Nowe doczepki

9:21 PM

Prosiliście o zdjęcie w doczepkach więc już daje, niestety mam tylko 1 zdjęcie bo zaraz po jego zrobieniu rozładował mi się aparat x.x'


 Uważam, ze są za długie i za gęste, wiem dziwna jestem, ale noo. Ostatnio rozmawiałam z Nakokurayami o włosach i ona powiedziała, ze chciała by mieć takie długie do bioder, jakoś ja nie byłam zachwycona, wole krótsze, max do biustu, kupiłam takie bo nie było innych, ale powoli się do nich przekonuje. Doczepy które wcześniej kupowałam miałam do cycek i były bardzo rzadziutkie, idealne do scenehair, te są mega gęste, są tak geste i długie, ze aż ciężkie. Nie pasuje mi to, ze są takie gęste, nie nadają się. Mogła bym je obciąć i pocieniować, ale boje się, jeszcze mi nie wyjdzie, wole nie ryzykować.
 Przyznam, ze widać różnicę między clip in za 15 zł (wcześniej kupiłam) i tymi za 50 zł. Te drugie są lepsze, ale te pierwsze bardziej się nadawały do włosów scene.
 Dla porównani tu doczepki za 15 zł:

Które wg was lepsze?

You Might Also Like

63 komentarze

  1. teraz lepsze krótkie, a jak byś miała dłuższe te górne, to lepsze te dłuższe.. :)

    Możesz je jakoś na górze podwinąc i przypiąc, np. spinką, to będą krótsze :P

    ReplyDelete
  2. Gdzie ty kupiłaś takie doczepy za 15 zł? O.O

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem z tymi długimi doczepami twoja fryzura nie jest zrównoważona. Lepsze te do biustu ;)

    ReplyDelete
  4. Mały stforek - teraz mam te dłuuugie
    Gusia - W gildii w boxie 118, ale 15 zł to cena za pasmo a ja kupiłam ich 5 + różowe, 50 zł to też cena za pasmo tez kupiłam w gildii

    ReplyDelete
  5. W długich ci nie do twarzy .
    Krótkie wyglądają bardziej efektownie w Twoim przypadku ;) .

    ReplyDelete
  6. W długich mało wygląda jak scene ale możesz je przyciąć troszkę ale jak dobrze natapirujesz włosy będą inaczej wyglądać możesz jej jeszcze troszkę posklejać pianką ;-) A ile już kaski uzbierałaś dzisiaj?

    ReplyDelete
  7. Wygladasz w długich inaczej ... ale ladnie:)

    ReplyDelete
  8. te są super. ja chcę takie doczepy! :D
    ______
    kolorowyswiatizy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. te drugie są trochę za gęste i za długie...

    ReplyDelete
  10. Mnie się bardziej podobasz w długich ^^

    ReplyDelete
  11. W dlugich wygladasz tak dziwnie, fajnie xD
    Niby się patrzy na twarz, a potem jedzie się w dół a tu takie długie włosy xD
    Jakby byly już tak do twojego lokcia na tym zdjęciu to byloby bardziej symetrycznie.

    ReplyDelete
  12. Do łokcia ręki w ktorej nie trzymasz aparatu xd

    ReplyDelete
  13. zaje,biste XD chcę też takie śliczne to 1 foto ; (

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. em,ślicznie ci w nich ale nie wyglądaja naturalnie, wygladają jak u Miley Cyrus w 4 serii hanny montany.
    Niuka1110

    ReplyDelete
  16. No fakt, trochę długie, ale mi się podobają. :3

    ReplyDelete
  17. A , no i bardziej mi się podobają te nowe, grubsze. ^^

    ReplyDelete
  18. W krótkich są lepsze , ale długie też ok .:D

    ReplyDelete
  19. Mimi, mi się we wszystkim podobasz nawet jak jak byś łysa była. XD

    ReplyDelete
  20. Chyba lepiej Ci w tych krótszych :D

    ReplyDelete
  21. Te co masz teraz wyglądają zajebiście naturalnie są takie gęste i ogólnie strasznie mi się podobają. Dodają uroku Twojej fryzurze. Te krótsze może i lepsze do scene hair ale ja jednak stawiam na długie.
    (Pierwsze zdjęcie jest jedno z Twoim lepszych jakie kiedykolwiek wstawiłaś na bloga, jakoś mi się strasznie spodobało)

    ReplyDelete
  22. Zaczełam pisać nowego bloga link do niego jest taki
    http://s3sfgame.blogspot.com/
    pisze go dopiero od wczoraj wiec nie jest jakos bardzo rozbudowany prosze wchodcie na niego i komentujcie moze was zainteresuje ... xD

    ReplyDelete
  23. W długich <3 .

    jajestemkarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. BARDZO się zgadzam z Domino/Kill Heart wyglądają pięknie i naturalnie.Tak to zdjęcie jest zaajo! drugie z kolei najlepsze na twoim blogu!Później się przyzwyczaisz :) bo na pewno nic dobrego nie wyjdzie z eksperymentowania!
    ~~~~
    klik-domipop-klik.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajna Focia ;** ALE JA TO NIE WIEM KTÓRE LEPSZE :)

