Mimisiowy pamiętnik

8:04 PM

 Hej ^^! Dawno na tym blogu nie było mojej żadnej randomowej słit foci, z resztą z takim ryjem to się sama sobie nie dziwię. No, ale obiecałam to jest :


No i gratis mój cały ałtfit <3:


 Wybaczcie, że powalającej jakości, ale robione telefonem, który już dawno powinnam wymienić na nowy, ale za bardzo go kocham aby się go pozbyć, więc jakość jest jaka jest, dodatkowo jedyne lustro w moim domu, które nie jest w kiblu, a jest umieszczone w tak strategicznym miejscu, gdzie nie ma żadnego okna, a najbliższe światło pochodzi z salonu obok. No bosko jednym słowem ^^"" Zdjęcia tylko dwa to robiłam na szybko przed samym wyjściem do szkoły.
 Nareszcie jakieś oderwanie od rutyny, a pomysł na gotycko loli outfit narodził się w mojej głowie jak wczoraj dowiedziałam się, że trzeba do szkoły przyjść na galowo. Muszę wyposażyć się w więcej gotycko-loli kiecek bo chodzenie w jednej jest nudne.
 Co dla mnie w szkole było najzabawniejsze, pomimo tego, że wychodząc z domu bałam się, że mi się w szkole dostanie za wiga, czy każą mi go ściągnąć to w NIKT, absolutnie NIKT nie pokapował się, że to jest peruka. Nawet moje najlepsze przyjaciółki, które widzą mnie codziennie nie chciały mi uwierzyć, że to nie moje włosy i musiałam im to udowadniać. Wszyscy myśleli, że po prostu znowu kupiłam sobie nowe doczepki. Ich miny po przekonaniu ich, że to wig - bezcenne.
 Czm było to spowodowane? Po prostu ścięłam wiga w identyczny sposób w jaki mam ścięte moje naturalne włosy, aż jestem z siebie dumna. No a poza tym jest w identycznym kolorze jak moje włosy. Pewnie byłby identyczny jak i moje włosy ale moje włosy są do biustu i są proste jak druty T__T. Jedyne z czym miałam problem to z upchaniem włosów pod perukę, bo są strasznie gęste.
 Na pierwszej lekcji - angielskim, pożyczyłam ją Michałowi... Hahahahah xD Przepraszam, ale nie potrafię inaczej tego skomentować i bardzo żałuję tego, że nie zrobiłam mu zdjęcia bo wyglądał genialnie.
 Po lekcjach cała szkoła, tudzież jej malutki odsetek, w tym ja - wybrała się do kościoła. W naszej parafii miał być dziś obraz Matki Boskiej Jasnogórskiej, a z tego powodu msza i musieliśmy przyjść na galowo. Pomimo tego, że strasznie bolało mnie wszystko, a brzuch najbardziej, co mogło oznaczać tylko jedno to i tak poszłam. Tylko jak wracałam już do domu to czułam jak krew mi spływa po nogach co nie było fajne .___.". Na szczęście mam bardzo blisko z kościoła do domu.
 A w domku czekało na mnie awizo, nareszcie mój BB jest w Polsce, myślałam, że zdechnę zanim przyjdzie. A no i pewna informacja dla osób, które jeszcze go nie używały - jeśli macie zamiar raz w niego zainwestować to po tym jak się skończy, natychmiast będziecie chciały kupić kolejny, a gdy go nie będzie, będziecie bardzo cierpiały z tego powodu :< 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Denerwują mnie te twoje ciągłe gatki o krzywym ryju. Skoro jesteś taka brzydka to nie wstawiaj zdjęć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli uważa, że jest brzydka, a pomimo tego wstawia swoje zdjęcia to świadczy raczej o jej dystansie do siebie. Co w tym złego?

      Delete
  2. Na drugim zdjęciu postawą przypominasz mi Asu x.X
    Miyoshiichan~ ♥

    ReplyDelete
  3. gdzie kupilas wiga?

    ReplyDelete
  4. Jestem szejk Ibrahim Alladin el Bazaar , czy zechciałabyś wstapić do mojego haremu?

    ReplyDelete
  5. Wiiiiiig *___* weeź, masz ładny pyszczek, a nie wydziwiasz.

    ReplyDelete
  6. Sukienka w istocie jest cudowna, lecz peruka sprawia mi przykre wrażenie i uważam że lepiej całość by się prezentowała bez niej.

    ReplyDelete