Co u Mimi ^-^

11:27 PM

Przepraszam, ze dawno nie było notki, kiedy mam na nią ochotę i temat to nie mam internetu (tzn, jestem w domu rodziców) a jak w końcu wracam do siebie to jestem tak zmęczona, że nie mam na nic ochoty T^T
A szkoda bo ostatnio mam pełno ciekawych przygód godnych do opisania, jednym słowem ciesze się że wszystko sobie poukładałam i jest jak kiedyś. Doceniam wszystko wokół mnie, ciesze się z każdej drobnej rzeczy, być może ma to coś wspólnego z tym, że od kiedy staram się być Loli jestem totalnym laikiem, nawet nie wiem czy mogę się nią nazywać, a gdy byłam Scene to sami wiecie jak to było, kiedy ludzie zaczęli mnie uważać za najbardziej popularna emo w pl i wiedziałam wszystko na ten temat "troszkę" miałam za duże ego, a pfu z taką Mimi! Teraz jestem 4567867 razy skromniejsza i milsza dla wszystkich, jednym słowem lepsza. A wgl to poza tym lolici styl (szczególnie sweet!) idealnie odzwierciedla mój gust i charakter, co tam że wyglądam w nim jak transwestyta ;D *śmiech*
A wgl dziś się bawiłam telefonem i doszłam do wniosku, ze bardzo lubie to zdjęcie, stare ale je lubię:

 A tak poza tym to dziś pofarbowałam sobie włosy, toner mi się już kończy a nie mam pojęcie gdzie mogę dostać taki drugi ;/ Myślałam ze mama mnie za-je-bie, ale tylko spojrzała na mnie jak na idiotkę i nie komentowała, a jak wyszłam na ulice to było ciekawie, stęskniłam się za takimi reakcjami ludzi, od kiedy nie jestem Scene i ubieram się nudno to czułam się dziwnie gdy szłam ulicą, a ludzie totalnie nie zwracali na mnie uwagi, tęskniłam za tym =3 Jednak Mimisia która zlewa się z tłumem to nie Mimisia. Ach, jak miło iść ulicą i gapić eis na ludzi którzy nie mogą od ciebie oderwać wzroku no i coś do czego nie przywykłam jeszcze, miłe komentarze, heh, scene nigdy nikt nie komplementuje, Loli idąca ulicą to już wgl jest nimi obsypywana, no ale ile ja razy byłam w Loli na ulicy? 4? No, chyba jakoś tak. A teraz cały czas słyszałam "jakie ładne włosy" itp, bardzo to miłe, myślałam że zrobię roltf na chodniku jak jakieś dziecko krzyczało "jaaakieeee onaaaaaaa maaaaaa faaajne włooosyy!". Em, ja się chyba chwale? A co tam, zobaczycie moje włoski jutro na meecie w Gdańsku :3

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Czasami wkurza mnie Mimi ale i tak ją lubię :) Choć nigdy z nią nie rozmawiałam to i tak ją jakoś aż za bardzo lubię/akceptuję.*-*

    ReplyDelete
  2. Ty lepsza? Ty milsza? własnie widze po twoim zachowaniu na forum..

    ReplyDelete
  3. masz tu całkiem zgolone browi czy takie jasne po prostu ? xd

    ReplyDelete
  4. Mimi, można chociaż wiedziec jaki masz kolor włosów :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcie ładne,ale dobrze Ci też w naturalnym kolorze włosów.

    ReplyDelete
  6. Jaki kalour ? xD

    --- IEatBlackCat

    ReplyDelete
  7. ja też, zawsze jak mam ochotę napisać notkę to nie ma neta xD

    ReplyDelete
  8. W sumie wcześniej Cię aż tak bardzo nie znałam ale jak stałaś się loli to przy spotkaniu od razu Cię polubiłam.Jesteś na prawdę sympatyczną osobą <3 Ładnie Ci w loli i tak trzymaj *hagu*.Dziękuje za wszystko!TĘSKNIE

    ReplyDelete
  9. Mimi, mam pytanie, czy buty UGG pasuja do stylu scene? Pytam cie bo sie na tym znasz. Prosze o odpowiedz .

