:)

6:29 PM

 Dawno nie pisałam notki, a szkoda ;)
 Aktualnie nie mieszkam z rodzicami, oczywiście sama też bała bym się więc wczoraj miałam u siebie Mariole ^^. Całkiem przytulne to mieszkanko, w bloku w którym mam 2 sąsiadki, a poza tym nikt tu nie mieszka xd Ale jest ciekawie, przyznam. Mam telewizje i internet wiec nie mam na co narzekać. Mam zamiar tu zostać już na dłużej, no chyba, ze w rok szkolny wrócę do rodziców bo stąd mam bardzo daleko do szkoły, no ale jeszcze się zobaczy jak to się poukłada. Tak, to właśnie tu mieszkałam z Brutalem i Ledą ;) Nareszcie zrobiłam to co obiecałam już dawno, wyprowadziłam się. Zastanawiam się nad tym czy tak naprawdę o to mi chodziło... No w każdym razie za rok Gdańsk, a za 3 lata wybywam do Japonii na stałe. Jak to życie szybko mija, za to bardzo miło czyta mi się notki napisane ze 3 lata temu, taki słodki był ze mnie dzieciak, hm, z reszta nadal jest tylko na więcej mi się pozwala ;D.

 Przekłuwałam Marioli industrial (szczerze jej współczuje bo sama mam- długo i boleśnie się goi) i bardziej bałam się jej go przekłuwać niż sobie labret. Jakie cyrki były z tym kolczykiem ;D! Kilka razy gubiłam, no na szczęście miałam 2 to tak jakby na zmianę je nosiłam bo mi wypadały bo zgubiłam tego samego dnia oba grotki i mi Mariola za każdym razem znajdowała, spałam wgl bez kolczyka. A przed kilkoma minutami przekułam sobie drugiego labreta bo kupiłam sobie nowe kolczyki. Aktualnie mam snake bites. Głupia ja, robiłam to bez rękawiczek bo było to pod wpływem nagłego "chce i tyle", no ale poza tym wszystko sterylne. Właściwie to chociaż boli to nie boli, tak jakby mi wgl nie był przebity. Ale jest oke.

 Od kiedy nie jestem u rodziców to wcale nie obchodzi mnie to jak mam poukładane włosy czy mam tapetę. Byłam troszkę rozpieszczona... przyznam, ze jak się żyje na własną rękę zupełnie inaczej spostrzega się niektóre rzeczy. A wgl zaraz umrę z niecierpliwości, zanim mi zdążą dotrzeć moje skarby.
 I przez Mariole, Marka i Jarka pokochałam zespół uverworld. Naprawdę jest niesamowity <3

Może dla odmiany podzielicie się w komentarzach co u was nowego?

You Might Also Like

58 komentarze

  1. o u mnie , to możesz poczytać na blogu ;D
    www.worldeyesola.blogspot.com Zapraszam ;D

    A tak wgl, to chyba nie masz zamiaru ubierać snejków do loliciej stylizacji ?

    ReplyDelete
  2. rodzice nadal cię utrzymują czy też płacisz sama za mieszkanie, prąd, gaz, wodę, jedzenie etc? Odpisz, bo jestem mega ciekawa.

    ReplyDelete
  3. też chcę swoje mieszkanie!:D

    ReplyDelete
  4. Piękne kolczyki.I nawet jak jesteś nie uczesana czy umalowana pięknie wyglądasz ^^ Ja mam zamiar zrobić sobie kolczyk po prawej strony wargi, ale najpierw muszę znaleźć dobre studio percingu ^^ ;]

    ReplyDelete
  5. Też bym chciała w Twoim wieku mieszkać sama ;/ . Ale za opiekuńczych starszych i nie pozwolą ; / . Ładne kolczyki :D

    ReplyDelete
  6. wow! Mimi, jestes na prawde kozacka jezeli nie boisz sie tak mieszkac.. Poza tym wyprowadzka z rodzinnego domu w wieku 15 lat to na prawde cos, na co ja bym sie osobiscie chyba nie zdobyla wiec cie podziwiam.

    ReplyDelete
  7. Własne mieszkanie też bym chciała, mówiłam o tym rodzicom, a oni wybuchnęli śmiechem... :< xd

    A mam pytanie, masz taki sam pokój jak wcześniej? Tzn. przewiozłaś meble? :)

    PS Ta notka bardzo mi się podoba, sama nie wiem dlaczego, jest taka inna. (:

    ReplyDelete
  8. POZDRAWIAM Cię i Twoich rodziców. <3 Truska ma rację do loliciej stylizacji ,,Snak Bites'' ? u mnie (i tak Cię to nie obchodzi co u nas.)zajebiście

    ReplyDelete
  9. U mnie nic ciekawegoo ;))

    Zaaajebiste te kolczyki ^^ Ja teeż chcę :( :P
    Wgl fajnie masz z tym mieszkaniem. Powiem, a raczej napiszę szczerze, że mieszkam w domu wielorodzinnym (niee, nie blok, ale mieszkają tu 3 - 4 rodziny ;)) i też mam własne mieszkaniee, po cioci i wujku :>> Ale oficjalnie będzie MOJE za 2 lata -,- Ale i tak się tam rządzę ]:-> Jak na razie muszę zadowolić się białymi ścianami i gratami (typu meble) w salonie -,- Ale jest fajnie :D Rodzice na parterze, a ja na 2 piętrze :D

    ReplyDelete
  10. Ja pierniczę. Też tak chcę! Mimi, Ty praktycznie masz wszytko, to czego ja pragnę; prawdziwych przyjaciół, psa, zajebistych rodziców (z tego co piszesz, wydaje mi się, że tacy oni są bo robią dla Ciebie naprawdę wiele), masz kolczyki, jesteś sławna.
    Również jestem ciekawa tego co Hayashiba. Czy mieszkanie w tym wieku bez opiekunów jest w ogóle legalne?

    ReplyDelete
  11. Jesteś rozpuszczona -.-

    ReplyDelete
  12. Ciekawi mnie fakt: jak to się stało że tak dobrze mówisz po japońsku? :)

    ReplyDelete
  13. hayashiba - za wszystko palce sama, pracuje u taty na budowie wiec mam na to odłożone pieniądze ;) taka ciekawostka - dopóki samemu nie zacznie się uzupełniać lodówki trudno zauważyć ile na to się marnuje kasy XD

    Anonimowy - jest legalne jeśli moi rodzice maja wzgląd na to co robię.

    ReplyDelete
  14. Zamieszkajmy razem! Hah. :D

    ReplyDelete
  15. napisz nam więcej o tym mieszaniu, bo nas wszystkich zaciekawiłaś?

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę ci... ja mam ostatnio coraz gorzej i muszę się wyprowadzić... co prawda z rodzicami, ale nie jest mi łatwo. Najgorsze wakacje w życiu... -.- No, nie będę Ci przynudzać. :P

    Co do tych kolczyków, to fajnie wyglądają. Nic Ci nie spuchło i wgl ? Nie widać żeby bolało. ;D I dołączam się do pytania, będziesz je nosić do lolicich stylizacji ? ^^

    ReplyDelete
  17. No nie wiem czy byście tak chcieli niektórzy mieszkać sami, ja bym nie chciałam.

    ReplyDelete
  18. jejku zazdroszczę ci że nie boisz się sama robic kolczyki .. ja gdybym się nie bała to miałabym już zrobione w 4 miejscach ;/ jak na razie mam w języku -zrobione przez piercera ..

    ReplyDelete
  19. oj mimi bardzo fajnie ci w tych kolczykach <33 ja też nie mogę się doczekać kiedy przyjdą twoje skarbki hehe chce cię zobaczyć w tych mega big kokardach ;D a wgl czemu nie odpisujesz na gg ? ;_)

    ReplyDelete
  20. To Mimi (Ł:OOOOOOO) Ty np. nosisz cegły,cement :d itp. To już wyobrażam się jak Mimi wiezie taczki z cementem. xd

    ReplyDelete
  21. A u mnie też spoko ;d hehe szkoda ze niedługo wakacje się kończą ;( aż lepiej o tym nie myśleć ;/ . bo do szkoły trzeba już niedługo iść brrr. ;/
    ei a rodzice ci pozwalają tak samej mieszkać i na ten kolczyk ?

    ReplyDelete
  22. a co Ty dziecko mozesz robic na budowie ? ;)

    ReplyDelete
  23. .Mimi ilee ty masz lat (?) mi rodzice pozwolili samej mieszkać ( przed wakacjami ) ; D i mam 14 .

    Mikii.. ;* <33

    ReplyDelete
  24. Kiedy nagrasz jakiś filmik ? :D

    ReplyDelete
  25. Ja już chyba z kilka miesięcy ubiegam się o jednego takiego kolczyka -.- Labret, lub lip ring, ale matka gada, że zmieniam szkołę i nie wiadomo, czy tam będę mogła mieć, nawet przeźroczysty. Wymyśla. Jak znajdę kogoś, kto by mi to chciał zrobić to chętnie się tego podejmę, ale sama sobie tego już nie zrobię, jak kiedyś.

    + Mrykowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Lolita + kolczyki, mwahahaha.

    ReplyDelete
  27. 1 . co ty możesz robić na budowie ? (;
    hahahahah .
    2. kolczyki ? brzydko ci w nich .
    i na pierwszy zut oka wyglądaja jak na djęciu domalowane :D

    ps . boisz się krytyki ? przez to moderowanie komentarzy ?

    nie pozdrawiam , ganja .

    ReplyDelete
  28. dopiero pisałaś, wszystko wydałaś na lolcie duperele i jeszcze wisiasz tacie 200 zł więc nie rozumiem jak tak w krótkim czasie mogłaś zarobić tyle pieniążków.

    ReplyDelete
  29. hm. To fajnie. Ale ty się nie boisz tak sama mieszkać i za wszystko płacić? Ja bym się bała.
    U mnie są same nudy. Byłam dzisiaj w galerii jurajskiej. Jak ci się chce to poczytaj: olaturek.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jeśli tak, to podziwiam. Sama jestem już pełnoletnia, za rok czekają mnie studia, a chyba nie zdecyduję się na wynajęcie samodzielnego mieszkania w Gdańsku i pójdę do akademika :D

    ReplyDelete
  31. Eh.. od roku ubiegam sie o snejki ;3 ale już mi mija, co prawda rodzice nie maja nic przeciwko ;>

    ReplyDelete
  32. Wiesz w tej Japonii, to napewno sobie jakas prace jako lolita znajdziesz w gazetach czy cos. Ale ostatnio jak widzialam jak zrobilas sobie wloski, to moglabys nawet byc himegyaru ^^. Pasuje to do cb. Zastanow sie nad tym : P.

    ReplyDelete
  33. Anonimowy - to co każdy normalny pracownik --' A co do kolczyków, mi się podobają i mam gdzieś to co ty o nich myślisz ;P A co do moderowania, hm, nie oceniaj wszystkich swoja miara bo na popularnych blogach moderowanie jest potrzebne bo inaczej komentarze były by jednym wielkim zasyfionym koszem z reklamami.
    natka7617 - napisałam ze wydalam OSZCZĘDNOŚCI, nie jestem taka głupia żeby wszystko co mam wydać na ciuchy, a do oszczędności zaliczała się kasa na wyjazd do Japonii wiec troszkę się uzbierało ;)

    Jak jakieś pytania to piszcie ;)

    ReplyDelete
  34. kiedyś pisałaś że moderowanie jest po to żeby nie było reklam, więc chciałem to sprawdzić. raz napisałem coś nie za bardzo miłego, a raz reklamę bloga, i reklama poszła, a coś nie miłego zostało nie opublikowane. chcesz żeby nie wyrażano opinii na twój temat, czy żeby nie było reklam ? OGARNIJ SIĘ, DZIECKO, tyle ci powiem .

    ReplyDelete
  35. To ,że znasz język w Japonii Ci nie pomoże kochana. Jesteś rozpieszczona od dziecka (prawdopodobnie , przynajmniej tak wywnioskowałam) i jesteś także prawdopodobnie bogata, ale to nie wystarczy żeby sobie od tak mieszkać w Japonii i to na stałe (pfff....) to ,że masz wszystko i jesteś tego nauczona od dziecka to nie znaczy ,że tam w Japonii ci się uda. Bo jak tam sobie tak po prostu pojedziesz to najprawdopodobniej będziesz mieszkać pod mostem albo dawać dupy japończykom. Najpierw musisz mieć męża kochana. Na początek Ci raczej polecam Singapur, ponieważ tam o prace nie jest trudno.

    ReplyDelete
  36. Hmm... wedlug mnie kolczyki wygladaja jak domalowane , ale moze tylko mi sie zdaje .-.

