kochane czwartki...

4:10 PM

 Wstałam dziś około godziny 9 lub nawet 10, ładnie zapakowalam sukieneczkę do pudelka w jakim ja kupilam, opakowalam w mieciutkie papirowe reczkini, potem w kartki od zeszytu a na koncu gazety, spislam ades na karteczke, zjadlam sniadanie i czekalam az tata wroci do domu aby mnie zaiezc na poczte.
 Przed jedenasta bylam juz na miejscu. No to otwieram drzwi i sobie jebnelam nimi w twarz x.x' Noi oczywiscie wypadlo mi szkielko z moich ledwo co kupionych nowych okularow. No co tam, z moja kochana wada wzroku musialam kucnac i sie schylic i szukac tego na podlodze a tu patrze a wchodzi pan pedagog z mojej szkoly. Bardzo sie zdziwil zastajac mnie na podlodze XD Ale chwilkę potem wytłumaczyłam ze szukam szkiełka od okularów. Nie znalazłam i poddałam się.
 Podchodzę do okienka z paczka i sie pytam czy ma pani koperty, a ona na to ze na takie duże paczki to może mi dać papier do pakowania. Oke, kupiłam ten papier i starałam sie jakoś starannie to zapakować. Nie znam się na tym, zrobiłam jak umiałam i podchodzę z tym do pani w okienku, a ona ledwo powstrzymując miech na widok tego mówi ze mam to zrobić jeszcze raz bo sie nie nadaje. Na szczęście podeszła do mnie bardzo mila pani która tam pracuje i pomogła mi to zapakować. Dala karteczkę do wypełnienia do paczki, ale nie miałam długopisu to jakaś pani z okienka mi pożyczyła. Jestem w trakcie wypisywania tej karteczki i patrze a tu mam napisany adres tylko do osiedla. Myślę sobie co ja mam teraz zrobić, przeziez listonosz nie bd zgadywał gdzie mieszka Karolina, no np na listach i paczkach jakie do mnie wysyłają czytelniczki jest wiele błędów i nieraz czegoś nie ma no ale ja tak często dostaje ze listonosz już po nazwisku wie gdzie zanieść. jejku co ja teraz zrobię, myślę sobie i stoję jak tata ciota.
 -Przepraszam, ja za sekundkę wracam, muszę tylko coś sprawdzić.
 -Ok, ale musisz zabrać ze sobą ta paczkę.
 Szybko schowałam co potrzebne do torebki i przez przypadek wywróciłam wszystko co stało wokół mnie. Nie mam pojęcia jak to zrobiłam.
 -Gomen nassaj! To było niechcący, przepraszam, mi dziś po prostu już nic nie wychodzi, gomen! - Przepraszałam wystraszona, a panie pracujące na poczcie wyglądały jakby miały zaraz posikać się ze śmiechu na mój widok. Chwilkę potem zaczęły mnie pocieszać i powiedziały ze wszystko pozbierają, a ja szybko się zmylam by nie robić sobie jeszcze większych problemow.
 Gdzie miałam iść? Do domu z poczty mam za daleko, koleżanek w okolicy tez nie mam... wiem! Biblioteka miejska! Szybko przebiegłam się do biblioteki już nawet nie narzekając na deszcz przez który wyglądałam jak taki zmoknięty neko. Szybko sprawdziłam w internecie adres Karoliny i wróciłam na pocztę wszystko wysłać. Byłam już przekonana ze śledzi mnie pech wiec na wszelki wypadek ubezpieczyłam paczkę na 200 zl.  Tak wiem, sukienka jest więcej warta, ale nie miałam przy sobie dużo pieniędzy. Kiedy w końcu paczka była na poczcie, odetchnęłam z ulga i przeszłam się do babci.
 Pomogłam babci w porządkach, a musiałam zapłacić rachunki... na pocztę T__T. Na szczęście zapłaciłam wszystko bez większych problemow, a potem cala czerwieniąc się zapytałam czy pomogłyby mi panie znaleźć szkiełko od okularów które zgubiłam jak pierwszy raz wchodziłam. Patrzeć na te kobiety próbujące zachować powagę i zdusić śmiech jak im opowiadałam jak to się stało - żenujące. Oczywiście pomogły mi ale nie znalazłyśmy, z reszta nawet się nie łudziłam... z moim pechem?
 Następnie musiałam przejść sie do biblioteki oddać babci książki. Stoje z 15 minut przed tym biurkiem z kartami a tu nikogo nie ma i nie ma, a ja dalej stoję, potem przechodzi sobie bezstopniowo jakas pani i "o, ktoś przyszedł" --'.
 -Mam książki do oddania.
 -Dział dziecięcy jest na górze - oke, to ze mam 2 kitki i zero, zero, ZERO makijażu na ryju nie oznacza zaraz ze jestem dzieckiem, no ja rozumiem gdybym była ubrana w lolicie ciuszki, ale byłam ubrana w stylu scene a dzieci tak nie wyglądają.
 -Wiem, ale ja nie mam zamiaru tam isc.
 -Ale tu jest dział dla dorosłych.
 -I właśnie dlatego tu przyszłam... oddaje książki babci - dodałam po chwili bo nie miałam ochoty na kłótnie.
 -A to zostaw tu kilka, ja zobacze które mi sie spodobają, a reszta ci oddam - no nie no co za tępa baba.
 -Ja przyszłam ODDAĆ książki które wypożyczyła moja babcia.
 -Achaaa, to daj mi je i poczekaj tu.
 No to stoję i czekam.
 -A ty na co tu jeszcze stoisz?
 Nie, Mimi z idiotkami w dyskusje sie nie wdaje. Opanuj się Mimi. Wyszłam tak szybko jak tylko pozwalały mi na to prawa fizyki.
 Potem miałam wyrzucić śmieci, nie skomentuje co się stało .__.'
 Juz zadowolona ze zrobiłam wszystko co musiałam idę osiąść w fotelu i JEB! Potknęłam się o babci torebkę. A gdyby tego było mało to jeszcze sobie przesłodziłam herbatę.
 Nie chciałam narażać nikogo na przebywanie w mojej obecności wiec szybko się ulotniłam do domu.

