Piątek u Mimi

10:00 AM

  -Yyyy... - powiedziałam sama do siebie po przyjściu do szkoły.

 Klasa w której mam mieć lekcje angielskiego jest w miejscu gdzie odbywać się będzie apel i nie wiedziałam czy do niej iść, czy lepiej nie. Chwilkę się zastanowiłam i zadzwoniłam do Loli.
 -Ej, gdzie my mamy lekcje?
 -Mimi?
 -Noo
 -Sama nie wiem, chodź w stronę sali gimnastycznej, tam jestem
 Rzeczywiście ją tam znalazłam z resztą dziewczyn.
 -Nie wiecie gdzie mamy mieć lekcje?
 -No nie wiem, jak nie znajdziemy pani ja ide do 2 grupy.
 -Ja już wole iść do domu i się do końca wyspać.
 I jak na złość przed nami wyrosła nauczycielka od angielskiego, szła w stronę klasy do religii i oczywiście wszystkie poszłyśmy za nią. No prawie wszystkie.
 -Proszę pani!
 -Słucham?
 -Olka gdzieś nam zaginęła w akcji.
 -I do mnie dzwoni.
 -Do mnie też...
 -No to my idziemy jej poszukać, możemy?
 -Jasne, idźcie dziewczyny.
 Znalazłyśmy Lole na 2 końcu korytarza, narzekająca na to, że jej się pepsi w plecaku wylało, oczywiście zaraz wypiłam z Dominiką całą resztę, przecież nie może się zmarnować!
 Wróciłyśmy na lekcję, jakoś szybko minęła.
 Na następnej, fizyce poszliśmy na apel poświęcony nadaniu naszej szkole imienia Jana Pawła II.
 Już więcej na żadnym apelu nie usiądę przy Olce! Cały czas sie wygłupiała i śmiała co mi się udzielało.
 -Ej, Mimi, czemu tu jest papież w 3d? Jak oni to zrobili? - powiedziała całkiem szczerze Olka
 -To jest aktor...
 -Aha... hahahahaha
 Na ostatniej lekcji Religii nauczyciel podzielił nas na 5 grup i odpowiadaliśmy na pytania związane z JP II i nasza grupa miała pięc punktów na minusie. xD

You Might Also Like

33 komentarze

  1. fajne zdjęcie. ;D
    __
    izawswieciemody.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że nagrałaś ten filmik nie musiałaś się za bardzo wysilać.A tak po za tym czemu usunęłaś ten filmik z bloga?

    ReplyDelete
  3. no fajnie wszystko pieknie ladnie, ale gdzie te nagranie? dlaczego je usunelas? ;/
    i tak nie raczysz odpisać..

    ReplyDelete
  4. Moja szkoła też ma imię Jana Pwała II ; p

    ReplyDelete
  5. ` Bardzo ładne zdjęcie ^o^ . Mam takie pytanie, napisałaś "Po powrocie do domu, wyprowadziłam psa na spacer i przeczytałam post Zaki, zrobiło mi się przykro, więc postanowiłam, ze zamiast pisać notkę, po prostu się nagram, bo przecież przez całą Polskę nie będę jechała wytłumaczyć jej o co mam do niej żal." skasowałaś już ten filmik, na szczęście go obejrzałam, ale dlaczego?

    ReplyDelete
  6. Właśnie, dlaczego skasowałaś filmik? ;->. Mojego gimnazjum również patronem jest Jan Paweł II :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcie :D No widzisz najlepiej nie bierz już żadnych dziewczyneczek do pisania bloga .
    To nikogo nie spotkają żadne przykrości ^^ Xd zrobiłam twój 2 portret haha 1 to rysowałam patrząc na twoje foto a drugi tak z pamięci i nawet dobrze ten 2 wyszedł . Jak będzie mi się chciało jechać na koniec miasta żeby wysłać to może wyśle.

    ReplyDelete
  9. Aha. Szkoda że nie ma tego nagrania. Strasznie byłam ciekawa co tam mówisz. Czemu usunęłaś?

    ReplyDelete
  10. Super fotka. Mimi ! Nagłówek, nagłówek, nagłówek xd

    ReplyDelete
  11. Właśnie.. kiedy zmnienisz nagłówek ? i nazwe bloga bo tam jest emo girls ... kiedyś mialaś takie śliiiczna nagłówki ;**

    ReplyDelete
  12. śliczna fotka ;3
    no i właśnie NAGŁÓWEK !

    ReplyDelete
  13. o.O Zaki (czy jak jej tam) usunęła bloga ,WEE ! :D

    ReplyDelete
  14. Moje gimnazjum też jest im. Jana Pawła II.
    Czym robisz zdjęcia? Bo świetnie wychodzą.

    ReplyDelete
  15. Nagłówek i nazwę bloga musisz już zmienić ;D I to nad chatem ' Mimi i Zaki mają...' Pozdro ;p

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładnie wyszłaś xd I zrób jakiś nowy nagłówek ;d

    ReplyDelete
  17. Fajna fota. Ja też mam szkołę imienia Jana Pawła II :*

    ReplyDelete
  18. Moja szkoła również pod patronem JPII.
    Ps: Ludzie, nie piszcie Mimi, czemu usunęła filmik itd, bo ona go po prostu zastrzegła tylko dla siebie i Żakliny.
    Tyle.

    ReplyDelete
  19. jak fajnie czytac bloga Mimi ; )

    ReplyDelete
  20. jesteś na prawdę fajną osobą, darzę Cię wielką sympatią. ;d
    czekam na jakiś filmik :)
    a nowe tło suuper !

    ReplyDelete
  21. jak zwykle mam opóźniony zapłon, i zawsze wypowiadam się na końcu jak dana sprawa się kończy, eh, mój znak rozpoznawczy :D
    Nie wypowiem się w pełni, po nie wiem o co poszło, ale mnie w Zaki wkurzało pozerstwo, udawanie na siłę ciebie i wmawianie sobie o słit fanach dla szpanu, ale trzymałam kciuki że to się zmieni, chyba na marne, ale nie poddawałam się bo niestety mam za dużą wiarę w ludzi...Chociaż uważam za dobry pomysł usunięcie się Zaki z neta, zacznie od początku i to na pewno wyjdzie jej na lepsze.
    Już nie przynudzam >,<

    ReplyDelete
  22. Ładnie wyszłaś na zdjęciu ;D
    I... gdzie to nagranie ?

    ReplyDelete
  23. Nowy wygląd jest chyba najbardziej udany ze wszystkich :) Uwielbiam ciemne kolory.

    ReplyDelete
  24. Mimi! Coś Ty zrobiła ?! Tamte tło było lepsze , jedynie nagłówek mogłaś zmienić .. :(

    ReplyDelete
  25. Mega tło! Najfajniejsze za wszystkich.

    ReplyDelete
  26. Teraz jest super wystrój bloga i nagłówek też ;*

    ReplyDelete
  27. Śliczna fotka ;3

    Wyszłaś na niej jak moja była nauczycielka od angielskiego o.O

    Pzdr. ;*

    ReplyDelete
  28. Nie ma to jak powiedzieć ''yyy..'' po przyjściu ze szkoły XD

    ReplyDelete