    ReplyDelete
  37. a mogłabyś powiedzieć ile było tych OSZCZĘDNOŚCI na te ciuchy ? ;P

    ReplyDelete
  38. Super Ci w tych kolczykach :)Ja również nie mogę się doczekac, kiedy zobaczę Cię w nowej "big kokardzie" , jak to JellyKathy ujęła xD Co u mnie nowego?
    Zapraszam na http://princess-in-the-city.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. normalny pracownik cięzko pracuje, buduje, dźwiga, a Ty jesteś tylko małą, jak widać na zdjęciach delikatną, dziewczynką, która raczej ma niewielkie pojęcie o budowie. więc raczej nie robisz tego co normalny pracownik. ;)

    ReplyDelete
  40. Teraz gdy Mimi mieszka sama to dużo osób chce mieszkać samemu. Weźcie się trochę ogarnijcie -.-'

    ReplyDelete
  41. zajebiste te kolczyki masz, jak zareagowali Twoi rodzice ? ;p

    ReplyDelete
  42. Kolczyka se zrobiła piercer'ka jebana

    :d

    ReplyDelete
  43. Hmm... dawno nie byłam na twoim blogu od czasu aż pojawiła się Brutal, bo był ten cały czat i zamieszanie z Michałem usuwaniem i przywracaniem bloga... a teraz jak się czyta te notki to wydajesz się milsza :-) trochę ci zazdroszczę, że mieszkasz bez rodziców i masz piercing twarzy... ale kiedyś sama się doczekam. Pozdro ^.^

    ReplyDelete
  44. Nie wyglądasz z tymi kolczykami ;/
    Poza tym , czy snake bitesy nie są przypadkiem bardziej do scene ...?
    Przecież jesteś teraz taką TrÓ lolitą-.- . Faktycznie , już dość długo się tym interesowałaś już dobre 2-3 lata no ale kurwa wszystko ma swoje granice ... Tak moi drodzy . A teraz wasza Mimisia będzie tak zajebista i z lolity znowu zrobi sie na scene I NAGLE CAŁA POPULACJA FANEK LOLIT W POLSCE ZMNIEJSZY SIĘ O POŁOWĘ BO "TEN STYL SIĘ JUŻ MI PRZEJADŁ" tak jak to było z vk i scene ;///

    ReplyDelete
  45. I nie pierdol że twój tata mało zarabia ;//

    ReplyDelete
  46. I ty zawsze pisałaś, że nie jesteś rozpieszczona. haha.
    Normalnie zarabiasz? Taak. Twój Tata (notabene jak mówiłaś często mało zarabiający) płaci Ci może za dobre chęci, bo jeśli każdy jego pracownik ma tak wysoką stawkę za godzinę to chyba wszyscy bardzo szybko się wzbogacają w krótkim czasie.
    Dziewczyn samotnie w tym wieku mieszkających jest zaledwie kilkadziesiąt. Twoje lolicie ciuszki też są bardzo drogie, więc raczej biedy nie klepiesz.
    Również nie sądzę, że poradzisz sobie w Japonii, bo trochę (taak, wiem, że piszesz co innego)znasz język.

    Nie żebym była złośliwa, zawistna, czy zazdrosna, ale kiedyś byłam Twoją fanką, do momentu kiedy "usunęłaś 4ever blogga", miałaś gdzieś fanów i oczywiście powstałaś jak feniks z popiołów. Zbrzydłaś mi.

    Pozdrawiam
    Kejti

    ReplyDelete
  47. Hej Mimi ; ) Ile ty masz lat wgl. jeśli mogę spytać.? PS: Kim jest dla cb Mariola ? ; )

    ReplyDelete
  48. emo/scene przestało byc modne, to martyna jest lolicia.

    ReplyDelete
  49. Szkoda, że nie piszesz juz taki notek jak 3 lata temu. Wtedy były one szczere. Te kolczyki nie pasują do lolity.

    ReplyDelete
  50. Dzieki ze mi wspolczujesz xD
    O Takuchan!! <3 :D i Uverworld ;D wiedzialam ze ich dodasz ;pp
    ale bylo zajebiscie przy przekuwaniu ;p hah ;D ;**

    ReplyDelete
  51. Skąd mamy mieć pewność że to twoje mieszkanie?Pff. dasz sobie kawałek tapety gdzieś w jakieś wyznaczone jedno miejsce , potem robisz tam cały czas foty, i już, fajnie tak kłamać, co nie?

    ReplyDelete
  52. http://demotywatory.pl/3355856/Martyna-Dembinska-Mimi

    ReplyDelete
  53. Co do anonimowego;
    Po 1.To jak i ile zarabiają jej rodzice to ich prywatna sprawa więc daj sobie siana.
    Po 2. Gdyby była rozpieszczona nie zarabiała by sobie sama na te ciuchy czy tam inne rzeczy.
    Po 3.Tak bardzo ci przeszkadza że ma fajne ciuchy? czy to tylko twoja zazdrośc? ;d OGARNIJ SIĘ!

    ReplyDelete
  54. Mam tu 2 małe zauważenia:
    tapeta klejona w programie graficzym - widać smugi na ramionach
    a kolczyki też doklejone -.-

    ReplyDelete