dluugo notki nie bylo xd

9:19 AM

 Przez ostatnie dni cały czas wszystko mi nie wychodziło i ogółem miałam strasznego pecha. Ale wczorajszy dzień z Chichii był mistrzostwem. Miałyśmy się spotkać przed Krewetką, no a ja dosyć długo na nią czekałam i jacyś Hiszpanie się do mnie przyczepili i się pytają w którą stronę jest Sopot, to im tłumaczę to po angielsku, że muszą kierować się na północ aby do niego trafić, oni na to gdzie jest północ to wskazałam ręką, a ci dalej nie ogarniają. No to staram się im wytłumaczyć jak najdokładniej jak tam dotrzeć, a ci nie nie rozumieją, jak już zobaczyli, ze jestem z irytowana to sobie na szczęście poszli, a chwilkę potem spotkałam Chichii. No i wreszcie znam drogę do jej domu xD Właściwie to większość dnia przesiedziałyśmy u niej, ale też wychodziłyśmy na spacery. Na jednym z nich zabrała mnie na wzgórze skąd były tak piękne widoki na Gdańsk, że nie mogłam się napatrzeć *____*. Poza tym wyszłyśmy do sklepu po czerwoną cebulę i szamponetkę do włosów, ale w żadnym sklepie nie było żadnej z tych rzeczy lol.
 Dużo się nachodziłyśmy właściwie, wieczorem poszłyśmy do centrum, a do domu przyszłam dopiero o 21, ale byłam tak zmęczona, że po chwili zasnęłam.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jak zrobiłaś że masz czat po polsku ?

    ReplyDelete
  2. Rozmawiałaś z Hiszpanami...ja bym uciekła.

    ReplyDelete
  3. słodka fotka. :) Z Ledą nie wyszło ?

    ReplyDelete
  4. Ej, Mimi uszyjesz mi pantalokni>

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. Ślicznie wyglądasz,czekam na kolejną notkę ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Mimi jaką szamponetką farbujesz włosy?

    ReplyDelete
  7. Słodkie :) moge już rzygać ! ! ! !

    ReplyDelete
  8. mogłabyś iść, do operacji stylówy xdxdxd

    ReplyDelete
  9. Hej Mimi !
    Czytam Twój blog już od dawna ^^ i chcialam się spytać jak to było z Twoimi pierwszymi soczewkami ? w jakim wieku zaczęłaś je nosić ? Jak często je nosiłaś i czy przedtem jak zamawiałaś soczewki byłaś u okulisty ? :)

    ReplyDelete
  10. Hej Mimi, mam pytanie, czy nie wiesz może skąd ściągnąć piosenki z Twojego playera właśnie w tej słodkich pianinowych wersjach? Straaasznie mi się podobają :)

    ReplyDelete