 Niedawno przyszła moja mama i nawet nie jest zła za okulary, uważa ze można się po mnie tego spodziewać... to trochę poniżające...

A tak wygląda moja halka XD Niechcący ja za mocno wykrochmaliłam, ale funny teraz stoi ;D Powiesiłam sobie lustro na przeciwko okna i jest ciekawie + jak widać mam 2 łózka w pokoju xd A to co wisi na karniszu to opaski a do firanek mam przyczepione pełno kokardek i takich tam, a po prawej stronie wisiała bodyline candystripe^^ a po lewej moje torebki Nudzi mi sie xd + włączyłam możliwość komentowania bez logowania, tak popiszcie się odwaga anonimki ;D

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Anonimowo piszę ale jestem TruskaFFką..nie chciało mi się logować-,-

    ReplyDelete
  2. Ooo , widze maszyne do szycia ;)
    Jeej ja jak ostatnio próbowałam sobie uszyć spódniczkę, to się poddałam i recznie szyłam ;c
    Nie umiem maszyną, jest zbyt skomplikowana ;x
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Ooo , widze maszyne do szycia ;)
    Jeej ja jak ostatnio próbowałam sobie uszyć spódniczkę, to się poddałam i recznie szyłam ;c
    Nie umiem maszyną, jest zbyt skomplikowana ;x
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. masz fajną pościel , i tapetę :D tez mam taką tylko że.. czarno biała ;) ale twoja jest lepsza . ech.. : <

    ReplyDelete
  5. tak, popiszemy się odwagą przy moderowaniu komentarzy. nie ma co. wysokość iq i 'cwaność' powala.

    ReplyDelete
  6. Siemka.
    Fajny Blog .
    Wbiaj na mojego :
    http://surreal-charmi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. A więc jednak nie masz tych rysunków nad łóżkiem..?

