Śpioszeeek

3:27 PM

 Jestem geniuszem. Nie dość ze mam pełno rzeczy do zrobienia to zasnęłam o 7 ze zmęczenia. Z rana przyszedł jeszcze listonosz. No i puka, puka, puka.

 Obudziwszy się wkurzona na listonosza, ze mnie obudził, myślałam ze go uduszę. Nawet nie zastanawiam się dluzej nad tym ze nie powinnam teraz spać ani, ze to dobrze, ze się obudziłam. Odebrałam paczkę, życzyłam miłego dnia, poszłam do mojego pokoju i nawet nie wiem kiedy znów znalazłam się w łóżku i odleciałam do świata snów. Dopiero po południu obudził mnie Marek, no i taki wtf, że ja nieprzytomna prawie.
 No i oczywiście przyszedł do nas dziś kurier z taty paczka a ja moje ciało nawet nie było tak mile by mnie poinformować, że ktoś puka do drzwi


 A no i w tym liście który dostałam był I tomik Kuroshitsuji i dodatki nawiązujące do niego razem z listem. Jejku, naprawdę dziękuję! Pewnie nawet nie wyrażę tego jak bardzo jestem wdzięczna, no ale to był świetny prezent ;3! Tak się ciesze, że takie mile osoby czytają tego bloga i ze mam dla kogo się starać ^^. *przytula*


przed chwilka dostałam opieprz za to, ze nic dzisiaj nie załatwiłam

You Might Also Like

71 komentarze

  1. ooo tapirowalas wlosy :3

    ReplyDelete
  2. Słit focia z mangą + ładnie ci bez makiażu, lol ._.

    ReplyDelete
  3. Ślicznie ci w tych włosach.Malowałaś farbą czy szamponetką ?

    ReplyDelete
  4. fryzura na scene/emo :o

    ReplyDelete
  5. Mnie też niewyspanie daje się we znaki. A to dziwne.. w końcu mając wolne powinniśmy być wypoczęci. No ale każdy ma swoje powody ;)

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  6. Mimi, dość dawno nie czytałam Twojego bloga, ale muszę powiedzieć, że miło było wrócić. : 3
    I ostatnio zauważyłam, że sporo osób ma fazę na Kuroshitsuji, ale co się dziwić, Grell ma nieziemskie teksty, tak samo Sebastian. :'3 Ja na razie jestem w trakcie oglądania, ale myślę, że manga jest tak samo fajna.

    ReplyDelete
  7. też bym chciała ci coś wysłać, ale nawet nie wiem co >.< (wiesz taki prezencik z okazji świąt ;d)

    ReplyDelete
  8. Mimi, widzę, że fryzurka scene . :D

    ReplyDelete
  9. Scene włoski! Ładnie Ci w nich. ^.^

    ReplyDelete
  10. A chciałabyś opaskę z kokardą? :3

    ReplyDelete
  11. Hej Mimi *-*
    robisz jeszcze reklamy?

    ReplyDelete
  12. Mnie tomik drugi strasznie zawiódł. Mianowicie dlatego iż grell mówi w rodzaju żeńskim x_x !

    ReplyDelete
  13. Anonimowy - rozjaśniacz + fioletowa płukanka

    Anyone - no tak, mi się podoba bo interesuje się tamtejszym i czasami i stylem, a poza tym to jest genialne.

    Pantsu - no i właśnie jest dobrze! Bo Grell to bóg śmierci on/ona nie ma płci i wgl jest obojniak.

    A no i dziękuję, ze chcecie mi robić prezenty to bardzo mile ^^.

    ReplyDelete
  14. ładne zdjęcie.
    przecież nie dziwcie się, że Mimi może ma tutaj Scene Hair . Przecież pisała, że teraz tylko na meety będzie ubierać Loli ciuszki i na specjalne okazje, czyż nie ? :)
    ja wgl od kilku dni jestem mega przymulona i dziwię się, że w ogóle rozumiem co do mnie mówią >.<

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcie.
    przecież nie dziwcie się, że Mimi może ma tutaj Scene Hair . Przecież pisała, że teraz tylko na meety będzie ubierać Loli ciuszki i na specjalne okazje, czyż nie ? :)
    ja wgl od kilku dni jestem mega przymulona i dziwię się, że w ogóle rozumiem co do mnie mówią >.<

    ReplyDelete
  16. Mimi,zrobiłabyś jakąś instrukcję jak rozjaśniasz swoje włosy ?

