Sobota

12:30 AM

 Obudziłam się bardzo wcześnie, sama siebie zdziwiłam takim stanem rzeczy, moja babcia jeszcze sobie smacznie spała więc wróciłam do swojego łóżka, położyłam laptop na kolanach i zabrałam się za dokańczanie nieskończonych serii anime, przeglądanie nyanyana i słuchanie muzyki. Jakoś tak bardzo szybko mi zleciał ten poranek, chociaż spędziłam tak około 4 godziny.



 Kiedy babcia się obudziła wysłała mnie na zakupy do miasta. W tej samej chwili, w której wyszłam nagle rozpadał się deszcz .__." Nic na to bym nie poradziła więc szłam dalej, chociaż po kilku minutach moja bluza była już przemoknięta do granic możliwości, a spodnie przyklejały mi się do nóg. Na domiar złego w ciastkarni, do której mnie wysłano nie było francuskich ciasteczek i musiałam iść do ich drugiej filii na końcu miasta.
 Kiedy wróciłam od razu wskoczyłam do łózka z gorącą kawa, a potem do wanny wygrzać się w cieplutkiej kąpieli. Potem nakręciłam sobie włosy na wałki... po kilku godzinach trzymania ich na głowie gdy je rozplątałam moje włosy były nadal proste jak druty T__T.
 Wieczorem zaproszono mnie do radia Aoi abym opowiadała o lolicich meetach, no dobra przyznam się, sama się wprosiłam. Kto o 20 miał je włączone, tak jak polecałam to mnie usłyszał. Wgl tak się stresowałam, że sklecenie jednego zdania sprawiało mi taki problem, że koniec w końcu gadałam od rzeczy i nie na temat jąkając się jak idiotka ;3 NO LOVE No i nie powiedziałam nic co miałam zamiar powiedzieć. Nie no nie było tak źle (tak, pocieszam się). Ogółem w komentarzach notki niżej jest wszystko na ten temat. No, ale było sympatycznie ^^. Potem już do nocy rozmawiałam z Aquą, Materacem i Yuuf.

 Zapraszam do polubienia strony radia Aoi na facebooku:
 http://www.facebook.com/Radioaoi

You Might Also Like

6 komentarze

  1. zdjęcia nie widać :<

    ReplyDelete
  2. Twój styl jest super. Nie wiem dokładnie na czym polega styl Lolit czy jak to się nazywa, ale fajnie, że pojkazujesz siebie poprzez swoje ubrania - to jest świetne !! *.*


    http://okulary-otwartosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie mimi że znowu jest tak jak dawniej <3

    ReplyDelete
  4. Dobra.. to radio jest zajebiste -.- Mogę już cie zabić ? <3 Zamiast nauki cały czas go słucham. UGHh.
    Szkoda, że ciebie nie słyszałam :<

    -

    Hayoo

    ReplyDelete