nyuu~

1:17 PM

 Malutko piszesz Mimi, nie dotrzymujesz obietnicy, nie dobra Mimi q.q Ale, ale, ale kiedy chce coś napisać to mi się limit gb w internecie skończy T-T albo kompletnie nie mam czasu przez szkole i spędzanie każdej wolnej chwili z Tafii ^^' A poza tym nie mam klawiatury w moim laptopie i wszystko pisze na tej ekranowej TO SA TORTURY Q__Q.

 Dziś leżę sobie i kuruje się w łóżeczku, to mam troszku czasu. Pochwale się tym, ze mam fajna klasę i chyba tylko ja mam takie zdanie na jej temat ^^'. Wczoraj do nocy uczyłam Tafii szyć (biedni sąsiedzi, przeplaaasiamy). Jestem tutaj tak szczęśliwa, na nic mnie nie stać, wszystkiego sobie odmawiam, a nigdy w życiu nie byłam tak bardzo zadowolona. Na weekend byłam u rodziców, czasem za nimi tęsknie, są kochani. W niedziele wieczorem odwieźli mnie do Gdyni.
 Co do Tafii, to nie, nie jesteśmy less xD To moja przyjaciółka, a poza tym jesteśmy zbyt zajęte rozpaczaniem nad tym czemu to faceci są tacy brzydcy ._.'
 Będę taka mila i podam wam jej strony w internecie :3



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Chyba zawiodłyście niektórych,że nie jesteście less XD
    Ale strasznie słodko razem wyglądacie.Dobrze,że jesteś taka szczęśliwa,Mimi :3

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że nie jesteście razem, tak uroczo wyglądacie ;A;

    ReplyDelete
  3. Czy tylko mnie Mimi przypomina tu Bou z An Cafe? :D

    Urocze jesteście ;3

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Jesteście słodkie :3 Dobrze,że jesteś szczęśliwa Mimi ^^

    ReplyDelete
  6. Przy jej ślicznej dziewczęcej urodzie bardzo rzuca się w oczy Twoja wręcz chłopięca.

    ReplyDelete