8:48 PM

Mama dała mi pół godziny na napisanie notki, to muszę się streszczać, masakra, nie lubię pisać na czas bo gówno mi z tego wychodzi.

 Dziś cały ranek spędziłam na nic nie robieniu, chodziłam po całym domu bez celu w piżamie i włosami sterczącymi w każda stronę świata, co chwile zatrzymując się, przy jakiejś czynności.
 Po południu pojechałam z rodzicami do miasta, mama poszła do babci, a ja chciałam pomagać tacie.
 -Och, ale na pewno chcesz?
 -Nooo
 -To idź - powiedziała mama rozstając się ze mną.
 -Tatuuś...
 -Co?
 -Przyszłam ci pomóc nosić to wszystko.
 -Ok, ale bierz te leciutkie rzeczy.
 Nienawidzę kiedy ktoś tak do mnie mówi,

You Might Also Like

8 komentarze

  1. czemu tak mało czasu mozesz spędzac przy kompie ? o.o

    ReplyDelete
  2. Mam taką prośbę Mimi.Czy możesz obserwować mojego bloga?Proszę,to dla mnie bardzo ważne.Ma się odbyć loteria,ale będzie wtedy gdy się uzbiera 15 obserwatorów. Narazie mam ich tylko 3. Proszę,pomóż mi. Nagrodą w loterii będzie jakiś koametyk, lub kokardki,a z resztą jak odwiedzisz bloga i obejrzysz filmik to się dowiesz. Z góry dziękuję.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete