=3

3:53 AM

 Czasami zastanawiam się czemu ludzie mają do mnie pretensje o to, że robię to co mi się podoba, wyglądam tak jak mi się podoba i mówię to co myślę. To bardzo smutne jeśli wiesz, że nie możesz zrobić tego na co aktualnie masz ochotę, nie możesz zaszaleć z wyglądem, powiedzieć co ci się aktualnie podoba bo chwilkę później będzie się tego żałować.

 Doszłam do wniosku, że niszczę idealną dla wszystkich bajkę. Tak, bajkę.

zdjęcie z wakacji 3-4 klasa, staroć

 Niesamowitą bajkę o życiu, nie inaczej. W tej przedziwnej bajce występuje skromna, ale radosna dziewczynka, ponad wszystko kocha styl nazywany scene, muzykę emocore, wie na ten temat praktycznie wszystko, interesuje się tym od kiedy tylko pamięta. nie ma z tego powodu łatwo, cały czas spotykają ją przedziwne przygody. Pisze bloga-pamiętnik na którym je opisuje. Po pewnym czasie trafia do gimnazjum gdzie spotykają ją bardzo przykre rzeczy związane oczywiście z jej zainteresowaniami i tolerancją, ma bardzo dużo przygód z tym związanych. Nie ma ona żadnych przyjaciół. Nikogo. Tylko czytelników swojego bloga dzięki którym jakkolwiek to może zabrzmieć, ale ma sens dla którego się uśmiecha. pisze dużo artykułów na temat emo i dużo się udziela. Poświęca temu całą siebie i to w dosłownym znaczeniu tego słowa. Dzięki trudnej pracy zdobywa grono przyjaciół, trafia do klasy z naprawdę niesamowitymi osobami, staje się popularna, na bloga który pisze wchodzi baaaaaaaaaaardzo duża liczba osób, coraz bardziej i lepiej kształtuje  swój styl, wszystko zaczyna jej się układać, a to na co pracowała, czyli tolerancja pokazuje swoje efekty, a ludzie zaczynają ja nazywać najpopularniejszą emogirl. Idealne prawda? Prawdopodobnie było by. Gdyby tak zatrzymać czas. O mniej więcej tutaj.
2 klasa gimnazjum
  Zamknąć tą książkę z happy endem i cieszyć się szczęśliwym zakończeniem. Już dawno doszłam do tego wniosku, wtedy odeszłam. Zamknęłam bloga i wszystkie moje konta. (klik) Miałam wtedy dużo czasu do myślenia. Doszłam do wniosku, że ja wcale nie chcę aby tak to wszystko wyglądało. Już wyrosłam ze stereotypów. Już mi się rzygać chce tym wszystkim, jestem po prostu Mimi. To ja pisałam tą bajkę. To nadal ta sama ja, ale już nie jestem dzieckiem. Jestem taka sama, ale podoba mi się co innego. Ale to tylko wygląd. Tylko. A poza tym, kiedyś też mi się to podobało, ale nigdy nie miałam odwagi, ani pieniędzy. Teraz mam. Nie będę sobie odmawiała dla zachowania pozorów.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ty nie masz co o 4 w nocy robić?

    ReplyDelete
  2. i tak trzymaj kochanie, bądź sobą <3

    ReplyDelete
  3. Ja mimi cie kochalam zawsze (no oprocz po niektorych notkach bylam na cb zla byly one chyba dwie ;P) i dalej cie kocham. Choc tak naprawde cie nie znam (a chcialabym)uwazam ze jestes mila i pomocna osoba;) wiec powiem to samo co rika badz soba :)

    Olka

    ReplyDelete
  4. szczerzę mówiąc jak to czytałam i w tle leciała muzyka z elfen lied to mi się płakać chciało...Bądź kim chcesz, rób co chcesz, to najlepsze rozwiązanie ;)

    ReplyDelete
  5. Kiedyś byłaś inna,lubiłam jak byłaś emo.
    Nie przeszkadza mi, ze jesteś lolitą.. I zgadzam się z Riką- Bądź sobą..
    A wrócisz kiedyś do Scene?

