moje przemyƛlenia

11:54 AM

 DƂugo nie pisaƂam notki, wybaczcie. Po prostu kiedy byƂam u Ledy byƂo tak niesamowicie fajnie i tak ciekawie spędzaƂo nam się razem czas, ĆŒe nie starczaƂo nam czasu aby się porządnie wyspać czy wykąpać, a co dopiero notki pisać!
 Tak, Leda zdecydowanie jest osobą, ktĂłrą mogƂa bym nazwać prawdziwą przyjacióƂką. SƂuchamy tej samej muzyki, podoba nam się to samo, mamy ƛwira na punkcie wƂosĂłw (nie, nie ƂoniakĂłw), jesteƛmy otaku, odpierdala nam, moĆŒemy oglądać najgƂupsze anime ƛwiata i dobrze się bawić, moĆŒemy oglądać hentaje i co chwilkę komentować i wyƛmiewać się z bohaterĂłw, no i te nasze zachowanie w mieƛcie <3 <3
 No a teraz jak dostane w Ƃapki maszynę nową to uszyję nam peƂno kigurumi i będziemy w nich jeĆșdzić razem na konwenty <3


Ktoƛ mnie kiedyƛ zapytaƂ czy wiem co to prawdziwa przyjaĆșƄ, teraz z caƂą pewnoƛcią mogę odpowiedzieć - wiem.

http://www.formspring.me/KawaiiNekoMimi

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Dobrze, ĆŒe masz taką przyjacióƂkę :)

    ReplyDelete
  2. Ciesze siee. ; 3

    Alo.sz

    ReplyDelete
  3. Fajnie jest mieć taką przyjacióƂkę ; )
    Z przyjacióƂmi nigdy nie jest nudno ; D

    ReplyDelete
  4. Niedawno licytowaƂam kugurumi *_* USZYJ MI kyaa

    ReplyDelete
  5. Tak, zdecydowanie jak ma się takich przyjaciól to nie ma czasu na takie przyziemne rzeczy jak notki ;P Udanych ferii :)

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  6. Mi ciÄ™ĆŒko jest powiedzieć czy wiem co to prawdziwa przyjaĆșƄ.

    ReplyDelete