PoniedziaƂkowo ^^!

12:11 AM

 No hej ^^!

 Dziƛ obudziƂam się dosyć wczeƛnie jak na mnie, mianowicie kilka minut przed dziesiątą. Siedząc w koszuli nocnej spędziƂam poranek na oglądaniu anime. WƂaƛciwie obejrzaƂam tylko jeden odcinek bo potem zebraƂo mi się na fangirlowanie do SHINee, przy ich piosenkach wƂączonych oczywiƛcie najgƂoƛniej jak na to tylko pozwalaƂy moje gƂoƛniki poszƂam się wykąpać. ZaƂoĆŒyƂam na siebie to co pierwsze rzuciƂo mi się w oczy- nową sukienkę, a do niej zaƂoĆŒyƂam czarne rajstopki i nagle się zorientowaƂam, ĆŒe juĆŒ prawie 12, więc szybko wyszƂam do szkoƂy.
 W szkole jak w szkole, czyli nic ciekawego, tylko troszkę mi smutno, ĆŒe jeden z najbardziej lubianych przeze mnie znajomych, przepisaƂ się do innej klasy.
 Jako, ĆŒe dwie ostatnie lekcje zostaƂy nam odwoƂane mogliƛmy szybciej wrĂłcić do domu. W tym zajęcia techniczne, na ktĂłrych uczymy się gotować. Yaay, nie musiaƂam babrać się w mięsie <3 Nienawidzę mięsa.
 Po szkole nie wrĂłciƂam do domu, tylko do babci, z resztą- jak zawsze. Przed 16 przyjechali po mnie rodzice i kupiƂam sobie utleniacz, wgl u mnie nie ma sklepu z ĆŒadnymi klejami do rzęs (wtf?), a mogƂam kupić jak byƂam w Malborku. No dobra mniejsza, potem poszƂam z mamą na maƂe zakupy i kupiƂam sobie rĂłĆŒową tunikę w kratkę i brązową torebkę, nareszcie mam jakąƛ porządną torebkę, ktĂłra nie jest ĆŒadnym pluszakiem <3.
 W domu pierwsze za co się zabraƂam to oglądanie anime, ale oczywiƛcie wszyscy skutecznie mnie od tego odciągali co w koƄcu skutkowaƂo moim fochem. No co za ludzie, ĆŒeby tylko zrobić mi na zƂoƛć to nagle im się zachciewa nawlekać poszewki na poduszki, ƛcielić poƛcielone Ć‚ĂłĆŒko, zamiatać czystą podƂogę, odrabiać prace domową, ktĂłrej nie mam... szczerze duĆŒo bardziej wole ƛwiat fantastyczny od tego, w ktĂłrym aktualnie się znajduje, a odciąganie mnie od monitora w najciekawszych momentach wcale mi nie poprawi samopoczucia, przeciwnie, pogorszy. W koƄcu zamknęƂam się w Ƃazience i zabraƂam za utlenianie odrostĂłw... No fajnie, mam teraz ĆŒĂłĆ‚te wƂosy z biaƂymi odrostami T__T" Troszkę się zapomniaƂam i się grzaƂam, zapominając, ĆŒe wysoka temperatura przyspiesza reakcje chemiczne. No przyznajcie, jestem geniuszem XD.
 W koƄcu dobraƂam się do mojego laptopa bo chciaƂam napisać kilka postĂłw na blogu, naprawdę chyba póƂ godziny odƛwieĆŒaƂam przeglądarkę, o ile nie dƂuĆŒej, zanim mi się strona blogspotu zaƂadowaƂa. Nie polecam internetu z T-mobile, naprawdę jest okropny, masakryczny moĆŒna by rzec. Przez ostatni rok nauczyƂ mnie cierpliwoƛci na poziomie co najmniej zaawansowanym >.< .
 Za to jutro rozjaƛniam caƂe wƂosy do biaƂoƛci juĆŒ ostatecznie i chyba zrobię sobie wycieczkę do Malborka (po klej do rzęs XD).


 OJEZUSMARIA JAK MI TEGO BRAKOWAƁO.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. co ty do szkoƂy nie chodzisz???

    ReplyDelete
  2. WróciƂaƛ <3
    Dziękuję, ĆŒe opublikowaƂaƛ mojego jakĆŒe dƂugiego i przynudzającego komentarza. Chcę więcej takich postĂłw. AĆŒ chce się czytać :)

    ReplyDelete
  3. Pamela - moja mama po przeczytaniu twojego komentarza kazaƂa mi przekazać, ze jesteƛ mądra i "nie pusta", bardzo jej się podobaƂ twój komentarz.

    CytowaƂa mi go w samochodzie LOL

    ReplyDelete
  4. Mimi, nawet nie wiesz jak mi brakowaƂo takich postów ^^

    ReplyDelete
  5. Kto się przepisaƂ?

    ReplyDelete