    ReplyDelete
  8. slicznie! A droga taka halka? Bo na Evil Doll czy jakos tak to ok 80 zl =.=' A gdzie podzialas rysunki, ktore mialas na scianie?

    Na prawde tepa ta babka z biblioteki hah xD

    ReplyDelete
  9. Ooo Mimiasta, będzięsz w Elblągu w wakacje ? :p jak byś była, to daj cynka na blogu ;* ślicznaa ;*

    ReplyDelete
  10. Mam pytanie czy ta kolesiówa http://www.youtube.com/user/MissHannahMinx

    To lolita ?

    ReplyDelete
  11. mimi to ty mi na fbl pisałaś?

    ReplyDelete
  12. śliczna jest ta halka :)
    Mimi , Ty to masz przeżycia . Się dziwię że jeszcze żyjesz. :P
    ahahahah xd

    ReplyDelete
  13. sweet focia przed lustrem :) mam pytanko po co ci 2 łóżka w pokoju ;*

    ReplyDelete
  14. podoba mi się twój pokój :3

    ReplyDelete
  15. ślicznie. bodyline candy sprzedana już?
    :D
    nie no , ciesze się że jesteś jeszcze w 20 % scene :)

    ReplyDelete
  16. hehe fajnie że można anonimowo bo ja nie mogę założyć kąta, ale to nic bardzo ładnie wyglądasz pozdrawiam
    Asik ;)

    ReplyDelete
  17. GDZIE SA RYYYYYYYYYYYSUNKI !!~!!!



    JAK MOGŁAŚ JE ZERWAĆ !


    TY ZOUZO ! DUPA ! LOLITA BURCZYKITA ! CHCEMY MIMI ! A NIE KWAIIDUPIATĄMIMI LOLITĘ !



    KOSMICI ODDAJCIE NAM MIMI A ZABIEŻCIE TEGO KOSMITE DZIWAKA LOLITE !


    SKAPOWAŁAŚ ?!




    -_-

    ReplyDelete
  18. Oo masz dwa łóżka. Mogę przyjechać ? :D ♥

    ReplyDelete
  19. Wiesz, masz 14 lat nadal jesteś dzieckiem...

    ReplyDelete
  20. GRATULUJĘ! Zostałaś nominowana do nagrody One Lovely Blog Award! Gratuluję! http://koronkah.blogspot.com/2011/07/ojej-3.html

    ReplyDelete
  21. A czemu masz 2 łóżka?

    ReplyDelete
  22. Chciałam zapytać. Martyna Dembińska istnieje czy nie? Bo dawno nie wchodziłam na bloga. I pogubiłam się.

    ReplyDelete
  23. Ty, co napisałeś "GDZIE SA RYYYYYYYYYYYSUNKI !!~!!! JAK MOGŁAŚ JE ZERWAĆ !
    TY ZOUZO ! DUPA ! LOLITA BURCZYKITA ! CHCEMY MIMI ! A NIE KWAIIDUPIATĄMIMI LOLITĘ ! ... "
    Idź się lecz. Dziewczyna może robić z nimi co chcę. Nie wyzywaj jej, bo robi to, na co ma ochotę, a nie to, co przeczyta na monitorze. Zerwała, przewiesiła, spaliła, zrobiła z nich metrowe origami - nie ważne. Widzę, że wiele osób chce decydować o jej życiu i wywrzeć na niej presję, tak na prawdę jej nie znając (żeby nie było, ja również jej nie znam, czytam tylko bloga).
    Mimi, nie przejmuj się zakompleksionymi dziećmi, które własnego życia nie mają. -.-

    ReplyDelete
  24. ひどい!!! o mój boshhh tzn O MAJ KAMI-SAMA!biedactwo, biedna poskzodowana lolicia-むち sensei mimi-chan niech cie przygarnie jakiś kawaii ペドフィリア nippończyk i cie pomolestuje moshe zrobi ci sie better na kokoro ty moja niezdarko kawaiiśna kuma x[

