trolololol

9:23 PM

 No hej, ostatnio dosłownie nic u mnie się nie dzieje :< Ale jako, że mam miód na włosach, to jak zwykle ten słodki zapach zachęca mnie do pisania :3 Tak nawiasem to kocham miodowe odżywki, zawsze włosy po nich są takie mięciutkie i gładkie, że aż ma się ochotę do nich tulić <3
 Ja nie wiem jak ja to robię, ale wczoraj posprzątałam pokój na błysk, tak było czysto, że bardziej się posprzątać już nie dało, a cały dzień spędziłam na wierceniu się w moim wielgachnym fotelu i oglądaniu anime, a już mam syf. Naprawdę nie wiem jak to się u mnie dzieje. Jedno tylko mnie dziwi jeszcze bardziej- zasnęłam wieczorem w moim łóżku z babcią bo nie chciałam aby w nocy wracała do domu, a gdy się obudziłam jej nie było O__O'.
 A propos babci, w sobotę poszłam z nią do przychodni bo musi brać zastrzyki, no i stoję przy niej w recepcji, a obok nas jakiś pan w wieku moich rodziców z córką na oko dziewięcioletnią. No ok, nic w tym dziwnego gdyby nie to, że pani w recepcji uznała nas za małżeństwo. Naprawdę nie wiem jaką minę zrobiłam kiedy usłyszałam słowa skierowane do mojej babci "pani poczeka, najpierw obsłużę tych państwo z dzieckiem", ale kiedy pani w recepcji na mnie spojrzała cała zzieleniała. Więc delikatnie wyjaśniłam, że mam piętnaście lat i przyszłam tu z babcią. Czy ja wyglądam tak staro? T__T" Poza tym byłam w stylu loli, więc powinna zaniżyć mój wiek, a nie zawyżyć .__."
 Co do loli to po *uwaga* pięciu miesięcznym odwyku doszłam do wniosku, że od zawsze bardziej kojarzyłam lolitę z miliardem koronek, kokardek, wyglądem ala porcelanowa laleczka niż tym co teraz promują komercyjne lolicie firmy, tudzież sweet lolita i ott sweet lolita w wydaniu modernistycznym i printami w stylu "domowe przedszkole...". Tak więc aktualnie zbieram loli garderobę w stylu gothic lolita i classic lolita w wydaniu old shoolowym klik. Kupiłam sobie sukienkę od Btssb w tym stylu, dokładnie tą - http://hellolace.net/wardrobe/baby-the-stars-shine-bright/type/jsk/item/350/ w czarnym kolorze z czarnymi koronkami. Zabawna sytuacja z tego wynikła, pokazałam ją Rice, a ona nic nie mówi tylko się gapi, w końcu się odzywa "ty to zawsze byłaś mądra, cała czarna jak słońcem jebie". Tiaaa...

You Might Also Like

10 komentarze

  1. sytuacja u lekarza naprawdę zabawna :D
    pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  2. Hah,też cały dzień spędziłam na oglądaniu anime xD

    ReplyDelete
  3. Oj tam,to,że wyglądasz na starszą to tak jakby komplement ^^

    ReplyDelete
  4. Witaj :)
    Trafiłam na twój blog stosunkowo niedawno, i właściwie przeleciałam tylko notki, prawie wogl. ich nie czytając tylko wpatrując się w te śliczne zdjęcia i sukienki *O* !!!
    Właśnie.... ._. Poratuj mnie błagam uniżenie T^T ! Nie wiesz może skąd mogłabym wytrzasnąć sukienkę typu Classic lolita ? Bądź jakieś wykroje ? Chyba że umiesz czarować i mi wyczarujesz :3
    Z góry dziękuje nawet jak nie odpowiesz :* <3

    ReplyDelete
  5. oldschoolowe są ładniejsze od tych z printami, no ale mogłaś brać tą z dodatkiem białego, ja nie wiem jak ty wytrzymasz w tej czarnej na tym upale, chyba na zimę ją kupiłaś ;d

    ReplyDelete
  6. Hej, uwielbiam twój styl i ogólnie to jak postrzegasz świat :), mam pytanie, gdzie kupujecie te sukienki, a jeżeli szyjecie to czy robisz (tak na przykład Ty) to na zamówienie?

    ReplyDelete
  7. Są różne strony internetowe z lolicimi kreacjami. Czasem są nawet na Allegro, A z popularniejszych to visualkei.pl, bodyline.co.jp, victorian maiden, Angelic Pretty ;)

    ReplyDelete
  8. No, no Mimi nie wiedziałam, że masz męża XDD

    ReplyDelete