Meet

3:45 PM

 Hej, dziś gdy aktualizowałam swój profil natknęłam się na to, że miałam tam podany mail, o którego istnieniu nawet nie wiedziałam. Serously, nie mam pojęcia skąd go mam nawet. No dobra, mniejsza, miałam tam pełno emaili jeszcze z tamtego roku, jeden z nich, który przeczytałam był bardzo ciekawej treści, a pomysł w nim zawarty mi się całkiem spodobał więc postanowiłam go opublikować i zapytać was o opinie na jego temat, no i czy zebrała by się grupka zaciekawionych tym pomysłem osób:

"Mam taką sprawę, natomiast... Od dość długiego czasu jestem czytelniczką twojego wspaniałego bloga, bardzo zależałoby mi na spotkaniu z tobą, lecz mieszkam dość daleko od Ciebie. Chciałabym wiedzieć, czy nie byłabyś zainteresowana ,, zlotem '' fanów bloga w Krakowie? Oczywiście całe wydarzenie dotyczy głównie Ciebie. Mogłabyś zrobić pewną ankietę na celu zobaczenia ilu osób jest chętnych na to wydarzenie, mogłoby to być coś na kształt parady, rozumiesz, miejsce spotkania i chodzenie po mieście, poznawanie Ciebie. Może mogłoby Cie to zainteresować? Jak wiesz, masz sporo ,, fanów '' w tych rejonach. Kraków to duże miasto i bardzo dużo miejsc do zwiedzania, co działałoby na twoja korzyść, coś w stylu wycieczki. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że to są jednak z twojej strony koszty, ale proszę o rozpatrzenie tej prośby i niekoniecznie chodzi mi o ten rok, wakacje.. to naprawdę nie ma znaczenia, kiedy będzie ci pasowało. Jednak to tylko propozycja, zastanów się.
Z góry Arigatou. <3
~ Shayen.
Postaram się zrobić ankiete co do tego i dalej zobaczymy jak się potoczy ta sprawa ^^.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. No to fajny pomysł. Z chęcią bym się chciała znaleźć na takim meecie ale niestety kraków mam za daleko.

    ReplyDelete
  2. No to fajny pomysł. Z chęcią bym się chciała znaleźć na takim meecie ale niestety kraków mam za daleko.

    ReplyDelete
  3. o fajnie by było bo nie mam daleko do krk ;D

    ReplyDelete
  4. fajny pomysł tylko czemu na 2gim końcu polski ?
    lepiej w warszawie.

    czemu tylko jedna strona ma sie poświęcać i jechać 10 h ?

    ReplyDelete
  5. Ja mam daleko :( Gdyby było w Międzyrzeczu (wiem, że nawet nie wiecie gdzie to jest xd) to bym na pewno się zjawiła.

    ReplyDelete
  6. Leda dzięki,popieram,że w Warszawie ♥

    ReplyDelete
  7. też popieram Warszawę! to takie centrum Polski, więc każdy nie miałby tak daleko. przynajmniej tak kminię .

    ReplyDelete
  8. Pomysł fajny, ale nie lepiej by było w Warszawie - w końcu stolica, i dobry dojazd do niej lub w Łodzi - centralna Polska, więc z Karakowa czy Gdańska mniej - więcej taka sama odległość?

    ReplyDelete
  9. Bysia - myslisz ze ktoś by robil meet w jakims miedzyrzeczu ? lol xd

    ReplyDelete
  10. Pomysł do dupy, łohohoh, no co szczerze powiedziałam co myśle.
    Skoro ta dziewczyna ma daleko do Mimi, to chyba logicznie, że tak samo Mimi ma dalego do niej, lool

    Pamiętam w wakacje niektóre dziewoje organizowały 'Zlot Fanów Mimi' (hehehs) no i jakaś laska akurat w Toruniu robiła, a że tego samego dnia miałyśmy wypad z koleżankami pt; takie tam na bulwar, do mc'donalda, na starówke + buszowanie po sklepach, więc powiedziałam, że przyjde, ale dziewczyna sama pomyliła miejsce gdzie mieliśmy się spotkać, to jeszcze nie wzięłam od niej numeru tel. więc durne są zloty fanów, lepiej już poznać jakąs osobe na necie, ktora dosc blisko mieszka i sie z nią spotkać, zaprzyjaznic itd. a wtedy mozna dziekowac mimi ze ma bloga i ohhh, ze sie poznalo jakas osobe ;))

    ehehehm juz sama nie rozumiem co napisałam,pozdro . ;3

    Oreoo/Ruchacz.

    ReplyDelete
  11. Ja uwielbiam twojego bloga. Ale zwykle meety kończą się tak, że jest na nich nawet nie 8 osób, dlatego też musisz poważnie rozważyć, czy opłaca się jechać taki kawał.

    ReplyDelete
  12. a może Wrocław? ^^

    ReplyDelete
  13. Hmm... Kiedyś byłam twoją wielką ,,fanką'' teraz coraz rzadziej czytam twojego bloga, ale chętnie bym cię poznała osobiście. Bo w końcu to co piszesz to mniej niż 50% z prawdziwej ciebie. Jestem z Krakowa, uważam że pomysł spoko, ale dopiero kiedy zorganizujesz większą grupkę ludzi.

    ReplyDelete
  14. Poznań jest tak pośrodku :>

    Kejt

    ReplyDelete
  15. Ja mieszkam w Oświęcimiu, 60 km od Krakowa, więc mi pasuje. A jeszcze lepiej gdyby to było w wakacje ;)
    A co do innych, z tą Warszawą... Z południa (tam gdzie Kraków) - 5 godzin drogi -.-

    ReplyDelete
  16. Chciałabym być kiedyś na takim zlocie, ale chyba nigdy mi się nie uda :(

    ReplyDelete
  17. Mam taką sprawę,natomiast... Chyba nie znasz znaczenia słowa natomiast.
    Mimi co Ci się dzieje z tym blogiem? Chat pusty,zero zdjęć.Aż mi tęskno do tego Twojego ryjka

    ReplyDelete