    あなたのセクシーなグルーピー

    ReplyDelete
  25. ひどい!!! o mój boshhh tzn O MAJ KAMI-SAMA!biedactwo, biedna poskzodowana lolicia-むち sensei mimi-chan niech cie przygarnie jakiś kawaii ペドフィリア nippończyk i cie pomolestuje moshe zrobi ci sie better na kokoro ty moja niezdarko kawaiiśna kuma x[

    あなたのセクシーなグルーピー

    ReplyDelete
  26. Na jednym się nie mieści :D

    ReplyDelete
  27. Hejka : ) dziękuję że włączyłaś tą opcję, bo niestety nie mam bloggera : * czytam twój blog od bardzo dawna i bardzo mi sie podoba. mam prośbę : CZY MOGŁABYŚ NAGRAC NOWY FILMIK Z TWOIM POKOJEM? byłabym bardzo wdzięczna : ) pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  28. Anonimku, Martyna dembinska to jest ta dziewczynka na zdjęcia. Jest tera Lolitą ( ale informacji xd ).



    PS. Mimi widzę, że Cię denerwują anonimki a ja pisze z anonima tylko dlatego, że mi sie logować nie chce + zacina mi sie wyztko jak sie loguje. Ale prosze nie kasuj tego zeby pisac z anonimków.



    Pozdrawiam, Honej. ^^

    ReplyDelete
  29. Halka wyszła ci super ;))

    ReplyDelete
  30. 1 raz weszłam przez przypadek na tego bloga. Nikogo nie obchodzi moja historia więc nie będę się rozpisywała. Martyno,czy mogłabyś pokazać krok po kroku jak zrobiłaś tą halkę ? Od długiego czasu przymierzałam się aby uszyć,ponieważ na allegro kosztują one ok 80 zł. Z resztą zawsze jest to satysfakcja.

    Ave. - Sweet Nightmare.

    ReplyDelete
  31. Kurczę jako lolita strasznie mi się podobasz.
    100 razy lepiej niż scene...

    ReplyDelete
  32. Kuurcze no.. jak ja ci zazdroszczę, masz bardzo azjatyckie rysy ;3. Masz pewnie jakiegoś Azjatę w rodzinie ^^ .Ale muszę przyznać, że ta halka wyszła Ci przeuroczo < 3 od dawna takiej szukam, ale no, nie mam specjalnych zdolności krawieckich, a babcia by nie umiała takiej uszyć ><, i miło, że anonimy mogą się udzielać, bo ja to jakoś nie specjalnie pamiętam hasło od konta google -.-

    ReplyDelete
  33. Niedawno natrafiłam na bloga i powiem szczerze, bardzo mnie cieszy, że w Polsce są też lolity ^^ Niestety jeśli chodzi o mnie to jakiś rok temu zakończyłam próby ubierania się w tym stylu, bo miałam już po prostu dość komentarzy kolegów typu: "O! Asia wraca do przedszkola!" lub ściąganiae mi kokardek z włosów :/ Wiem że to tylko głupie żarty, ale ogólnie ludzi w Polsce są bardzo nietolerancyjni w stosunku do ludzi np. inaczej ubranych.

    Sorka że z anonima piszę, ale skorzystam z tej możliwości i nie będę się logować :3

    ReplyDelete
  34. Mimi, ile zapłaciłaś za halkę ? Pozdrawiam,
    Ciri.

    ReplyDelete
  35. Mimi skoro lubisz lolicie sukienki to ta może ci się spodoba i jest za 180 zł :D
    http://www.restyle.pl/product-pol-652-RQ-BL-71022-sukienka-na-dlugi-rekaw-sweet-lolita-kucyki-pony-i-paski.html

    ReplyDelete
  36. uwielbiam Twój stary pokoik :3

    ReplyDelete
  37. Heh, ja też często wychodzę na idiotkę :p

    ReplyDelete