    ReplyDelete
  17. Nakłada rozjaśniacz?

    ReplyDelete
  18. Wow!Rozczochrane włosy!O.o
    PS:Znów wyglądasz jak prostytutka:)

    ReplyDelete
  19. Mimi, no bo kiedyś był w 'pytanie na śniadanie' taki odcinek, co była Julka Bernard i gadali o lolicim stylu, o Japonii, że lolici styl jest dla pedałów, 'kobiet' które chcą być dziećmi bo wtedy faceci je bardziej ten.. itp. I tam był se.........log itp. Czy to prawda? xD Weź no wytłumacz.

    ReplyDelete
  20. Kuroshitsuji - teraz ta manga jest dosłownie wszędzie XD
    Nawet na poczekalni u lekarza siedziała obok mnie dziewczyna zagłębiając się w historię o Sebastianie i spółce XD
    Też muszę sobie kupić, ale cała kasa na książeczkę poszła.

    ReplyDelete
  21. Spać można dziesięć godzin i i tak się nie wyśpi, więc po co próbować? XD

    ReplyDelete
  22. Ja nie mogę >.< Mimi czyta Kuro to teraz wszyscy zaczynają gadać jakie to cudne , że już są w połowie itp >.<

    ReplyDelete
  23. Jak wyjedziesz do Japonii, to dalej będziesz pisała bloga? :3

    ReplyDelete
  24. jaka szopa ;o na glowie.

    ReplyDelete
  25. Anonimowy 30 grudnia 2011 10:16

    Osobiście uważam, że Lolita Style jest jak najbardziej dla dziewczyn i kobiet. Przecież te wszystkie sukieneczki i inne pierdółki podkreślają dziewczęcość, urok. Nic w tym stylu nie widzę dziecięcego oprócz sweet lolity. Tak czy innaczej słowa, że Lolity to prostytutki, dla ''pedałów'' mogły paść jedynie z ust nietolerancyjnego dupka.

    ReplyDelete
  26. mam taką samą tapetę w pokoju ^^ . :3

    ReplyDelete
  27. Anonimowy 30 grudnia 2011 16:59
    - Dziękuję ;*

    ReplyDelete
  28. Mimi to chyba fejk.! http://nk.pl/#profile/42067674

    !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. pff ogladalam kuroshitsuji jak wyszla 1 czesc i czekalam na druga do 31 czerwca 2010 roku.. jak Ci polecałam anime to `niee ueh uhahghdsljgsejlgbsaelbgliesbgi pojebane hgkgba` a tera jakie cudne omg wtf, zbrzydło mi to już.. dobrze, że 2 lata temu to ogladałam i mange po ang kupilam

    ReplyDelete
  30. Anime Kuroshitsuji jest świetne, mam nadzieje, że książka też. Śliczne masz włoski.

    ReplyDelete
  31. Anonimowy Anonimowy pisze...

    pff ogladalam kuroshitsuji jak wyszla 1 czesc i czekalam na druga do 31 czerwca 2010 roku.. jak Ci polecałam anime to `niee ueh uhahghdsljgsejlgbsaelbgliesbgi pojebane hgkgba` a tera jakie cudne omg wtf, zbrzydło mi to już.. dobrze, że 2 lata temu to ogladałam i mange po ang kupilam

    To pisała Mimi . ?

    ReplyDelete
  32. Masz już odrosty :O

    ReplyDelete
  33. kocham Cie anonimie z 20:01. XD a ja mam nadzieje, ze zaakceptujesz w koncu moj komentarz, bo nie masz powodu aby tego nie zrobic.

    ReplyDelete
  34. Ciesze się, że powoli zaczynasz wracać do Emo, a tak własciwie to teraz Manga. Ale uważam, że wyglądam super jako Emo/Manga :*

    ReplyDelete
  35. co to do jasnej, za styl 'manga'?!

    ReplyDelete
  36. Ale uważam, że wyglądam super jako Emo/Manga :*


    HAhahahahahhahahahahahahhahahahaha, o chuj, jebłamn.

