Arbuzowo

1:27 PM

 No hej, jako, że jestem fanką strony nyanyan i śledzę jej fanpage na facebooku wpadłam na dziwny post dotyczący anime another.
 A jako, że jestem trollem i małym ciekawskim stworzeniem musiałam ogarnąć temat i przy okazji nagrałam film na yt. Właściwie to nawet nie chciałam publikować tego w blogu bo to nie na temat i was pewnie nie interesują tematy jakie interesują mangowców. W każdym razie to pojawiło się na głównej nyana, wiec troszke popularny się stał. Najzabawniejsza była dla mnie sytuacja kiedy na photoblogu przeczytałam "O, to Ty co jadłaś tego arbuza .. XD" no spoko.
 Bo jak Himemimi sie nudzi to nagrywa filmiki o tym jak je arbuza ^^ Ale oczywiście byłam na tyle leniwa, że nawet porządnego makijażu nie chciało mi się zrobić i na tuszu do rzęs skończyłam. W każdym razie, ta-ta-da-ta-ta:

You Might Also Like

12 komentarze

  1. haha spoko XD" też muszę kiedyś spróbować ; - ;

    ReplyDelete
  2. Stwierdzam ,iż twoje pomysły przerastają moją wyobraźnię. Jestem i dobre kilka lat młodsza od ciebie [ dokładniej mam 13 lat] i uważam ,że nigdy bym się nie zainteresowała czyś takim.
    A ,że jesteś dziwnym stworzeniem to fakt faktem.

    ReplyDelete
  3. Hahaha,też mnie to intrygowało XD Muszę kiedyś spróbować :3

    ReplyDelete
  4. Muszę spróbować ;]
    A Mimi,kiedyś przeczytałam w twoim poście że lubisz Harry'ego Pottera.Jeśli będziesz miała czas to proszę dodaj się d obserwatorów na chwile-z-harrym.blogspot.com i przepraszam za spam ale zależy mi na tym ♥

    ReplyDelete
  5. Śmie twierdzić, iż co najmniej połowa Twoich czytelników to własnie mangowcy. ;3

    ReplyDelete
  6. Niektórych (np. mnie) interesują takie rzeczy ;3
    Omnomn kupie sobie arbuza ^^

    ReplyDelete
  7. Mnie też ciekawiła ta scenka z Another. Ja na przykład mangowcem jestem ^-^

    ReplyDelete
  8. Chyba nie znasz znaczenia słowa tudzież i sensu użycia go w zdaniu.

    ReplyDelete
  9. Ja kiedyś z koleżankami pod pomnikiem Neptuna w Gdańsku jadłam arbuza łyżeczką to ludzie nam zdjęcia robili i jak na idiotki patrzyli -.-

    ReplyDelete
  10. Ja arbuzów nie lubię O____O tylko ja?

    ReplyDelete
  11. Nie wiem czy mogę nazwać siebie mangowcem, ale lubię sobie czasem obejrzeć anime lub poczytać mangę ^^

    ReplyDelete