Wigilijnie

1:00 PM

 Tegoroczne święta były takie śliczne! Te wszystkie migoczące ozdoby świąteczne, te radosne kolędy płynące z radia, ten zapach świeżej choinki w domu, tak to na pewno tworzy ta niesamowita ciepłą i niepowtarzalna atmosferę.

 Wszyscy jak zwykle zajęci przygotowaniami, krzątają się po domu, a ja siedzę w pokoju, sprzątam go i zastanawiam się jak udało mi się w zaledwie 4 dni zrobić taki bałagan. Zanim skończyłam to rodzice zdążyli już posprzątać i ozdobic caly dom. Szybko założyłam na siebie niebieskie teaparty, sc, czarne rajstopki, koszule i niebieski sweterek.
 Wigilia w mojej rodzinie zawsze jest u babci, tak i w tym roku. Tylko jakoś bardzo szybko to minęło. Dostałam w prezencie drugi tomik kuroshitsuji, szaliczek z króliczkiem i rajstopki. Niesamowicie się ciesze z mangi, moi rodzice zawsze wiedza co mi sprawi największą radość.
  Wieczorem wróciliśmy z babcia do naszego domu. Ja oczywiście cały czas miałam nos w mandze wiec nic się u mnie nie działo. Oderwałam się od mangi tylko dlatego, ze w nocy poszłam do Marka, tym razem oglądaliśmy jakieś anime o jakimś chłopcu co został mężem syreny bo ona mu uratowała życie, wiem głupio brzmi, ale mam ochotę obejrzeć do końca, bo obejrzałam chyba około 3 (?) odcinków tylko. Może była bym ciekawa gdyby nie to, ze Marek cały czas mi spoilerowal co będzie za chwilkę.
 Wgl w nocy sie obudziłam na chwilkę i się gapiłam za okno na gwiazdy bo takie piękne były, wgl obudziłam go i tez mu kazałam się gapić, hahaha. sek w tym, ze do okna trzeba podejść z 6 metrów.
 Do domu wróciłam gdzieś kolo 10 nad ranem i znów się przykleiłam do kuroshitsuji. Niestety już przeczytałam i nie mam co robić. ;3

You Might Also Like

49 komentarze

  1. mam tą mangę, średnia jest, jak całe kuroshitsuji.

    ReplyDelete
  2. ` Śliczne buciki i sukienka :3 Ja hora jestem, więc święta niezbyt radosne :c

    ReplyDelete
  3. Ja na czat wchodzę ale zawsze jakoś później :D wczoraj o 1 byłam ;D
    Wesołych ;3

    ReplyDelete
  4. podaj adres to ci za darmo pierwszy tom przyślę!

    ReplyDelete
  5. Yay? Serio? Arigatou~ Tylko wrzuć tam karteczkę ze swoim adresem to się odwdzięczę ^^

    Martyna Dembińska
    82-400 Sztum
    Słoneczna 24

    <3

    ReplyDelete
  6. Miałam sprawić sobie drugi tom Kuro jako prezent na święta, ale zapomniałam o nim u__u

    ReplyDelete
  7. to we wtorek wyślę, bo jutro poczta zamknięta :D

    ReplyDelete
  8. Arigatou~ Przytule cie przez monitor *huug* ^^

    nawet nie wiesz jak się ciesze! :3

    ReplyDelete
  9. mój nick na chacie to LunaticPrincess, jak by co.

    ReplyDelete
  10. Zdawało mi się że jesteś ateistką, a ateiści nie obchodzą świąt

    ReplyDelete
  11. Hmmm... a mi Mikołaj przyniósł OP :)

    ReplyDelete
  12. Mam pytanko.. Marek to twój chłopak ? ;]

    ReplyDelete
  13. fajny blog;*mega zdj;* podoba mi się<3 zapraszam do mnie ,,obserwuj,, prosze;* o to mój blog :http://ciekaweatrakcjeznimixd.blogspot.com/

    z góry dzięki <3

    ReplyDelete
  14. oho, a gdzie zdjęcie szaliczka ? domagam się słit foci w lustrze z nim na czele ^w^

    ReplyDelete
  15. "powiedziałam, że ja jestem ateistką"(notka z niedzieli 20 listopada 2011r.)
    "Ej, wczoraj poszłam do kościoła, nudziło mi się i nie miałam co robić O__O. Strasznie mi się nudziło"(notka z poniedziałku 5 grudnia)
    Poza tym ateiści nie obchodzą świąt Bożego Narodzenia bo dla ateistów Bóg nie istnieje.Proste

    ReplyDelete
  16. "powiedziałam, że ja jestem ateistką"(notka z niedzieli 20 listopada 2011r.)
    "Ej, wczoraj poszłam do kościoła, nudziło mi się i nie miałam co robić O__O. Strasznie mi się nudziło"(notka z poniedziałku 5 grudnia)
    Poza tym ateiści nie obchodzą świąt Bożego Narodzenia bo dla ateistów Bóg nie istnieje.Proste

    ReplyDelete
  17. Nie wyjmuj cytatów wyjętych z kontekstu, a poza tym to ja teraz nawet na bierzmowanie zdaje i chodzę na religie soo.

    A tak na marginesie, święto obchodzone w grudniu na położę historyczne, ludzie wtedy świętowali to, ze od tego dnia wg nich dzień robił się dłuższy no i coś tam z zebraniem plonów było, tylko chrześcijanie mili taka dziwna manie do przywłaszczania wszystkich świąt. *Pan Jezus urodził się w kwietniu bejbi*

    Wiec Ateiści mogą jak najbardziej świętować ten dzień, bo poza "podłożem" religijnym, jest to tez zwykły zwyczaj.