    ~Tysiiulkaa~

    ReplyDelete
  6. Usuń tego bloga. Zrób to dla swojego dobra. Po przeczytaniu tamtej notataki.. Czuję, że powinnaś to zrobić. Nie jestem twoją anty fanką, wręcz przeciwnie, bardzo lubię czytać twojego bloga. Ale usuń go, tak nie da się żyć.. Zbyt wiele wspomnień. Nie mówcie abym nie wchodziła na bloga, bo to już prawie nałóg, Mimi, usuń go. Będzie lżej - tobie chyba najbardziej. Zmień GG, usuń te konta.. Nie wiem jak to wytłumaczyć. To jest straszne, ale powinnaś tak postąpić. Kocham Cię Mimi.

    ReplyDelete
  7. prawie się popłakałam ;/
    tlyko chodzi o to, że my pokochałyśmy cię tą Mimi, która jest scene i pisze tego bloga sama, którą pocieszamy w trudnych chwilach.
    teraz na tym blogu jest jeden wieli chaos, żeby przeczytać notke najpierw trzeba zobaczyć kto to pisze i zawsze jest ktoś inny.
    myślę, że znowu powinnaś zacząć pisac sama, a dziewczyny: Rika, Leda, Brutal itd powinny pisac swojego bloga same i tka byłoby najlepiej, ale oczywiście to twoja decyzja ;)

    ReplyDelete
  8. twoja sprawa , że chcesz być loli , przecież nikt ci tego nie zabroni o.O

    ReplyDelete
  9. Popieram Martus. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek na początku roku szkolnego 2010 / 2011 chciałam być taka jak ty bo od kiedy pamietam próbowałam być " emo " była to tak. 2 klasa podstawówki wtedy suchalqm Blog27 xd. Postanowiłam stać sie scene i na początku Grudnia założyłam bloga i byłam meeegaaaaa pozerem czego każdy mógł sie spodziewać . Twój styl to tylko twój wybór nikt nie może ci rozkazac , to twoje życie a nie anonimkow którzy wołają " chce scene Mimi " Masz 15 lat , niedługo będziesz pełnoletnia . I chcesz słuchać dzieci w wieku 9 - 13 lat ? Mimi to ty jesteś panem swojego życia rób co chcesz , ja i tak zawsze będę cię podziwiać chodz wolałam cię jako scnene i jak pisalas sama .

    - CuteWer xoxox

    ReplyDelete
  10. no właśnie Mimi, lepiej było jak pisałaś sama!

    ReplyDelete
  11. Jak trafiłam na twojego bloga chyba w 2010 roku gdzieś w zimie to było, to zafascynowałam się tobą i twoim stylem. Chciałam być taka jak ty ale doszłam do wniosku że byłabym tylko marnym poke... miło jest tak powspominać dawne czasy kiedy byłaś scene... a teraz jesteś Loli... hmm... lepiej ci było jako scene, popatrz na to zdjęcie przy tej notce, jest śliczne... szkoda, że sie tak ,,zmarnowałaś" ale to tylko moje marne zdanie... po tym zamieszaniu z usuwaniem i przywracaniem bloga, z tym całym Michałem itd. przestałam tu wchodzić bo stwierdziłam, że nie ma sensu, a gdy weszłam po raz pierwszy chyba na tych wakacjach to było początkiem lipca, to widzę zupełnie inną dziewczynę z własnym mieszkaniem... szkoda mi było ale co tam twoje życie no nie ? I po części zgadzam się z CuteWer...

    ReplyDelete
  12. xXx Martus- ja też się prawie popłakałam, zapomniałam dopisać. ^.^

    ReplyDelete
  13. o kurwaa , czekam aż napadnie cie ten pedofil w nocy

    ReplyDelete