Co u Mimi

12:43 AM

 Czuje się okropnie.
 Poszłam do szkoły tylko dlatego, że musiałam oddać pani od matematyki "Genius Logicus" taki konkurs matematyczny, jak ktoś ma jakieś pytania to pisać, cały rozwiązałam. A napisałam wszystko dobrze na 100% więc mogę pomóc.
 No w każdym razie matematyka była przed ostatnią lekcją i się męczyłam w szkole, na Historii spałam, na Chemii też, dostałam boską uwagę "Śpi na lekcji", na Informatyce byłam tak zaspana, że nauczyciel za mnie zrobił i powiedział, że zrobiłam dobrze hahaha. Potem lekcja wf. No w każdym razie i tak spałam na ławce w przebieralni. Na Biologi starałam się utrzymać głowę w pionie, ale marnie mi to wychodziło, na matematyce starałam się już nie zasnąć, bo mamy wyrażenia algebraiczne, a dla mnie to jest dziwne. Jak już została ostatnia lekcja - polski to uznałam, że jeszcze po torturuje się te 45 minut, żeby nie wyszło, że wagaruje.
 Ze szkoły wracałam z Mariolą i Michałem, byłam tak wykończona, że nawet nie kontaktowałam co oni mówią i szłam za nimi.
 Jak wróciłam do domu to włączyłam laptopa, ale mnie znużył i poszłam dalej spać. Obudziłam się dopiero jak wrócili rodzice, nafaszerowali mnie tabletkami, jedzeniem i herbatą po czym dalej poszłam spać.
 Obudziłam się dopiero teraz jest --:38, tak się źle czuje, że nawet nie chce mi się wstać.
 A teraz lista rzeczy które mi dolegają, sama nie wiem jak jeszcze to wytrzymuje:

  • Boli mnie gardło
  • Mam katar
  • Boli mnie głowa
  • Bolą mnie uszy bo sobie przewiałam
  • Boli mnie brzuch
  • Rzygać mi się chce
  • Bolą mnie wszystkie kości, przeziębiłam się
  • Jestem tak wyczerpana, że ledwo chodzę
 No, ale luzz, w końcu ja to Mimi, więc wytrzymam.
 Kocham was, dzięki za poświęcony czas na przeczytanie tej demotywującej i nudnej notki.

You Might Also Like

38 komentarze

  1. co jak co ale ja tez spie na lekcjach ;p


    dodasz jakies nowe zdjęcia ? bo na poprzednim słabo widac twoje włoskii ^^

    ReplyDelete
  2. Biedactwo... :[ Ja źle się czuję, ale moja mama mówi, że robię to specjalnie, żeby nie iść do szkoły :/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ja dziś nie poszłam do szkoły , mama mnie nie puściła , bo strasznie kaszlę , mam taki katar , że dosłownie nie rozstaję się z chusteczkami itd .

    ReplyDelete
  6. Ja też, mam taką chrype i mnie gardło boli, no ale musze iść do tej durnej szkoły. Na 3 lekcje jakoś chyba wytrzymam. Do dupy to.

    ReplyDelete
  7. na te twoje doleglosci jest tylko jedno slowo:

    GRYPA

    ReplyDelete
  8. też jestem chora ;( u nas w klasie w szkole chyba mniej niż 15 stopni =.= , życzę powrotu do zdrowia <3

    ReplyDelete
  9. biedna mimi:(
    powrotu do zdrówka życzę
    DeePee

    ReplyDelete
  10. Mimi..
    ; ]] Oj biedactwo. :*
    Będzie dobrze ; pp
    Ja chyba mam gorączke a chodze do sql. ;pp Nie mierzyłam bo nei moge termotetra znaleść :D

    ReplyDelete
  11. ouu..
    współczuje ci.
    szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    ReplyDelete
  12. Wszyscy chorzy są :P
    U mnie na 27 osób było dzisiaj 15.

    Zdrowiej :)

    ReplyDelete
  13. GRYPA ci dolega.. :P

    ech.. no ja też jestem chora..

    ReplyDelete
  14. Nie wiem jak można spać na lekcji ? Ja bym nie mogła zasnąć ...muszę dobrych warunków do snu ;)

    A i nie wiem jak ci pomóc Martyna ,ale więcej optymizmu w końcu ty jesteś tą Mimi ,która tak kolorowo nam przedstawia swoje życie ! ;)
    Ym . Pomogło ? Raczej nie ,ale liczą się chęci ! ;D
    Zdrowiej .

    ReplyDelete
  15. Taaa Black.Pain tak śpi jak ja jestem zakonnicą . xd

    ReplyDelete
  16. hyh. mam coś podobnego. spać się chce.. i spać xD ale nie jestem chora. cóż znam jednak ten ból. zdrowiej! choroba tylko w nas wyniszcza tą beztroską radość z życia ;3

    ReplyDelete
  17. Jeżeli chodzi o rzyganie, to że jesteś śpiąca , boli Cię brzuch i jestes wyczerpana... ja miałam takie objawy i się okazało , że to grypa żołądkowa...
    Ale obyś jej nie miała, paskudna sprawa

    Zdrowiej =*

    ReplyDelete
  18. :( Szybko zdrowiej! Ale jak? Przecież jak źle się czułaś to po co miałaś się przebierać? Wredota :/

    ReplyDelete
  19. kuruj się MIMI. :3
    normalkaa każdy teraz prawie chooruje :xx .

    ReplyDelete
  20. mam tak samo, tylko nie bolą mnei uszy, tylko noga ( chyba skręcona ale nic rodzicom nie mówię)
    więc wiem co czujesz ;/

    ReplyDelete
  21. Mam te same trzy pierwsze objawy xD I też spałam. Tylko się położyłam i odpłynęłam na dwie godziny ;]]

    ReplyDelete
  22. em jak przeczytałam tego posta to mnie zaraziłaś cały dzień spania i napierdalające zatoki;p
    DeePee

    ReplyDelete
  23. Jak zrobić hasło na bloga, takie jak robi Mimi?


    WAŻNE!!!

    ReplyDelete
  24. fumi : bo jesteś zakonnicą ?

    xd

    ReplyDelete
  25. http://img221.imageshack.us/img221/6413/mimiu.png

    Mimi rysunek dla ciebie. ;)

    ReplyDelete
  26. Mimi,jak zakłada się hasło na bloga?

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  27. A ja jestem całkiem zdrowa ;D
    i dziwne, że wszyscy są akurat teraz chorzy, jak Martyna napisała że jest...
    bezsensu... ;P


    by ami

    ReplyDelete
  28. black.pain . sama jesteś! po kryjomu , widziałam cię w tej sukience.. no.. sułtannie ?xd

    ReplyDelete
  29. Najlepsze w chorobie jest to, że się nie idzie do sql.. ale to też jest minus bo tyle fajnych rzeczy poza nauka cie ominie ^^

    ____________________
    fumisia.blogspot.com
    POWRÓCIŁAM

    ReplyDelete
  30. Hej Mimi. Odwiedzam twojego bloga odkąd .... Jak jeszcze na nagłówku, było napisane- Pamiętnik Mimi i Jacoba. Mam do cb prośbę. Mogłabyś czasem zajrzeć na bloga mojego i mojej koleżanki??
    http://the-original-force.blogspot.com/

    A tak przy okazji, to twój styl jest super a Ty jesteś wspaniałą dziewczyną :). Pozdrawiam. Karolina.

    ReplyDelete
  31. Mimi ona: http://www.pysioczek.blogspot.com/
    skopiował tło do bloga.

    ReplyDelete