    Zanim zaczniesz coś pleść, proponuje się wykształcić aby ludzie cie przypadkiem za idiotkę nie wzięli.

    ReplyDelete
  18. mimi, proponuje to samo - święto obchodzone jest jako BOŻE narodzenie, z zachowaniem tradycji chrześcijańskich, w dniu ustalonym świętem przez KOŚCIÓŁ KATOLICKI.
    więc ateiści mogą obchodzić sobie te święta w każdy inny dzień, dlaczego robią to akurat 25/26 grudnia? poza tym, ateiści których znam ne dorabiają sobie naciaganej ideologii i po prostu nie obchodzą "zimowych świąt". To tak jakby muzułmanie obchodzili boże narodzenie, albo jakby katolicy świętowali w dniu prawosławnego bożego narodzenia.
    Poza tym czemu obchodzić akurat boże narodzenie? Przeciez cztery dni temu wypadała tegoroczna chanuka. Czemu nie obchodzić tego swięta, toż to tez świeto zimowe ;> Skad taki upór na boże narodzenie akurat? A... no tak... komercializacja -.-

    ReplyDelete
  19. Pan Jezus zmartwychwstał w kwietniu, bejbi -,-





    Kiki

    ReplyDelete
  20. *Pan Jezus urodził się w październiku bejbi*
    *Jan Chrzciciel urodził się w kwietniu bejbi*

    ReplyDelete
  21. Tego się przynajmniej dowiedziałam :D

    ReplyDelete
  22. Nie urodził się w kwietniu tylko w grudniu...

    ReplyDelete
  23. http://www.youtube.com/watch?v=sb1Owt7zBjw&feature=mfu_in_order&list=UL

    ReplyDelete
  24. Co do tego, że Pan Jezus urodził się w kwietniu kłóciłbym się, ale cóż...

    ReplyDelete
  25. a to anime to seto no hanayome <3 gorąco polecam do dalszego oglądania :3 Isa.

    ReplyDelete
  26. hihihi. Mimi wielka ateista nie akceptuje niepasujących jej komentarzy. Świętujesz teraz "święto plonów" czy narodziny Jezusa? lol

    Kejti

    ReplyDelete
  27. Co do tego kwietnia, jest to udowodnione historycznie, ponieważ jak mówi pismo święte ludzie zebrali się na spis powszechny który byl w 7 rpne w KWIETNIU.

    A poza tym NIE JESTEM ateistka, wieże w Boga i jestem chrześcijanką, po prostu jestem w stanie rozumieć ludzi którzy są innej wiary.


    Anonimowy 12:13 - bo to fajny zwyczaj, po prostu ta atmosfera jest bardzo mila. Czasem to już co rzoczny nawyk wyniesiony z domu.

    ReplyDelete
  28. wierzę*, rz wymienia się na r w wiara.

    ReplyDelete
  29. To ja też będę obchodzić muzułmańskie święta- bo jest taka fajna atmosfera.. Przecież to co piszesz nie ma sensu.. :<

    ReplyDelete
  30. ` Chcoaż w święta darujcie sobie te kłótnie :3

    ReplyDelete
  31. UŚWIADAMIAM WAS ŻE MIMI NIE MA CHŁOPAKA, TYLKO MA DZIEWCZYNĘ... Więc nie dręczcie jej pytaniami o chłopaka, bo go poprostu nie ma, a Marek to jej kuzyn...xdd Proste?

    ReplyDelete
  32. Taa dziewczynę... nie ma to jak wyobraźnia ;)

    ReplyDelete
  33. Teraz nagle wielka fanka Kuroshitsuji się zrobiła. Oglądała kilka anime i już Otaku. Nauczyła się słów typu "kawaii" i hiragany i oczywiście japoński już cały umie. Wątpię, żebyś znała chociaż kilka znaków kanji. Żal mi Ciebie.

    ReplyDelete
  34. Do Dembińskiej:
    Ojejciu nasza kochana Mimi chwali się wiedzą historyczną!Szkoda tylko że niezbyt dobrą.Kochana,nie udawaj kogoś kim nie jesteś.Plączesz się w kłamstwach,chwalisz się rzeczami całkowicie normalnymi dla większości ludzi.Pisałaś że obchodzisz święta bo jesteś katoliczką a zaraz potem piszesz "Pismo Święte" z małej litery.Test próbny pisali jacyś idioci?Ciężko ci się przyznać do tego że jak większość społeczeństwa nie rozumiesz fizyki?No tak,zapomniałam że wielka Mimi musi tak się różnić od społeczeństwa i rozumieć to czego reszta nie rozumie.Przecież ty hesteś taką indywidualistką!

    ReplyDelete
  35. nie ma to jak wyobraznia?
    Sama nam powiedziala, nam dziewczynom w sql , ze ma dziewczyne ale nie chce sie przyznac ktora to i niby ma 23 lata...xd Ciekawe kto tu ma tak rozwinieta wyobraznie....-.- : )Ferbi i Pati :).

    ReplyDelete
  36. No to Mimi nieługo będzie robiła cosplay Ciela.

    ReplyDelete
  37. Rosa haha już ją widzę w stroju cielaka :)

    ReplyDelete
  38. Mimi:Już tak nie szpanuj...Ostatnio nie wiedziałaś nic podobno...Zgadzam się z Kiki plączesz się w kłamstwach.(Nie nie zapomniałam o tym "pożarze" :*)
    BLythe

    ReplyDelete
  39. hej, robisz reklamy jeszcze?

    ReplyDelete
  40. Ale to zdjęcie jest słodkie :D Loli ^^

    ReplyDelete
  41. zdjęcie <3 ja tez kocham świąteczny zapach choinki itp. :3

    ReplyDelete