HARAJUKU DAY!

11:28 PM

 Na wstępie będę troszkę agresywna, wybaczcie mi mały nietakt, ale po prostu muszę, tak więc, ekchem... Jeśli ktoś coś do tego ma to proszę nacisnąć strzałkę wstecz i grzecznie spadać z mojej strony internetowej. Nie mam zamiaru drugi raz wysłuchiwać jakiś dzieci z patologicznych rodzin mających do mnie problemy o to, że ich chore matki nie pozwalają im na nic i to oczywiście moja wina, tudzież cytat "przecież niektóre fanki czytające jej bloga, są normalnymi dziewczynami, i tylko na jeden meet mają se zrobić tapira, wymalować się, wydać kasę na ciuchy oraz make-up.." ogółem, jak ktos ma takie nastawienie to jak dla mnie już może spierdalać.

 Ok, już staje się prawdziwą sobą, to powyżej było konieczne.

 Tak więc w Japonii jest pewna dzielnica nazywana Harajuku, jest sławna na całym świecie dzięki temu, że co tydzień w niedzielę przychodzą tam nastolatkowie ubierający się w alternatywne style, to jedyny dzień w tygodniu gdy są wolni od mundurków szkolnych i mogą poszaleć ze stylizacjami i wyglądem. Powstał nawet styl określany mianem stylem dzielnicy Harajuku, jednym słowem wrzucenie fairykeia, osharekeia, visualkeia, mori, gyaru, lolit, decory, cosplayu i wielu innych styli do jednego worka. W internecie możecie znaleźć duuuuużo informacji na ten temat.



 Razem z przyjaciółką - Kaori, organizujemy klimat z dzielnicy Harajuku u nas w Polsce, na starówce przy Neptunie w Gdańsku 17 czerwca 2012. Idea zabawy jest prosta - wbijamy się w jakieś randomowe ciuchy, tudzież cosplay czy coś konkretnie z kosmosu, przychodzimy i pozostaje nam dobra zabawa.
 Postaram się zorganizować tam konkurs na najciekawszy cosplay i kilka konkursów dotyczących stylizacji. Mam zamiar skontaktować się z władzami Gdańska o pomoc w zorganizowaniu imprezy, poszukam sponsorów, porozmawiam z właścicielami kin czy jakiś zgodzi się na seans anime po harajuku dayu, przydał by się jakiś lokal na karaoke no i oczywiście powiadomione o tym wydarzeniu zostaną media. Przydała by się też jakaś scena, ale nie gwarantuję. Obiecuję, że się postaram o dobrą zabawę i niezapomniane wrażenia. Polecam obejrzeć nagranie autorstwa MrJedi o tym jak to wygląda w samej Japonii:


 Zapraszam do odwiedzenia strony wydarzenia KLIK. Serdecznie zapraszam i będę bardzo, bardzo, bardzo wdzięczna za zapisanie się.

 Miłego dnia ^^!

You Might Also Like

11 komentarze

  1. A cześć.
    Matko jak mnie boli serduszko, że to tak daleko i wogóle... :c
    W każdym razie masz świetny pomysł, musi Ci się udać.

    ReplyDelete
  2. Już się nie mogę doczekac hd, będzie to juz 4 albo 5 edycja na której będę;D ^^ byłoby super jakby udało Ci się zorganizowac jakiś sponsorów czy cuś.. ^^ do zobaczenia na hd;)

    ReplyDelete
  3. W moje urodziny :), powodzenia

    ReplyDelete
  4. jak będzie dużo ludzi to chętnie się wybiorę < 3

    ReplyDelete
  5. Szkoda, że takie rzeczy są w Polsce rzadkością.

    ReplyDelete
  6. Fajnie by było zorganizowac to w 2-3 miastach na raz, jakby zaangażować media mogłoby wyjść genialnie. Ja jestem z Poznania, ale postaram się przyjechać.

    ReplyDelete
  7. yay :D wkurzają mnie tylko ludzie, którzy narzekają, że nie jest to w innych miejscach robione. jakby nie mogli sami zorganizować, w końcu TYLE mnie to kosztowało, by założyć wydarzenie na facebooku... kurde, aż się zmęczyłam.

    ReplyDelete
  8. Organizujcie, organizujcie~ Może jak to się rozszerzy to będzie to i w innych miastach~ Może dzięki Wam, dzię-ku-jemy~

    ReplyDelete
  9. piękna edytuj notkę i zmień datę na 16tego:))

    ReplyDelete
  10. Eeech! Czemu mnie tam nie było!! A mieszkam tak blisko. Ojej... Widziałam fotki, fantastyczne! Pomysł tak samo.. Jesteś genialna, jak jeszcze kidyś coś takiego będzie postaram się być. ( nie.. napewno będe) Pozdrawiam serdecznie. :D

    ReplyDelete
  11. Ojj! Czemu mnie tam nie było? Gdybym szybciej się dowiedziała... No nic Pomysł genialny popieram takie spotkania.. pozdrawiam> :D

    ReplyDelete