    ReplyDelete
  10. a pfu z taką Mimi! Teraz jestem 4567867 razy skromniejsza i milsza dla wszystkich, jednym słowem lepsza - po twoich notkach wnioskuję na odwrót -.-

    ReplyDelete
  11. nie każdy jak Ty chcę się wyróżniać,pomyśl może że niektórzy są nieśmiali i wstydzą się pokazać jako lolita na przykład. Ja zawsze marzyłam, żeby być scene, ale moje włosy mi na to nie pozwalają, mimo, że są pocieniowane to i tak jak zrobię tapir to wyglądam jak pozerka, bo mam krótkie do ramion włosy i cienkie. Chcę wyglądać oryginalnie, ale nie mogę... I muszę się pogodzić, że mam takie beznadziejne wlosy, mam nadzieję, że za 3,4 lata będą długie i mocniejsze wtedy będą mogła sobie pozwolić...I Mimi pomyśl również, że nie wszyscy rodzice są tacy jak Twoi, że na wszystko pozwalają. Dużo nastolatek ubiera się nudno, bo pomyśl może że ich rodzice nie pozwalają na jakieś bardziej oryginalne ciuchy i jakieś włosy mocno pocieniowane i pofarbowane. Moi nawet na pasemka nie pozwalają,ubieram się nudno, bo nie mogę mieć innych ciuchów. Zazdroszczę Ci rodziców, jakbym była lolitką, mój tata wywalił by mnie z domu, więc zrozum też nas. Ubieramy się nudno, bo może nie możemy inaczej? Pomyślałaś o tym w ogóle? Moja mama zastanawia się czy w liceum będą mogła pofarbować włosy, a Ty już jako dziecko się farbowałaś...Fajnie masz, jakbyś miała takich rodziców jak ja i jak większość nastolatek w wieku 14-15 lat też byś wyglądała jak ty to mówisz nudno... A no i oczywiście pomyśl, że może wyglądamy nudno, bo naszych rodziców nie stać na jakieś sukieneczki i bluzeczki, ja mam raptem w szafce z 6,7 bluzek i to mi wystarcza, są najzwyklejsze, ale innych nie mogę mieć, a ciuchów też często nie kupuję...No i to na tyle, wkurza mnie po prostu, że ciągle mówisz, że nudno się ubieramy, ale to nie wszystko od nas zależy...Jesteśmy jeszcze niepełnoletni i nie każdy jak Ty może se farbować się jak chcę i wyglądać jak chcę.

    ReplyDelete
  12. Haha, "troszkę" za duże ego - dobrze powiedziane. Może lolicenie faktycznie Ci wyjdzie na dobre, widać postępy odkąd pojawiłaś się na forum. Jeszcze dużo pracy przed tobą, ale jesteś młoda, więc może będą z ciebie ludzie.

    ReplyDelete
  13. Mimi jedziesz gdzieś indziej do polski na wakacje?? bo tez bym chciała Cię pozna a mieszkam we Wrocławiu...

    ReplyDelete
  14. Ty nie masz brwi?

    ReplyDelete
  15. MIMI! CHCĘ KUPIĆ TĄ SUKIENKĘ LOLICIĄ, DAM ZA NIĄ 600 ZŁ! CZY JESZCZE AKTUALNA??? CHCĘ CI DAĆ 600, BO CHCĘ ŻEBYS KUPIŁA SOBIE INNĄ TEŻ:)

    ReplyDelete
  16. Znalazłam śliczną sukienkę w stylu Lolicim.
    Może ci się spodoba:
    http://allegro.pl/cosplay-emo-kostium-sukienka-komplet-36-42-lolita-i1744177002.html

    ReplyDelete
  17. i jeszcze taką loli kiecke znalazłam.

    http://allegro.pl/cosplay-emo-kostium-sukienka-czarna-36-42-lolita-i1767944290.html

    ReplyDelete
  18. megamiichigo, weź lepiej napisz notkę, a nie siedź na dupsku, 2 notki napisałaś, i myślisz że jesteś fajna?

    ReplyDelete
  19. Jestem taka jak ty I oceniam ludzi po wygladzie, wiec stwierdzam iz jestes pozerka!! Wszystkie pseudo slawne scene jak ty sa pozerkami, bo gdybys nie byla pozerka nikt by o tobie nie wiedzial. A prawda jest taka ze ty odkad zalozylas bloga chwalisz sie, jaka to jestes emo, scene I loli! Te wszystkie slowa trzeba ubrac w jedno ubranko zwane pozerstwem... Co Notka chwalisz sie jaka z ciebie lolitka/scene. Bo np bruthal ona nie opisuje w notkach swojego wspanialego wygladu jak ty to robisz. Nie chwali sie co sobie kupila I jakie to bylo strasznie drogie. I ona nikogo nie wyzywa od nudziarzy, a pozatym chcialabym wspomniec ze mass tez "nudne" kolezanki... Zastanow sie nad soba...

    ReplyDelete
  20. Moim zdanie nie stałaś się milsza.

    ReplyDelete
  21. hahah , ty skromna ? szczególnie w ostatnich zdaniach .

    Z twojej notki wnioskuję , że to jest tylko skromność na pokaz ;33


    anonymek . ^=^

    ReplyDelete
  22. Nie masz brwi czy mi się tak wydaje ? xdd

    ReplyDelete
  23. ładnie wyszłaś. ech, te wielkie oczyska :3

    ReplyDelete
  24. Też kiedyś byłam scene i nigdy nie spotykałam się z pozytywnymi komentarzami, teraz jest już inaczej ^^

    ReplyDelete