  ale tez nie jak siostrę  bo siostry tak bardzo nie są od siebie zależne  Nie potrafię pojąć kiedy i dlaczego się do Ciebie tak przywiązałam  ale wiem jedno, moje życie zyskało dzięki Tobie sens. Tak jakbyśmy setki lat temu były sobie bliskie i nareszcie po wiekach odnalazły.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Dobrze,że masz przy sobie taką Toffi :3

    ReplyDelete
  2. Jeeej, też bym chciała mieć taką przyjaciółkę jak ty. *-* Tafii szczęściara.

    ReplyDelete
  3. Nie masz pojęcia jak bardzo zazdroszczę Ci takiej przyjaźni.

    ReplyDelete