    ReplyDelete
  37. Haha a moze nam wszystkim wytlaczysz anonimku co to jest za styl przez Cb nazywany manga? Jestem naprawde bardzo ciekawa I mysle ze inni tez ;3

    ReplyDelete
  38. No właśnie juz wczesniej chciałam poprosić o zbliżenie znaczenia ' być manga' xd

    ReplyDelete
  39. I tak zostąń *-* Mimi scene ?! TAK <3

    ReplyDelete
  40. Styl Manga x D . Zaraz zlecę >.<

    ReplyDelete
  41. Przejrzałam cały twój blog, fajny ^^. Też rysuje mangę + fajne włosy, ale realnie bym takich nie chciala miec.

    ReplyDelete
  42. o tym polecaniu pisałam ja ten anonim :P

    ReplyDelete
  43. jebłam. Hah co to "styl" manga przepraszam?


    Anonimowy z 30 grudnia 2011 10:16
    nie umiesz napisać "seksuolog" ;) ?

    ReplyDelete
  44. Muahahaha, nie no to mnie rozwaliło, oglądałam kuroszita już dawno i nigdy nikt mi nie polecał, po następne to nigdy bym tak idiotycznie nie odpowiedziała na polecenie mi jakiejś serii bo uwielbiam wszystko co z nimi związane poza kilkoma wyjątkami (np vapire kjnight)

    ReplyDelete
  45. Och no tak ;D. Szczerze mówiąc to myślałam, że jest taki styl ;p. No to ciesze się, że powoli wracasz do Emo.

    ReplyDelete
  46. Lol, ja też chcę zostać emo/manga. A potem będę emo/zeszyt, ewentualnie emo/papier toaletowy, jak mi się tamto znudzi.

    Drogi anonimku, manga jest to japoński, czarno-biały komiks, a nie subkultura czy styl. Poza tym to słowo się odmienia. Nie pisz, proszę o rzeczach, o których nie masz zielonego pojęcia.

    ReplyDelete
  47. Też się rano podnieść nie mogę <3
    Zapraszam do mnie:
    www.so-creatively.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Mam pytanie, jak długą masz tą grzywkę ? <3
    yumi

    ReplyDelete
  49. Ło ezuuu.. xd A ty znowu scene?

    ReplyDelete
  50. ten blog schodzi na psy , razem z tobą .

    ReplyDelete
  51. O Matko pomyliłam się po prostu chodziło mi o takarajuku

    ReplyDelete
  52. Pff, anonimie a co to jest ''takarajuku'' ?

    ReplyDelete
  53. Czyba harajuku jak już. Ale to mi nie przypomina tego w ogóle ;P

    ReplyDelete
  54. Ysz....literówka no! -,- Harajuku taki japoński styl. Tzn. to tam jest dzielnica taka i tam się jednego dnia w roku ubierają luźno jak chcą, bo na co dzień to w mundurkach. Mimi pytanie: dlaczego komentarze nie mogą być od razu dodane tylko przez ciebie muszą jeszcze przechodzić?

    ReplyDelete
  55. Mimi, do kogo ty to napisałaś.?

    ReplyDelete
  56. Harajuku to japońska dzielnica, w której po szkole lub w weekend (nie za bardzo pamiętam) przychodzą ludzie w cosplay'ach, przedstawiciele różnych styli i subkultur itp. I nie jest to na pewno 1 dzień w roku :D Lepiej nie pisz o czymś, o czym w ogóle nie masz pojęcia =.= To jest żałosne.

    ReplyDelete
  57. Znowu wracasz do scene <3 ?

    ReplyDelete
  58. hehheheee,moze nowa notka?

    ReplyDelete
  59. Grr... Mimi ty także głupota :*.

    ReplyDelete
  60. Patrząc na owo zdjęcie przypomniały mi się czasy gdy byłaś scene.
    Ciekawe czasy swoją drogą...

    Nawiązując do tematu mang, w swojej kolekcji mam serie Yami No Matsuei" i "Alicja w Krainie Serc". Rozważałam właśnie bliższe zapoznanie z Czarnym Lokajem lecz jakoś czarny płaszcz wziął górę.

    ReplyDelete
  61. Lubię twój nosek. Jest taki... jaki bym chciała.

    ReplyDelete