Przedświątecznie

10:46 PM

 Kocham to uczucie kiedy po obudzeniu się zastanawiam się tylko and tym w którą stronę się obrócić żeby było wygodnie. Kiedy w końcu się obudziłam to cały ranek siedziałam na facebooku na łóżku w piżamie.

 Około 12 przyszedł do mnie Marek i oczywiście musiał mi dokuczać z tego powodu i internet mi zabrał >D. Jako, ze nie miałam się za co zabrać to pofarbowałam sobie włoski. O 13 znowu przyszedł do mnie Marek no i oczywiście zastał mnie (nadal w piżamie) z farbą na głowie. Jestem mistrzynią wyglądania niewyjściowo. Jako, że przyszedł zaprosić mnie na spacer to musiał jeszcze prawie godzinę czekać na mnie aż doprowadzę włosy do porządku, wykąpię się i ubiorę. Jestem okrutna :3
 W końcu ubrałam się i wyszłam, dawno tyle się z nikim nie nagadałam. Nie ma to jak całą drogę gadać tylko o anime i mandze i tematach blisko związanych. Dał mi chwilkę czasu na kupienie prezentu dla Karoliny (kupiłam jej biżuterię, naklejki na paznokcie i full lakierów), jeszcze poza tym kupiłam Markowi taki bardzo ładny perfum z adidasa, ale dostanie dopiero pod choinkę >D.
 Wieczorem zabrał mnie do siebie, oglądaliśmy jakieś cholernie nudne anime, o jakimś chłopcu co został lokajem. Ale nie no spoko, przez to, że było takie nudne i to, że ma takie wygodne łóżko i było mi z nim tak cieplutko jak mnie przytulał to musiałam się pilnować, żeby nie zasnąć. No i pomagałam mu napalić w piecu, hah, do teraz śmierdzę dymem. Nocą wróciłam do domu i znów siedzę na fejsie. Jestem mało kreatywna. *Tata naprawił mi tablet, który zepsuła mi moja kochana Miley, mam najwspanialszego tate na świecie, znów mogę rysować ^^*

You Might Also Like

19 komentarze

  1. ten marek to twój chłopak ?

    ReplyDelete
  2. Kim jest Marek ;>?
    A,no i ''Mam najwspanialszego tate na świecie'' ,boże ten tekst po prostu mi się rozpłyną jak cukier w ustach *.*

    ReplyDelete
  3. Ty masz chłopaka ?! Żal mi go xd

    ReplyDelete
  4. Marek to Twój kuzyn?

    ReplyDelete
  5. I na jaki kolor pomalowałaś.?
    Blond czy brąz?

    ReplyDelete
  6. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 2012 !!!

    ReplyDelete
  7. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 2012 !!!

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego najlepszego!

    ReplyDelete
  9. po co piszesz o kimś kogo nie znamy? Wypadałoby napisać kto to jest;p

    ReplyDelete
  10. Wesołych Świąt Mimi! ^^

    ReplyDelete
  11. perfumy, nie perfum -.-

    ReplyDelete
  12. Widzę wszystkich ciekawość wzywa kto to jest Marek :D

    ReplyDelete
  13. @Anonimowy, zależy skąd jesteś, jeśli jesteś z dołu mówisz perfumy, a jeśli z góry perfum :D

    ReplyDelete
  14. Mimi musi wprowadzić jakże tajemniczego Marka a my wszyscy (o niegodni!) mamy się zastanawiać.
    Marek to po prostu ktoś z rodziny.

    ReplyDelete
  15. No i na jaki kolor wreszcie pofarbowałaś? Moim zdaniem fajnie było by gdybyś wróciła do naturalnego. ^.^

    ReplyDelete
  16. Nie wiem czy ten cały Marek to twój chłopak, ale to co piszesz jest takie uroocze! ^^ Chciałabym takiego.

    ReplyDelete
  17. Chciałabym torebeczkę jak na zdjęciu. :3

    ReplyDelete