Co u Mi nowego

6:24 AM

 Hej. Dziwie się, ze znalazłam czas na napisanie notki. Wooow.

 Ostatnio mam tyle na głowie, no ale nie przeszkadza mi to, lubię mieć nad wszystkim kontrole i być taka "Zosia-samosia". Mam na głowie pełno przelewów, paczek do wysłania, zamówień no i jeszcze muszę latać po to wszystko do zakładu krawieckiego i się droczyć o to by się pospieszyli. Nie tak sobie wyobrażałam pracy projektanta. Z reszta nawet na to starcza mi tyle czasu, ze jak w końcu zabiorę się to mam sile na dwie rzeczy, potem opada ze mnie cala energia. Spać chodzę około 4. Bosko.
 Jutro jadę na lolici meet i jeszcze moi rodzice nie chcą mi pozwolić, no błagam.
 A no i przefarbowałam sobie włoski, teraz mam takie blondo-białe, a nie blondo-brązowe. Co tam, ze po drodze wyszły mi siwe...
 Poza tym na co dzień wyglądam względnie normalnie. Na loli pozwalam sobie w szczególne okazje no i na meety. To przykre, ale niestety moi znajomi nie wiedza co to tolerancja. Loli rzeczy nadal kolekcjonuje, pewnie znowu zacznę na co dzień lolicic jak pójdę do nowej szkoły, no wiec zbieram zapasy ;D. No i lubię ta świadomość ze mam w domu loli garderobę, wiem, zabawne.
 A no i ze muszę ogarnąć swoja nie-loli szafę to zapewne w niedługim czasie wystawie ciuszki, które mi się znudziły ^^. jakieś bluzeczki z glove, c&a itp.
 Dobra ja się zbieram, pozdrawiam tych którzy tez wstali dziś o 6 ;D 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja jeszcze nie poszłam spać nawet D:

    ReplyDelete
  2. Pozdrawiamy z 7:37 XD

    ReplyDelete
  3. ale tu słodko *_* /+praca projektantki musi być fajna :D

    ReplyDelete
  4. ciekawe co będzie w liceum :3 jak będziesz loli.

    ReplyDelete
  5. Na te nieloli rzeczy bede czatowac ;33

    ReplyDelete
  6. Pozdrawiam z 12:40 ^ ^
    Wydawało mi się, że osoby w Twojej szkole tolerują to, że jesteś loli.. Nagle im się odwidziało ? :)

    ReplyDelete
  7. co to za anime ????

    ReplyDelete
  8. wal na znajomych , nie będą ci życia układać ;D po co ci tacy znajomi? ja tam jestem metalem (metalką? to sie chyba tak nie odmienia) i trochę gothką <3 szczęścia życzę

    ReplyDelete
  9. Skoro tak każdy pozdrawia...
    pozdrowienia z 16:09 ;]

    eej mimi to twój styl, twoje życie. olej ich ;]

    ReplyDelete
  10. Metal się nie odmienia.
    Także jestem metalem, ale jednak 'nas' widuje się mimo wszystko częściej, niż lolity. Choć ja akurat jestem jedynym metalem u nas w szkole ;)

    ReplyDelete
  11. *może się odmienia metalówa :)
    nie rozumiem po co przejmujesz się opinią znajomych i tak po jakimś czasię się przyzwyczają
    rób tak jak ci się podoba!

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się z Duszkiem :) Znajomi nie są na całe życie, przecież zawsze walczyłaś o swoje, nie pamiętasz już jak poradziłaś sobie z Martą i dziewczynami ze starej szkoły? Musisz być silna i nie poddawać się!
    Ichi-chan

    ReplyDelete
  13. @Shizu : :) ja też jestem "jedyna" w swojej szkole. Fajnie wiedzieć, że jest więcej takich ludzi jak ja. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Większość osób które znam również nie zna pojęcia słowa tolerancja. Takie piękne słowo.
    Zazdroszczę i pochwalam twoje zamiłowanie do projektowania, lecz jakoś nie mam do tego serca. Co innego moja siostra, tylko u niej na zamiarach się kończy.

    ReplyDelete
  15. O, znam to anime. Jest takie urocze~!

    ReplyDelete
  16. Lepiej mieć dużo na głowie niż się nudzić :D

    ReplyDelete