Co to paypal i na czym polega.

12:01 PM

 Wiele osób zadaje mi pytanie w jaki sposób dokonuje płatności przez internet z zagranicznych stron internetowych. Otóż jest to bardzo proste i polega na przelewaniu pieniędzy przez system paypal.
 Czym jest paypal? Według wikipedii:

PayPal Inc. – amerykańskafirma oferująca usługi płatnicze umożliwiające firmom i klientom indywidualnym posiadającym adres e-mail wysyłanie oraz odbieranie płatności przez Internet. PayPal działa na zasadzie wirtualnej portmonetki (Cyfrowy portfel). W systemie PayPal klienci mogą płacić przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal, które można zasilać przelewami z konta bankowego lub innego konta PayPal.
 Jak widać jest to bardzo proste, możemy to konto połączyć z kartą kredytową, to kiedy dokonamy jakiegoś zakupy to pieniądze są pobierane z rachunku karty kredytowej, ale tez możemy przelewać na to konto pieniądze z banku, w ten sposób paypal jest swego rodzaju portfelem internetowym.
 Do założenia konta paypal musimy mieć ukończone 18 lat, ale ja po prostu poprosiłam tatę, żeby mi założył na swoje nazwisko abym mogła z niego korzystać.
 Tak wygląda strona główna paypala po zalogowaniu:

Kliknij aby powiększyć

 Jak widać nie jest to czarna magia a wszystko jest tam czytelne. Jeśli częściej kupujemy w walucie, w której nie mamy pieniędzy, to w prosty sposób możemy sobie ustawić dzięki konwerterowi walut aby przeliczał aktualne saldo na tą walutę. Ja ustawiłam sobie dolary, jako, że wszystko kupuje w nich kupuje.
 Korzystanie z paypala jest też całkowicie bezpieczne i mamy do dyspozycji cały wykaz transakcji na naszym koncie.

Kliknij aby powiększyć



 Paypal nie jest bezpłatny, ale jest bardzo przydatnym narzędziem w zakupach przez internet. Kupowanie przez internet jest dosyć bezpieczne, ale nigdy nie możemy mieć pewności co do statusu transakcji, jeśli chcemy zamawiać z zagranicy to czasem lepiej poprosić o to osobę bardziej doświadczoną. W każdym razie nie ma się czego bać.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. A jak chcemy coś kupić za dolary to przelewamy pieniądze w złotówkach czy musimy wszystko zamieniać? I jak to się robi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przelewamy na paypal pieniądze w złotówkach, a kiedy kupujemy coś w dolarach to w czasie transakcji paypal automatycznie sam przewalutowywuje pieniądze, niestety pobiera od tego dosyć duży procent.

      Delete
    2. konkretnie 2,5% i do tego ma niefajny kurs ^^'

      Delete
  2. Mimi pomóż mi :c , na swoim blogu dałam takie same radyjko jak Ty masz tylko inny kolor i nutki i mam go na samej górze ale jak wchodzisz na mojego bloga to po prawej stronie rozwijała się sama playlista a nie chce by się rozwijała co mam zrobić kurde? >.<

    ReplyDelete
  3. Boże,moja jedna z ulubionych piosenek z Naruto w tle,awwwwwwwwww <3
    Kaja.

    ReplyDelete
  4. Wszystko fajnie, ale po co pokazujesz wszystkim, ile masz na koncie i ile twój ojciec zarabia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze to nie widzę gdzie tu niby pisze ile zarabia mój tata. A po następne to nie rozumiem o co się czepiasz, po prostu potrzebowałam do notki sceen strony głównej, to ile tam aktualnie mam to i tak niewiele.

      Delete
    2. No i na .... się czepiasz mimi >.< zrobiła fajną notkę której większości osób się przyda nie koniecznie mi . Pff też potrafię być anonimowa i się czepiać ; d

      Delete
    3. I tak niewiele, łaaahaha, trzysta dolców, co to dla mnie...

      Delete
  5. O przyda mi się ta notka,bo mam zamiar kupić coś w dolarach :3

    A czemu Gee już nie pisze? :c

    ReplyDelete
  6. Hejj, może już to pisałaś, ale do jakiej szkoły złożyłaś podanie? :)

    ReplyDelete
  7. Hej, może już to kiedyś pisałaś, ale, do jakiej szkoły złożyłaś podanie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... będziesz mieszkać w gdańsku? Jaki bajer xD Ale czemu Liceum Katolickie?

      Delete
  8. Mimi chciałabyś pisać ze mną blooga ? .__." / czy wolisz pisać sama bez nikogo .__. (daje link do bloga) http://koonekooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. a jak Ci egzamin gimnazjalny poszedł?

    ReplyDelete
  10. Moja mama i tak nigdy nie zgodziłaby się na założenie mi paypal...

    ReplyDelete
  11. To jest naprawdę ułatwiająca życie rzecz :D

    ReplyDelete
  12. Moja mama używa paypal, ale ja i tak średnio go ogarniam >_______<''

    ReplyDelete
  13. Nie za bardzo ogarniam takie rzeczy :x

    ReplyDelete