Mimisiowo

9:10 AM

 Dziś dosłownie nie mogę się obudzić T__T Co otworze oczy to mi się zamykają i zaraz zasypiam. Masakra jaka jestem zmęczona ostatnimi czasy. Jeszcze musiałam się dziś kąpać w zimnej wodzie brrr.
 Wczoraj uszyłam sobie misia - replike gloomy beara. WRESZCIE! Mogę stwierdzić nie kłamiąc, że zabierałam się za to całe pięć lat XD! Wyszedł jaki wyszedł, no ale mi się podoba bo to moja pierwsza uszyta maskotka i nie korzystałam z żadnego wykroju ani instrukcji, wszystko sama w głowie poukładałam, a potem przeniosłam na materiał, powycinałam, zszyłam, wypchałam i ta-da! No i przyznam, że cały czas coś musiałam poprawiać, a nogi i ręce to mu cztery razy wykrajałam, aż wyszło dobrze ^^". Cudów się nie spodziewałam, no ale i tak mi się podoba mój słodziak. Jak wrócę ze szkoły to mu zdjęcie zrobię. Cały salon, dosłownie cały był w watolinie i skrawkach materiału, chyba jeszcze nigdy w życiu takiego syfu nie zrobiłam 8D Ale teraz jestem zdania, że uszycie sukienki to pestka jak mam porównanie do szycia czegoś tak skomplikowanego.
 A no i fajnie, że dopiero teraz się dowiedziałam, że 2 marca jest w poznaniu meet i koncert. Prawdopodobnie zdążyła bym uszyć jakąś sukienkę w jeden dzień, no ale musiała bym w miarę szybko zdobyć jakieś materiały, Jezu jak mi się nie chce. No ale i tak kocham moją maszyne *__* Naprawdę szyje sie na niej świetnie i jest cichutka. No i pozdrowienia dla Sariel, która mi ją poleciła.
 Dobra, Mimi zdecyduj się do cholery czy wolisz mangi czy sukienkę ^^" A tak propost to muszę odesłać w końcu Candy death note i haleczkę ;3

 Miłego dnia!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Gratuluje maskotki,na pewno jest świetna ;D

    ReplyDelete
  2. ,,...przeniosłam na materiał, powycinałam, zszyłam, wypchałam i ta-da''
    Jeśli robiłaś to w tej kolejności, to znacznie utrudniłaś sobie pracę.

    Lepiej jest najpierw obszyć wybrany wzór, a dopiero potem go wyciąć.
    Czekam na zdjęciątko, bo na pewno będzie uroczy misiaczek <3

    ReplyDelete
  3. Szycie maskotek wcale aż tak trudne nie jest, ale szanuję, bo mi na przykład by się nie chciało. c;
    Będziesz na lolicim meecie w Poznaniu (meet jest 3 tak btw)!? Proszę, daj znać, ponieważ nie chcę być jedyną z młodszych (biorąc pod uwagę, że to mój pierwszy meet...). : c

    ReplyDelete
  4. http://www.gothiclolita-poland.com/forum/index.php?topic=2506.0

    ReplyDelete
  5. A jaką masz maszynę?

    ReplyDelete
  6. wiem, że to nie moja sprawa, ale skąd masz kasę na to wszystko? 0.o Przecież ta maszyna jest droga. :c

    ReplyDelete
  7. No to gratuluje, ja nie miałabym cierpliwości, żeby to wszystko robić dokładnie i poprawiać.

    ReplyDelete
  8. Ano rodzice mi kupili w prezencie, ale i tak kazali mi na nią pół roku czekać ^^" Poza tym mam jeszcze Łucznika Zofie 2015, jest ok, ale nie spełniała moich wymagań, ponieważ to na jakim poziomie ja szyje wymaga bardziej profesjonalnej maszyny, Candy ma ten sam model i go sobie chwali, wiec taka zła chyba jest.
    A no i dla moich rodziców to tez oszczędność bo już prawie wcale nie wydaje nic na ciuchy, no czasem mi się coś spodoba, ale ogółem sama sobie szyje. ^^

    ReplyDelete
  9. no to się cieszę, że się cieszysz ;p

    ReplyDelete
  10. Ten blog umiera..

    ReplyDelete
  11. Mogłabyś zamknąć bloga, bo nic już nie piszesz...

    ReplyDelete
  12. Mogłabyś zamknąć bloga, bo nic już nie piszesz...

    ReplyDelete
  13. Mimi nas olała, a obiecała że będzie starą Mimi uzależnioną od bloga, pff KŁAMSTWO. -.- I zaraz coś wymyśli dlaczego nie piszę..;/ jakoś na facebooka i lolicie forum ma czas;c

    ReplyDelete
  14. jesteś sztuczna i fałszywa, kopiujesz kustrę, udajesz że nie wiesz kto to jest Agata Sumisławska chociaż kiedyś o niej pisałaś na blogu że się na niej zawiodłaś, tak NAGLE polubiłaś krzyże, kosmos, kolorowe chmury, koty, tumblra, odwrócone krzyże? proooooszę cię myślałaś że się nikt nie zorientuje że jesteś fałszywa? twój blog mógłby być naprawdę bardzo fajny, na początku mi się podobał ale potem się zmieniłaś, gdybyś tylko była sobą, ale nie, zaczęłaś się uważać za nie wiadomo jak popularną. ogarnij się w końcu bo np. u mnie wszyscy mają z ciebie polew

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z Anonimem z 7:51 AM, 5 marca.
    Nikt nie każe ci powracać do scene. Ale bądź sobą. To nie jest to samo.
    Po za tym dziwne mi się wydaje bycie otaku z dni na dzień. Nagle zaczęłaś o tym pisać, bo to modne?

    ReplyDelete
  16. Fajnie, że sama uszyłaś tego misia :D

    ReplyDelete
  17. Jeeej, zaskakuje mnie to jak bardzo ty lubisz szyć O___O

    ReplyDelete