How much time i must live on shool?

9:06 AM

 Jestem zmęczona, cholernie zmęczona. Zazdroszczę Ledzie, że nie musi iść do szkoły tylko cały czas leży w łóżku. Ja aktualnie też leżę, u mnie na zegarku jest 9:07 ale ide do szkoły dopiero na 11. Każda moja kostka w ciele i każdy mój mięsień prosi o chwilkę spokoju. Może jakoś szczególnie się nie przemęczam, ale siedzenie osiem godzin na twardym krzesełku przy ławce, nic nie robiąc (mogąc w tym czasie być w zupełnie innym ciekawszym miejscu) i mając za zadanie słuchać dorosłego, zwanego nauczycielem, który gada o rzeczach które tak nas niesamowicie interesują, że trzeba trzymać głowę żeby nie zasnąć, a za kilka dni pisać sprawdzian z tych rzeczy... Tak, to mnie wykańcza. Gdy wracam do domu mam następny worek zadań do wykonania, więc latam po całym mieście by zrobić to jak najszybciej, a kiedy już znajdę się w domu i mogę odpocząć to muszę jeszcze wrócić do nauki, powtórzyć wszystko i wykonać pracę domową jakby mi nauki w ciągu dnia i tak było mało... gdy w końcu to zrobię biorę na kolanka laptop, chcę napisać notkę, ale nie. Dowiaduje się, że przecież ja CAŁY CZAS tylko w internecie siedzę i mam pomóc posprzątać. Kiedy w końcu posprzątam, wykąpie się to już wgl nie mam na nic siły.


Stare już ^^"

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Filmik zajebiaszczy, tak jak rok temu :D Chętnie oddaję głos. Przyjemnie się ogląda, muzyka fajna,a i pomysł ciekawy c:
    ~~~
    pan-tsu.blogspot.com < zapraszam , mamy ciasteczka

    ReplyDelete
  2. Możesz zrobić jakieś nowe zdjęcie?To już ze 100 razy wstawiałaś!

    ReplyDelete
  3. @anonimowy - z tego co ja pamiętam na blogu jest 2 raz to zdj.. napisłabym ' dwoi ci się w oczach ? ' ale tu bardziej by pasowało ' piędziesięci ci sie w oczach ? o.O '

    ReplyDelete
  4. oddałam głos, a co do nauki, to cóż... będzie tylko gorzej :P

    ReplyDelete
  5. Dokładnie, jak pójdziesz do liceum/technikum czy gdzie tam chcesz to dopiero będziesz miała nauki.. I na nic czasu :)

    ReplyDelete
  6. Pogodziłyście się z Brutalem?;)

    ReplyDelete
  7. No ja pierdolę. Nienawidzę ludzi, którzy najpierw się ,,przyjaźnią", później kłócą na śmierć i niby nigdy się nie pogodzą, a potem znowu się ,,przyjaźnią". --'

    ReplyDelete
  8. nie pogodzily sie wejdz sobie na formspringa brutala to zobaczysz

    ReplyDelete
  9. Oddałam głos ,film po prostu boski ,bardzo mi się podoba . <'3

    ya~ne

    ReplyDelete
  10. a ty mimi nie występujesz w tym filmiku :<

    ReplyDelete
  11. Oddałam głos, jutro też to zrobię ;)

    ReplyDelete