    ReplyDelete
  27. i52.tinypic.com/2n1f5uu.jpg

    Lepiej zrobione w pancie niż wcześniejsze
    p.S nie miałam co robić xD

    ReplyDelete
  28. moim zdaniem jest ci ładniej w tych gęstych i długich. ^^

    ReplyDelete
  29. W długich o wiele ci lepiej :]

    ReplyDelete
  30. Po prostu cię kocham z nowymi doczepami <333333 tamte stare są dużo brzydsze moim zdaniem

    ReplyDelete
  31. eee, nie słuchaj ich ! xD w tych nowych doczepach wyglądasz sweet. < 33

    ReplyDelete
  32. W tych nowych wyglądasz kawaii ^__^

    ReplyDelete
  33. Mi znacznie podobają się te za 50 zł ,ale to może dlatego ,że ja osobiście mam bardzo cieńkie włosy i chciałabym mieć gęstsze . ;p
    Przynajmniej jak ułożę to wyglądają na gęste . xD

    ReplyDelete
  34. Hej , Mimi . Jeśli nie chcesz wydawać tej kasy na tablet, polecam ci stronę takeagift.pl , tam zbierasz punkty , i później wymieniasz je na nagrody. Ale wymieniać można tylko w określonym czasie. Punkty zbierasz gdy ktoś się zarejestruje z Twojego linku , a także poprzez rozwiązywanie zadań które pojawiają się codziennie. :)
    http://www.takeagift.pl/polecam:48832

    ReplyDelete
  35. A mi się bardziej podobają długie :D
    Nie wiem czemu, ale te doczepki i ta różowa bluza :D
    Mmmm... Słodko ;)

    ReplyDelete
  36. Hm... W długich ci chyba ładniej. Wyglądasz świetnie w nich <3

    ReplyDelete
  37. Wow! Przeglądałam sporo Twoich fotek i stwierdzam, że jeszcze nigdy nie wyglądałaś tak rewelacyjnie jak na tej nowej fotce! ;) Masz tu bardzo ładny makijaż, a jak widzę kolor Twoich włosów, to mnie zazdrość zżera. Skąd wytrzasnęłaś tak piękny kolor farby?? Pliss, zrób notkę o tej farbie, co to za firma, ile kosztuje, itd. A co do doczepów - mi tam się bardziej podobają te nowe, dłuższe. Przecież nie musisz wyglądać jak każda, typowa scene z rzadkimi doczepami sięgającymi do biustu. Te gęste i długie wyglądają kosmicznie, no i jak już wspominałam, kolor zajebisty :)

    ReplyDelete
  38. Ale zajebiście wyglądasz teraz!
    Też chcę takie długie włosy ;d
    ; **

    ReplyDelete
  39. Zgadzam się z Domino/Kill Heart oraz RevengeChild.
    Zdjęcie mnie zauroczyło. W długich Ci znacznie ładniej.

    ReplyDelete
  40. Moim zdaniem, lepiej w dłuuugich.:]
    Ale jeszcze ładniej będą wyglądać, jak natapirujesz sobie je bardziej[te górnie]

    <33

    PS Pokazywałam twoje zdjęcie mojej mamie[ to z doczepami długimi] bo chciałam, żeby ona mi też takie sprawiła. A ona powiedziała:,, No, tak, ale ta dziewczyna ma co najmniej 17 lat, a Ty niepełne 13" !!

    ReplyDelete
  41. ej, w długich o wiele lepiej.

    ReplyDelete
  42. Heh . Fajne te długie , chciałabym takie ale nie mam kasy. Ale naciągne rodziców żeby mi na urodziny kupili:)
    Alb poczekam aż sprzedam małe pieski to bd mieć jakąś kasą to sobie sama kupie . Tylko gdzie ja je kupie ? Jak myślisz bd w zakopanym ?

    ReplyDelete
  43. Prosze wchodzcie s3sfgame.blogspot.com.
    A co do doczepek sa sliczne obydwa ci pasuja. :-)

    ReplyDelete
  44. W długich ; )
    Ona mają to coś ; D
    Ale w obydwóch ci ładnie ; ]

    ReplyDelete
  45. Bardziej podoba mi się w tych gęstych, długich. Tu nie masz zbyt natapirowanych włosów, więc nie widać jak to wygląda z tapirem. Tamte doczepy były już za rzadkie, te wyglądają naturalniej ;]

    ReplyDelete
  46. Aha, no i na tym zdjęciu wyglądasz jak taka prawdziwa scene ;D

    ReplyDelete
  47. Wyglądasz świetnie w tych długich gęstych. Nie musisz wyglądać jak pierwsza lepsza scene.

    ReplyDelete
  48. Fajne są te długie i gęste, ale gdy natapirujesz włosy mogą trochę dziwnie wyglądać(?) Do scenehair chyba lepsze te do biustu ;)

    ReplyDelete
  49. Hej gdzie kupiłaś doczepki tak bardzo chciałabym miec długie włosy mogłabys odpisac mi na gmaila marta.kara1234@gmail.com mam jeszcze pare pytan

    ReplyDelete
  50. Te długie lepsze. Chociaż już nie nosisz clip in :x

    ReplyDelete
  51. Czasy scene... Jak niesamowicie owy czas gna, a jak wiele się przy tym zmienia.

    ReplyDelete